Hoe voel je je nuquote:Op zondag 9 januari 2005 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is HVJJN??
ik newbie??? neej jo... hoe kom je daar nou bij?
ahaaa!!!..... Me get it! me get itquote:Op zondag 9 januari 2005 11:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu
OT: Ik voel me goed! Lekker geslapen.. en dus redelijk uitgerust. Vanavond fijn de finale van darten kijken!
Zoiets alleen dan in mindere mate....quote:Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef Laton het volgende:
afschuwelijk alleen, depri, angstig en amper in staat nog plezier in het leven voor te stellen.
Jij weet wel hoe je iemand depri kan maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:10 schreef Operc het volgende:
alleen is de vakantie weer bijna afgelopen...
Passed de lijm aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Kan iemand de lijm weer even aanreiken voor mijn hart...
Ik maak er echt een gewoonte van meisjes heel leuk te vinden,
als dan blijkt dat ze de hele avond tegen een groep van 3 andere jongens aan danst,
dan heb je natuurlijk een topavond...
gezellig
Zo'n ervaring had ik gister dus ook. Ik was erg gefrustreerd omdat ik eigenlijk wel wat verwachtingen had voor die avond... Is sinds lange tijd dat ik iemand leuk vind (natuurlijk zo'n etterventje die je na een avond zoenen niet meer ziet staan en de hele avond met een heel mooi meisje staat). Niet leuk dat je dan niet krijgt wat je wiltquote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Kan iemand de lijm weer even aanreiken voor mijn hart...
Ik maak er echt een gewoonte van meisjes heel leuk te vinden,
als dan blijkt dat ze de hele avond tegen een groep van 3 andere jongens aan danst,
dan heb je natuurlijk een topavond...
gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |