bijna ... morgen denk ik !quote:
Juist ja !quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
hmm, gaat hard
En vandaag ben ik negatief, dus is het half leeg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat heb ik nou aan een halfvol deel 1?
En nu druk ik me nog positief uit, want ik had het ook een halfleeg deel 1 kunnen noemen.![]()
geen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
deel 1 , deel 1 zo als jouw zijn er .... (kut hier rijmt niks op)![]()
quote:
neen dit topic is uniekquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Was er eigenlijk een prequel van Deel 1?
En zo ja, kun je me dan een link geven?
ja en VHS !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Komt deel 1 ook uit op DVD?
Ah, nostalgie.quote:
nee benji speelt jouquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, nostalgie.
Maar wie speelt mij dan in deel 1?
Brad Pitt?
Koop nu de DVD deel 1 en krijg daarbij een gratis washandje voor als je zwetend van vreugde of angst wakker wordt na het zien van deze schitterende reeks DVDsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
En waar kun je dat dan kopen? Bij Time Life, zoals die reeks over historische bijbelfiguren?
waarop ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Het schiet al op!
quote:
Schieten mag niet, of heeft 'het' een vergunning?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Het schiet al op!
hij is 1337 !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Wie ben jij om te zeggen dat schieten niet mag?
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
dit topic is voor mij 1 groot enigma
niet ?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef boskov het volgende:
het schiet niet echt op met deel 1
Ik ben ook zwaar onder de indruk..... Goed bezig!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:* Bosbeetle is nogsteeds hevig ontroerd door de inhoud van Deel 1
Ja voor je het weet is hij volquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:42 schreef PeRi het volgende:
Deel 1 gaat me iets snel. Té snel.
volgens mij niet relevant....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:56 schreef boskov het volgende:
[..]
wat er met kkk leden gebeurd in de hemel?![]()
mijn Russisch is niet wat het geweest is
alles in deel 1 is uitermate relevant .. daarom is het ook zo'n goed deelquote:
lees bijvoorbeeld de OP eensquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:
altijd het mooiste deel dus ik denk dat het hierbij blijft !
[...]
Niettus dit is juist het leukste stuk !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
We vallen stil mên!
Ik zeg al niks meer!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niettus dit is juist het leukste stuk !
huh maar maar maar dan komt hij nooit volquote:
idd het kan nog net !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:13 schreef longinus het volgende:
Gelukkig kan ik nog wat posten in deel 1
bijnaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef alsem het volgende:
whhehehe bijna vol he
Onmogelijk alicey!quote:
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!quote:
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:41 schreef alsem het volgende:
[..]
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef alsem het volgende:
[..]
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!![]()
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?
Kortom - Details wil ik weten!
Laat maar zitten dan. Ik was net op zoek naar een tijdslot, maar dat is het dus niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:49 schreef alsem het volgende:
[..]
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.![]()
blijf doorspammen dan, anders halen we het nooit voor middernacht..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh slotjes ! Ik heb zo'n idee dat over zo'n 70 posts er 1 komt !
quote:
Scheer jezelf een zou ik zeggen....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is een schot in de roos
en nog net op tijd in deel1 gepost![]()
dat dacht ik !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Boschjesman het volgende:
Goed topic!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik wou het dan ook per se gewoon in mijn MyAT hebben.
nee ergens stockt het !quote:
idd van doperwtjes naar bonenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef SiemeN het volgende:
EvilThijn zorgt even voor de nodige plotwending in Deel 1.
quote:
nee hoor de TS vind dit deel beter dan de volgendequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:47 schreef JosvG het volgende:
en weer een post dichterbij bij deel 2, we gaan de topicstarter vervelen![]()
je avatar lijk ergens opquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:26 schreef B4CO het volgende:
nog 49 post mensen, ff doortype!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:59 schreef kanaiken het volgende:We hebben een D
![]()
We hebben een E
![]()
We hebben een E
![]()
We hebben een L
![]()
We hebben een Spatie
![]()
We hebben een 1
![]()
We hebben een DEEL 1
Makrelen zijn goed spul! daar moet je niet te licht over denken en raak je al helemaal nooit over uitgepraatquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:49 schreef SiemeN het volgende:
Zijn er al meer mensen die een makreel hebben gewonnen?
Ik raak er maar niet over uitgepraat.
Best mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:43 schreef The_Langolier het volgende:
Het blijft een deceptie.
Ja lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:49 schreef SiemeN het volgende:
Koekje d'r bij?
Ja op deel 1 en het behoud daarvan binnen deze verhardende fok cultuur !quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:26 schreef kanaiken het volgende:
15
Misschien moeten we ergens op gaan toasten?
blijven oefenenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde graag nog een kwaliteitspost plaatsen
Mislukt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |