PeRi, weet ge dan niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:41 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf erbij dat deel #0, 0863 tot nu toe het beste was van deeschen reeksch.
denkenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:21 schreef boskov het volgende:
[..]
denk je nu stoer te zijn?
Als je zo een stoer topic opent, betekent dat niet dat jij ook opeens stoer bent.
(te vaak stoer gebruikt?)
Ach ja, hoe waar is dat mijn beste Tokay. Ik was in verwarring met mijn droombeeld over ONZ en de bittere realiteit. Als reekschen werden toegestaan, zou ge bijvoorbeeld in dit topic niet van die achterlijke meloenen zien posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
PeRi, weet ge dan niet?
Reekschen zijn verbooden.
Fractalsquote:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
trouwens wat moet jij met mijn voorzetselquote:
Mais naturellement!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef PeRi het volgende:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.
Meloenen! in deeschen deel van deeschen topique reeksch?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
bepaal jij dat?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
nou slotje dan maar !
Nee joh, dit topic is a-okayquote:Op maandag 10 januari 2005 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
nou slotje dan maar !
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:23 schreef Conflict het volgende:
Dit wordt een niet te stoppen hype!
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:54 schreef Tokay het volgende:
Ik ben dol op lieve topics!
[afbeelding]
Dit is mijn lievelingshond.
Wow mooie fractalquote:
Lijkt wel een soep tussen een aap en een hond?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben dol op lieve topics
[afbeelding]
Dit is mijn lievelings...euh...hond.
Vind je mijn lievelingshond soms lelijk?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt wel een soep tussen een aap en een hond?
Ik vind hem schitterend, alleen vraag ik me af of het een hond is.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je mijn lievelingshond soms lelijk?
* In huilen uitbarst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |