Zeker leuke hond al ben ik meer een kattenpersoonquote:Op zondag 9 januari 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Hallo SanCoTec.![]()
Leuke hond hè?
Ik kan makkelijk drie delen volkletsen over de Basset Hound, maar aangezien Bosbeetle het bij dit ene Deel 1 wil laten zal ik mij inhouden, zodat andere users hier ook hun zegje kunnen doen.
denk je nu stoer te zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:nah wie opent er nou iets wat alleen maar deel 1 heet
ach verrek dat deed ikzelf!
PeRi, weet ge dan niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:41 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf erbij dat deel #0, 0863 tot nu toe het beste was van deeschen reeksch.
denkenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:21 schreef boskov het volgende:
[..]
denk je nu stoer te zijn?
Als je zo een stoer topic opent, betekent dat niet dat jij ook opeens stoer bent.
(te vaak stoer gebruikt?)
Ach ja, hoe waar is dat mijn beste Tokay. Ik was in verwarring met mijn droombeeld over ONZ en de bittere realiteit. Als reekschen werden toegestaan, zou ge bijvoorbeeld in dit topic niet van die achterlijke meloenen zien posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
PeRi, weet ge dan niet?
Reekschen zijn verbooden.
Fractalsquote:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
trouwens wat moet jij met mijn voorzetselquote:
Mais naturellement!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef PeRi het volgende:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.
Meloenen! in deeschen deel van deeschen topique reeksch?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |