* Eric_Cantona durft 't aan.. Kom maar op, maak me gekquote:Op zondag 9 januari 2005 17:51 schreef melismay het volgende:
ik heb een ontzettend rothumeur, raad iedereen dan ook ten zeerste aan om ver uit mijn buurt te blijven...
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:47 schreef Laton het volgende:
I feel your pain..![]()
wellicht dat je van dit linkje wat opknapt..
Vergeet vooral die photek nietquote:Op zondag 9 januari 2005 20:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]liefff.. oeah! black sun empire!
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Morgen eens even praten met de burgermeester of de koningin, kijken dat ik dat Stuk Limburg bij Enschede kan planten.
Jaaaa ik ben frustreerd, en ja ik mis mijn engeltje nu al... Is het al donderdag?
Oh kijk... verliefde mensen die elkaar missen omdat ze weer niet meer samen zijn. Waar is de tijd toch. Maar oh, ik herken het zo en vond het altijd zo fantastisch als hij mij dat vroeg (ook al was dat via sms aangezien hij niet fok!tquote:
Sterkte Duchess!quote:Op maandag 10 januari 2005 00:38 schreef DuchessX het volgende:
Morgen gaan we naar een begrafenis van iemand die veel te jong gestorven is. Ik zie er erg tegenop...
quote:Op maandag 10 januari 2005 08:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben heel erg bang dat het al te snel is om weer naar school te gaan en dat ik weer net zo ziek word.
Kut.
Jeetje wat erg.... Gecondoleerdquote:Op maandag 10 januari 2005 08:52 schreef hardsilence het volgende:
Verrast en verdrietig.
Mijn lieve, oude opa is heengegaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |