Ach lieverdquote:Op maandag 10 januari 2005 08:52 schreef hardsilence het volgende:
Verrast en verdrietig.
Mijn lieve, oude opa is heengegaan.![]()
Mooi zo maar pas je op als je op je bek gaat?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel me helemaal geweldig.![]()
Het is heerlijk weer,het voelt als lente.
Ik ben stapelverliefd en nog niet op mijn bek gegaan.
En ik mag straks weer 700 kilometer sturen.
Het leven is leuk.![]()
![]()
![]()
Oh, getver, dat is echt zo'n dramatisch moment...quote:Op maandag 10 januari 2005 08:08 schreef Quembel het volgende:
Vandaag een spannende dag. Ik ontvang mijn huissleutel terug van de man (collega, hmmm) waar ik al bijna dertien maanden stapelverliefd op ben.
Hiehiequote:Op maandag 10 januari 2005 15:52 schreef hellmondunited het volgende:
Het gaat vandaag echt super!
en ik ben melig![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hiehiegoedzo
Ot: Ik heb vandaag ondervonden hoe erg baby's kunnen stinken.. damn!
Voel me wel okaylekker vroeg opgestaan, naar school, een van de laatste keren psycholoog, cadeautje voor mn moeder gekocht
Jeuj!
Hier ook graag..quote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Somebody please kill my thoughts...
* Twisted_fok grijpt bijlquote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
zich aansluitquote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inderdaad!quote:
Hmm jammer opzich, hoop dat je iig vandaag dan wat (voor jezelf) kan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Slecht geslapen, maar de gedachten zijn iets afgezwakt, op dit moment dan..Proberen de dag door te komen en op naar de volgende..
voor 'n lief iemand
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:37 schreef ritjero het volgende:
Vrolijk, Na mijn eerste schooldag die er op zit.
@evertje: barcelona moet je wel kunnen opvrolijken ja, wat ga je er doen als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |