Onmogelijk alicey!quote:
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!quote:
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:41 schreef alsem het volgende:
[..]
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef alsem het volgende:
[..]
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!![]()
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?
Kortom - Details wil ik weten!
Laat maar zitten dan. Ik was net op zoek naar een tijdslot, maar dat is het dus niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:49 schreef alsem het volgende:
[..]
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.![]()
blijf doorspammen dan, anders halen we het nooit voor middernacht..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh slotjes ! Ik heb zo'n idee dat over zo'n 70 posts er 1 komt !
quote:
Scheer jezelf een zou ik zeggen....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is een schot in de roos
en nog net op tijd in deel1 gepost![]()
dat dacht ik !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Boschjesman het volgende:
Goed topic!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik wou het dan ook per se gewoon in mijn MyAT hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |