Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 10 januari 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind hem schitterend, alleen vraag ik me af of het een hond is.
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn aapje Bupatih. Is het geen schatje?
Whahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn aapje Bupatih. Is het geen schatje?
In Deel 2 post ik wel wat meer foto's, o.a. die waarop ik Bupatih een schoon luiertje om doe, ik z'n tandjes poets, en hem voor het eerst meeneem naar de kapper.quote:
Mja, dat ook. Ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:36 schreef alsem het volgende:
[..]
Meloenen! in deeschen deel van deeschen topique reeksch?
Laat zij zichzelve verplaatschen naar anderen foora, Dit wasch de druppel die deeschen emmer deeth overschtroomen!
Waar bleifen de onsch teegen allesch beschermende, zoogeheeten MOD's, op deeschen moment?
Die kapper was stomquote:Op maandag 10 januari 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
In Deel 2 post ik wel wat meer foto's, o.a. die waarop ik Bupatih een schoon luiertje om doe, ik z'n tandjes poets, en hem voor het eerst meeneem naar de kapper.
Omdat jij het bent, een naaktfoto van mij:quote:Op maandag 10 januari 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Zeg Bupa, ik wist niet dat jij zo'n lekkertje was.
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, een naaktfoto van mij:
[afbeelding]
![]()
Sorry bietel, mijn schuld.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:07 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh deel 1 wordt wel wat pluizig !
ook wel een beetje door mij ik heb wasverzachter gebruikt toen ik em opende !quote:
Hey, die foto ken ikquote:
Die is in aantocht!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef Cynic het volgende:
Wanneer is de deel 1 meet eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |