Hoe voel je je nuquote:Op zondag 9 januari 2005 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is HVJJN??
ik newbie??? neej jo... hoe kom je daar nou bij?
ahaaa!!!..... Me get it! me get itquote:Op zondag 9 januari 2005 11:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu
OT: Ik voel me goed! Lekker geslapen.. en dus redelijk uitgerust. Vanavond fijn de finale van darten kijken!
Zoiets alleen dan in mindere mate....quote:Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef Laton het volgende:
afschuwelijk alleen, depri, angstig en amper in staat nog plezier in het leven voor te stellen.
Jij weet wel hoe je iemand depri kan maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:10 schreef Operc het volgende:
alleen is de vakantie weer bijna afgelopen...
Passed de lijm aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Kan iemand de lijm weer even aanreiken voor mijn hart...
Ik maak er echt een gewoonte van meisjes heel leuk te vinden,
als dan blijkt dat ze de hele avond tegen een groep van 3 andere jongens aan danst,
dan heb je natuurlijk een topavond...
gezellig
Zo'n ervaring had ik gister dus ook. Ik was erg gefrustreerd omdat ik eigenlijk wel wat verwachtingen had voor die avond... Is sinds lange tijd dat ik iemand leuk vind (natuurlijk zo'n etterventje die je na een avond zoenen niet meer ziet staan en de hele avond met een heel mooi meisje staat). Niet leuk dat je dan niet krijgt wat je wiltquote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Kan iemand de lijm weer even aanreiken voor mijn hart...
Ik maak er echt een gewoonte van meisjes heel leuk te vinden,
als dan blijkt dat ze de hele avond tegen een groep van 3 andere jongens aan danst,
dan heb je natuurlijk een topavond...
gezellig
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Zo'n ervaring had ik gister dus ook. Ik was erg gefrustreerd omdat ik eigenlijk wel wat verwachtingen had voor die avond... Is sinds lange tijd dat ik iemand leuk vind (natuurlijk zo'n etterventje die je na een avond zoenen niet meer ziet staan en de hele avond met een heel mooi meisje staat). Niet leuk dat je dan niet krijgt wat je wilt![]()
Maar voel me nu wel wat beter, al baal ik er nog steeds van...
nee, jij maakt mensen vrolijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:52 schreef brainster het volgende:
Jij weet wel hoe je iemand depri kan maken...
I feel your pain..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Slecht.. emotioneel en lichamelijk. Ik word hier zo moe van.. het kan nooit eens goed gaan
*Gaat irritant vrolijk staan doen voor melismay d'r neus.*quote:Op zondag 9 januari 2005 17:51 schreef melismay het volgende:
ik heb een ontzettend rothumeur, raad iedereen dan ook ten zeerste aan om ver uit mijn buurt te blijven...
* Eric_Cantona durft 't aan.. Kom maar op, maak me gekquote:Op zondag 9 januari 2005 17:51 schreef melismay het volgende:
ik heb een ontzettend rothumeur, raad iedereen dan ook ten zeerste aan om ver uit mijn buurt te blijven...
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:47 schreef Laton het volgende:
I feel your pain..![]()
wellicht dat je van dit linkje wat opknapt..
Vergeet vooral die photek nietquote:Op zondag 9 januari 2005 20:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]liefff.. oeah! black sun empire!
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Morgen eens even praten met de burgermeester of de koningin, kijken dat ik dat Stuk Limburg bij Enschede kan planten.
Jaaaa ik ben frustreerd, en ja ik mis mijn engeltje nu al... Is het al donderdag?
Oh kijk... verliefde mensen die elkaar missen omdat ze weer niet meer samen zijn. Waar is de tijd toch. Maar oh, ik herken het zo en vond het altijd zo fantastisch als hij mij dat vroeg (ook al was dat via sms aangezien hij niet fok!tquote:
Sterkte Duchess!quote:Op maandag 10 januari 2005 00:38 schreef DuchessX het volgende:
Morgen gaan we naar een begrafenis van iemand die veel te jong gestorven is. Ik zie er erg tegenop...
quote:Op maandag 10 januari 2005 08:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben heel erg bang dat het al te snel is om weer naar school te gaan en dat ik weer net zo ziek word.
Kut.
Jeetje wat erg.... Gecondoleerdquote:Op maandag 10 januari 2005 08:52 schreef hardsilence het volgende:
Verrast en verdrietig.
Mijn lieve, oude opa is heengegaan.![]()
Ach lieverdquote:Op maandag 10 januari 2005 08:52 schreef hardsilence het volgende:
Verrast en verdrietig.
Mijn lieve, oude opa is heengegaan.![]()
Mooi zo maar pas je op als je op je bek gaat?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel me helemaal geweldig.![]()
Het is heerlijk weer,het voelt als lente.
Ik ben stapelverliefd en nog niet op mijn bek gegaan.
En ik mag straks weer 700 kilometer sturen.
Het leven is leuk.![]()
![]()
![]()
Oh, getver, dat is echt zo'n dramatisch moment...quote:Op maandag 10 januari 2005 08:08 schreef Quembel het volgende:
Vandaag een spannende dag. Ik ontvang mijn huissleutel terug van de man (collega, hmmm) waar ik al bijna dertien maanden stapelverliefd op ben.
Hiehiequote:Op maandag 10 januari 2005 15:52 schreef hellmondunited het volgende:
Het gaat vandaag echt super!
en ik ben melig![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hiehiegoedzo
Ot: Ik heb vandaag ondervonden hoe erg baby's kunnen stinken.. damn!
Voel me wel okaylekker vroeg opgestaan, naar school, een van de laatste keren psycholoog, cadeautje voor mn moeder gekocht
Jeuj!
Hier ook graag..quote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Somebody please kill my thoughts...
* Twisted_fok grijpt bijlquote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
zich aansluitquote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inderdaad!quote:
Hmm jammer opzich, hoop dat je iig vandaag dan wat (voor jezelf) kan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Slecht geslapen, maar de gedachten zijn iets afgezwakt, op dit moment dan..Proberen de dag door te komen en op naar de volgende..
voor 'n lief iemand
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:37 schreef ritjero het volgende:
Vrolijk, Na mijn eerste schooldag die er op zit.
@evertje: barcelona moet je wel kunnen opvrolijken ja, wat ga je er doen als ik vragen mag?
Jeetje Duchess, sterkte!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:18 schreef DuchessX het volgende:
Heej evertje dat is niet zo mooi he. Het ging toch (zo) goed?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:27 schreef Evertje het volgende:
my whole life is just falling apart
what's next? vrienden die me laten stikken? zal er ook nog wel bijkomen.......
welk nummer bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:00 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb eindelijk een liedje gevonden uit Silence of the lambs wat ik al lang zocht maar steeds maar niet kon vinden ('t staat niet op de soundtrack en het stond ook niet bij imdb). zulke hele kleine dingen kunnen me toch een goed gevoel geven, 't is echt een heel goed nummer vind ik.
Veel plezier!quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
welk nummer bedoel je?
ben wel benieuwd, is mijn favoriete film
over twaalf uur gaat mn vliegtuig, begin er steeds meer zin in te krijgen, dus gaat alweer wat beter
veel plezier in barcaquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
welk nummer bedoel je?
ben wel benieuwd, is mijn favoriete film
over twaalf uur gaat mn vliegtuig, begin er steeds meer zin in te krijgen, dus gaat alweer wat beter
quote:
Wat een slechte vrouw ben je toch.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan verdomme niet eens kwaad zijn![]()
Je "mag" ook niet kwaad zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan verdomme niet eens kwaad zijn![]()
Ik mag allesquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je "mag" ook niet kwaad zijn
Ik geloof het welquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef GF het volgende:
[..]
Leef jij nog?
![]()
OT: eigen 'ontworpen' shirts zijn binnen. Dat gaat enorm opvallen als we die met 6 man dragenIk vind ze wel leuk gelukt.
Watjequote:Op woensdag 12 januari 2005 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
zit alleen nooit meer op msn ofzo, druk met school, druk met vriend, druk met LANs organiseren en druk met zoveel dingen dat ik het simpelweg Druk heb![]()
![]()
He lieverd,quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:15 schreef releaze het volgende:
en toen had ik op weg naar het station een beetje veel moeite met mn tranen binnenhouden.
time-out.
vandaag blijf ik thuis en ga ik proberen mezelf te vinden.
watje dat ik er rondloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |