Nou ik heb ook geen moeite met de SC topics. En ook geen moeite met mensen die er wel moeite mee hebben. Het interreseert me helemaal niks.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij kan ook naar een ander switchen toch?
Juist wel! Dat zeg ik!quote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef t-t het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar @@@ was geen kliek bedoel je?
.
En dus mag jij ook bepalen wie er wel en niet in die SC mogen posten?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben diegene die met yvonne afspraken heeft gemaakt wat betreft de nacht SC
Jij schaart je alleen aan de kant van de ingelikte users toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef t-t het volgende:
[..]
Nou ik heb ook geen moeite met de SC topics. En ook geen moeite met mensen die er wel moeite mee hebben. Het interreseert me helemaal niks..
Integreren in een bestaande reeks welke 'wél mag lijkt me voor de rel users juist vervelender. Neem nou het GPD. Die mensen worden gillend gek als dat wordt gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wel! Dat zeg ik!
En dan kunnen de nacht SC-ers wel hopeloos roepen dat het geen reeks is, maar het heeft alle kenmerken. De vaste posters, de insidegarpjes, samen een front vormen tegen stomme users die niet mogen posten in hun eigen paradijsje...
De oplossing is simpel, MSN of een eigen forum. Of de moeilijkste, proberen te integreren in een toegestane reeks. Maar dat is nagenoeg onmogelijk omdat dat ook kliekjes-bolwerken zijn.
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succesquote:Op zondag 9 januari 2005 03:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dus mag jij ook bepalen wie er wel en niet in die SC mogen posten?
Het is wel typerend dat mensen welke een topic verneuken klagen over de SCquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succes
Ben je blij dat je bij dat clubje hoort?
Wie werd er dan geweerdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@]..
SC zorgt gewoon al-tijd voor gedonder. Kliekjesvorming, inhoudsloze posts, mensen die worden geweerd, yaddayadda. Het is een steeds terugkerend fenomeen, met steeds dezelfde discussies.
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succes
Ben je blij dat je bij dat clubje hoort?
Dankzij die reeks zijn er ooit 5 mensen tegelijk geband in één nachtquote:
Telt nietquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankzij die reeks zijn er ooit 5 mensen tegelijk geband in één nacht![]()
Waar lees jij dat terugquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.
Kom op, ga nu ff de slapende onschuld spelenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.
Natuurlijk was @@@ en de bifi "reeks" SC. Maar wel een hele andere als de nacht SC of sowieso SC. Het is het verschil tussen prietpraat en de poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wel! Dat zeg ik!
En dan kunnen de nacht SC-ers wel hopeloos roepen dat het geen reeks is, maar het heeft alle kenmerken. De vaste posters, de insidegarpjes, samen een front vormen tegen stomme users die niet mogen posten in hun eigen paradijsje...
Welnee, Fok groeit en dat merk je niet alleen aan het aantal users maar ook aan de verschillende topics. Dat komt met de groei, hoort erbij enzo...quote:De oplossing is simpel, MSN of een eigen forum. Of de moeilijkste, proberen te integreren in een toegestane reeks. Maar dat is nagenoeg onmogelijk omdat dat ook kliekjes-bolwerken zijn.
Volgens mij reageerde ik op PS, maar goed. Snap jij van jouw kant dat jij niet op handen wordt gedragen als je baggertopics opent? Het is niet eens leuke SC.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:12 schreef Stuart het volgende:
Waar lees jij dat terugPS geeft aan dat er mensen waren die het topic aan het verneuken waren, en dat deed jij ook. Dat hoeft niet te betekenen, dat jij je altijd zo gedraagd
Er wordt niemand uitgesloten, maar mensen die bewust het topic proberen te verneuken zoals Ruis worden ook niet op handen gedragen; en dat lijkt me logisch![]()
En toch ben jij er ook steeds weer, bagger of geen baggerquote:Op zondag 9 januari 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
SC is amper leuk meer...
Vroegah met Greedkillings en anderen was het nog lollig..
Nu is het bashen, rellen, baggeren.. (ja hypocriet ik weet het)
Mensen zoals AMD vernuecken het allemaal... gewoon overal op alles replyen.
Naja ik zeur, bier dan maar!
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !quote:Op zondag 9 januari 2005 03:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op PS, maar goed. Snap jij van jouw kant dat jij niet op handen wordt gedragen als je baggertopics opent? Het is niet eens leuke SC.
Ach, ik moet toch wat..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En toch ben jij er ook steeds weer, bagger of geen bagger
Biertje met Cerror meedrinkt
Als het aan mij zou liggen gaan alle reeksen dicht, maar goed, wie ben ik. Sommige reeksen zijn nog wel leuk om in te lurken en af en toe in te posten. En die SC van jou komt wel voorbij in de AT, dus af en toe kijk ik er in, maar het draagt gewoon absoluut niks bij aan ONZ. Vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:22 schreef Stuart het volgende:
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !
Ik alleen heb er al meer dan 100 geopend, en als ze zo slecht waren, waarom is er dan zo'n grote groep die het wél leuk vind
Ik vind bijv. de GPD een nietszeggende baggerreeks, maar moet ik daar dan ook maar gaan rellen en over gaan zeiken in dit FB topicIk negeer die reeks gewoon, en post er NOOIT !
Okay, en dat veranderd dan ook inhoudelijk iets aan de kwaliteitquote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is het GPD een toegestane reeks, SC wordt slechts gedoogd.
das verstandigquote:Op zondag 9 januari 2005 03:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !
Ik alleen heb er al meer dan 100 geopend, en als ze zo slecht waren, waarom is er dan zo'n grote groep die het wél leuk vind
Ik vind bijv. de GPD een nietszeggende baggerreeks, maar moet ik daar dan ook maar gaan rellen en over gaan zeiken in dit FB topicIk negeer die reeks gewoon, en post er NOOIT !
GPD is een ik moet poepen reeks..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Slokje?quote:
Same herequote:Op zondag 9 januari 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch wat..
Ik lees om de absoulte nonsens heen en reageer op het gene wat mij intresseerd...
En ik drink er nog 1 met je mee...
Dat verandert er in ieder geval in die zin iets aan, dat ze daar in ieder geval nog de moeite nemen om een inhoudelijke OP te maken in plaats van enkel een "quote:Op zondag 9 januari 2005 03:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, en dat veranderd dan ook inhoudelijk iets aan de kwaliteit![]()
![]()
Ga vooral zo door met random baggeren en ook jullie krijgen een altijd durend slotjequote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Psies!quote:Op zondag 9 januari 2005 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here
Ik vind het vaak gezellig, soms niet maar das okay.
HJ heeft
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
das verstandig
als anderen dat verstad nou ook eens zo zouden gebruiken![]()
grijp ik het gelijk weer aan om trusten en sweet dreams te zeggen![]()
Volgens mij is dat een gedoogreden om niet al te veel users kwijt te raken.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij niet veel SC topics van mij hebt gelezen. En dat de GPD reeks een foto van een paar users post, ach, élk topic is dat hetzelfde. Een kwestie van copy and pastequote:Op zondag 9 januari 2005 03:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat verandert er in ieder geval in die zin iets aan, dat ze daar in ieder geval nog de moeite nemen om een inhoudelijke OP te maken in plaats van enkel een "" te posten.
Dommelsch, het enige bier waar ik de volgende dag koppijn van krijgquote:Op zondag 9 januari 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Psies!
Ik moet het doen met Dommelsch.... ik kan er van leven wakker blijven...
Je ziet wel de splinter bij een ander, maar voor de balk voor je eigen hoofd ben je blind.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ga vooral zo door met random baggeren en ook jullie krijgen een altijd durend slotje
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef Stuart het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij niet veel SC topics van mij hebt gelezen. En dat de GPD reeks een foto van een paar users post, ach, élk topic is dat hetzelfde. Een kwestie van copy and paste![]()
Ik weet dat ik koppijn krijg morgen..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dommelsch, het enige bier waar ik de volgende dag koppijn van krijg
Verder ben ik best happy met de SC
Ik krijg ook nooit de kans om er 1 te openenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.
Gekut wat je nu steltquote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ziet wel de splinter bij een ander, maar voor de balk voor je eigen hoofd ben je blind.
Wat is zo anders aan hun OPquote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.
"jullie"?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
Gekut wat je nu stelt
De NB heeft een permanent slot gekregen door het gebagger van een paar users (waaronder ik, dat geef ik toe) de crew zoekt naar wegen om de reeksen te sluiten, bij de NB is het op deze manier gegaan, pas op dat het niet bij jullie ook zo gaat.
goed bedoeld dit advies, meer niet
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:35 schreef Stuart het volgende:
Wat is zo anders aan hun OPEen copy and paste verhaal als je het hebt over de foto en een rits URL's van voorgaande topics. Verder helemaal niets ! Je post zelf soms in dat topic, en dan weet je ook wel dat er vele posts zijn welke niet meer zijn dan
![]()
of
En dat er hooguit 7 verschillende users écht actief zijn in die reeks![]()
Ga slapen man, morgen is er hopelijk weer een dag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whateverquote:
Maar waarom vermeldt jij altijd overal dat je bier drinkt?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:33 schreef cerror het volgende:
Ik weet dat ik koppijn krijg morgen..
Maar ik zuip gewoon door, I don't give a fuck!
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?
In de meeste reeksen zijn weinig ONZ-users geïnteresseerd. Wees blij dat de jouwe in zo'n warme belangstelling staat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef Stuart het volgende:
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerd![]()
Wat stoort jou nou eigenlijk aan reeksen of SC?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?
Dankje, ik ben ook blij dat je soms komt meepostenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de meeste reeksen zijn weinig ONZ-users geïnteresseerd. Wees blij dat de jouwe in zo'n warme belangstelling staat.
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerd![]()
Ik drink dus ik meld?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef PeRi het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje aan iemand en dan lurck ik gewoon verder hier.
[..]
Maar waarom vermeldt jij altijd overal dat je bier drinkt?
Ik drink ookquote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink dus ik meld?
Waar maak jij je zo druk om... ik had met PS een discussie over bier en de uitwerking ervan.
Aan reeksen het feit dat van sommige reeksen de meeste users alleen nog maar in die reeksen posten, en verder nooit reageren in ONZ, of waar ook op het forum. Dan kun je net zo goed een eigen forum opzetten, dan bespaar je Fok! ook nog wat hard benodigde bandbreedte. Ook zijn veel reeksen uitermate beschermend, dus onmogelijk om binnen te komen (het zogenaamde kliekjesverhaal). En qua SC stoor ik me eraan dat het een topic is wat net zo goed via MSN kan lopen. Het voegt niks toe aan ONZ, het is slechts overloos geblaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef Snakey het volgende:
Wat stoort jou nou eigenlijk aan reeksen of SC?
Zoals ik morgenochtendquote:Op zondag 9 januari 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik drink ook
Wel alleen virtueel, behalve als ik uitga
Nooit een kater behalve als ik Dommelsch heb gedronken
Ik was gewoon benieuwd. Altijd wanneer ik jou tegenkom of zie posten op het forum, drink jij namelijk bier en vermeldt dat er atijd bij. Ik vroeg me af waarom je dat deed. Of je je nou er goed bij voelde ofzo. Maar goed, het was niks dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink dus ik meld?
Waar maak jij je zo druk om... ik had met PS een discussie over bier en de uitwerking ervan.
Ik snap hetquote:Op zondag 9 januari 2005 03:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd. Altijd wanneer ik jou tegenkom of zie posten op het forum, drink jij namelijk bier en vermeldt dat er atijd bij. Ik vroeg me af waarom je dat deed. Of je je nou er goed bij voelde ofzo. Maar goed, het was niks dus.
Je deed anders maar wat graag mee in de [@@@] reeksquote:Op zondag 9 januari 2005 03:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aan reeksen het feit dat van sommige reeksen de meeste users alleen nog maar in die reeksen posten, en verder nooit reageren in ONZ, of waar ook op het forum. Dan kun je net zo goed een eigen forum opzetten, dan bespaar je Fok! ook nog wat hard benodigde bandbreedte. Ook zijn veel reeksen uitermate beschermend, dus onmogelijk om binnen te komen (het zogenaamde kliekjesverhaal). En qua SC stoor ik me eraan dat het een topic is wat net zo goed via MSN kan lopen. Het voegt niks toe aan ONZ, het is slechts overloos geblaat.
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:45 schreef Stuart het volgende:
Je deed anders maar wat graag mee in de [@@@] reeks![]()
Ja, zo'n beetje het enige soort topic dat jijzelf ook opendequote:Op zondag 9 januari 2005 03:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?
Omdat ik van mezelf weet dat ik kuttopics open. Zelfkennis is okat mên.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:47 schreef Stuart het volgende:
Ja, zo'n beetje het enige soort topic dat jijzelf ook opende![]()
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?
quote:
En toch zo'n lieverdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat ik van mezelf weet dat ik kuttopics open. Zelfkennis is okat mên.
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Snakey het volgende:
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Tessje het volgende:
En toch zo'n lieverd
JK mop, zou je het alsjeblieft willen laten rusten? Ik wil ook graag naar bed en het toch volgen.. Morgen is er weer een dag..
Kijk eens naar dat dialoog tussen Greedkillings en ik een zooi sc's geleden.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.
Mooiquote:Op zondag 9 januari 2005 03:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.
Eindelijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.
+correctiesquote:Op zondag 9 januari 2005 10:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Beste ALicey.
Ik had je gister al gevraagd om niet serieus antwoord te geven op vragen in mijn [WFL]-topic.
En nu toch.
Gelieve hier mee op te houden.
Onvriendelijke groeten,
VAC.
We kunnen niet allemaal top-users zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef Pool het volgende:
Lieve VAC,
Het spijt mij zeer dat ik medeplichtig ben geweest aan de wandaden van Alicey.
Mijn nederige excuses.
Kusjes,
Pool
Nee, mijn kracht is het voorkomen van die situaties, dat zou jij ook eens moeten leren, gaat er een wereld voor je openquote:Op zondag 9 januari 2005 01:36 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Goed he? Dat is dé tactiek om dat soort kwesties op te lossen. Jij kan dat niet zo goed , dat weet ik, maar toch is dat mijn manier.
Lieve VAC,quote:Op zondag 9 januari 2005 10:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Beste ALicey.
Ik had je gister al gevraagd om niet serieus antwoord te geven op vragen in mijn [WFL]-topic.
En nu toch.
Gelieve hier mee op te houden.
Onvriendelijke groeten,
VAC.
Akkoord.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lieve VAC,
Sommige instincten zijn sterker dan mijzelf.
Groetjes + Kusjes,
Je eigen Alicey]
Dekselse schavuit!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:03 schreef Renmaestro het volgende:
En de groeten van mij.
Leg eerst maar eens uit waar je de afgelopen twee dagen was.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:02 schreef Dagonet het volgende:
God, ben je ook eens een dag of twee niet aanwezig, krijg je dit.
Bier zuipen, werken en de rokende puinhopen van m'n sociale leven wederopbouwen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit waar je de afgelopen twee dagen was.
Ik begrijp sowieso niet waarom dat soort achterlijke bagger getolereerd wordt.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:02 schreef Dagonet het volgende:
God, ben je ook eens een dag of twee niet aanwezig, krijg je dit. Maar, even samenvattend, vannacht ging de nachtelijke slowchat dus op slot omdat de mods geen zin hadden om te modereren?
Was het alsof er een atoombom op je sociale leven gevallen was?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bier zuipen, werken en de rokende puinhopen van m'n sociale leven wederopbouwen.
Dat is een ander punt. Maar om dan aan te komen met "ik had geen zin om die plaatjes er tussenuit te vissen dus pleur ik het maar op slot"...quote:Op zondag 9 januari 2005 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom dat soort achterlijke bagger getolereerd wordt.
Just curious, maar hoe zou je het vinden als er een apart slowchat subforum komt? Op die manier heeft onzin er geen last van en loopt niemand elkaar voor de voeten.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom dat soort achterlijke bagger getolereerd wordt.
Lijkt mij echt een grandioos plan. Hoe verzin je het?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Just curious, maar hoe zou je het vinden als er een apart slowchat subforum komt? Op die manier heeft onzin er geen last van en loopt niemand elkaar voor de voeten.
En dan als het te veel verbaggerd enzo maken we er een nieuw subforum van!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een grandioos plan. Hoe verzin je het?
Nu loop je op de zaken vooruit VAC.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En dan als het te veel verbaggerd enzo maken we er een nieuw subforum van!
Bijvoorbeeld: Kolder voor je leven.
Of: Bier voor je leven.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
En dan als het te veel verbaggerd enzo maken we er een nieuw subforum van!
Bijvoorbeeld: Kolder voor je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |