veel plezier in barcaquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
welk nummer bedoel je?
ben wel benieuwd, is mijn favoriete film
over twaalf uur gaat mn vliegtuig, begin er steeds meer zin in te krijgen, dus gaat alweer wat beter
quote:
Wat een slechte vrouw ben je toch.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan verdomme niet eens kwaad zijn![]()
Je "mag" ook niet kwaad zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan verdomme niet eens kwaad zijn![]()
Ik mag allesquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je "mag" ook niet kwaad zijn
Ik geloof het welquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef GF het volgende:
[..]
Leef jij nog?
![]()
OT: eigen 'ontworpen' shirts zijn binnen. Dat gaat enorm opvallen als we die met 6 man dragenIk vind ze wel leuk gelukt.
Watjequote:Op woensdag 12 januari 2005 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
zit alleen nooit meer op msn ofzo, druk met school, druk met vriend, druk met LANs organiseren en druk met zoveel dingen dat ik het simpelweg Druk heb![]()
![]()
He lieverd,quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:15 schreef releaze het volgende:
en toen had ik op weg naar het station een beetje veel moeite met mn tranen binnenhouden.
time-out.
vandaag blijf ik thuis en ga ik proberen mezelf te vinden.
watje dat ik er rondloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |