Dankje, ik ben ook blij dat je soms komt meepostenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de meeste reeksen zijn weinig ONZ-users geïnteresseerd. Wees blij dat de jouwe in zo'n warme belangstelling staat.
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerd![]()
Ik drink dus ik meld?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef PeRi het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje aan iemand en dan lurck ik gewoon verder hier.
[..]
Maar waarom vermeldt jij altijd overal dat je bier drinkt?
Ik drink ookquote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink dus ik meld?
Waar maak jij je zo druk om... ik had met PS een discussie over bier en de uitwerking ervan.
Aan reeksen het feit dat van sommige reeksen de meeste users alleen nog maar in die reeksen posten, en verder nooit reageren in ONZ, of waar ook op het forum. Dan kun je net zo goed een eigen forum opzetten, dan bespaar je Fok! ook nog wat hard benodigde bandbreedte. Ook zijn veel reeksen uitermate beschermend, dus onmogelijk om binnen te komen (het zogenaamde kliekjesverhaal). En qua SC stoor ik me eraan dat het een topic is wat net zo goed via MSN kan lopen. Het voegt niks toe aan ONZ, het is slechts overloos geblaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef Snakey het volgende:
Wat stoort jou nou eigenlijk aan reeksen of SC?
Zoals ik morgenochtendquote:Op zondag 9 januari 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik drink ook
Wel alleen virtueel, behalve als ik uitga
Nooit een kater behalve als ik Dommelsch heb gedronken
Ik was gewoon benieuwd. Altijd wanneer ik jou tegenkom of zie posten op het forum, drink jij namelijk bier en vermeldt dat er atijd bij. Ik vroeg me af waarom je dat deed. Of je je nou er goed bij voelde ofzo. Maar goed, het was niks dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink dus ik meld?
Waar maak jij je zo druk om... ik had met PS een discussie over bier en de uitwerking ervan.
Ik snap hetquote:Op zondag 9 januari 2005 03:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd. Altijd wanneer ik jou tegenkom of zie posten op het forum, drink jij namelijk bier en vermeldt dat er atijd bij. Ik vroeg me af waarom je dat deed. Of je je nou er goed bij voelde ofzo. Maar goed, het was niks dus.
Je deed anders maar wat graag mee in de [@@@] reeksquote:Op zondag 9 januari 2005 03:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aan reeksen het feit dat van sommige reeksen de meeste users alleen nog maar in die reeksen posten, en verder nooit reageren in ONZ, of waar ook op het forum. Dan kun je net zo goed een eigen forum opzetten, dan bespaar je Fok! ook nog wat hard benodigde bandbreedte. Ook zijn veel reeksen uitermate beschermend, dus onmogelijk om binnen te komen (het zogenaamde kliekjesverhaal). En qua SC stoor ik me eraan dat het een topic is wat net zo goed via MSN kan lopen. Het voegt niks toe aan ONZ, het is slechts overloos geblaat.
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:45 schreef Stuart het volgende:
Je deed anders maar wat graag mee in de [@@@] reeks![]()
Ja, zo'n beetje het enige soort topic dat jijzelf ook opendequote:Op zondag 9 januari 2005 03:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?
Omdat ik van mezelf weet dat ik kuttopics open. Zelfkennis is okat mên.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:47 schreef Stuart het volgende:
Ja, zo'n beetje het enige soort topic dat jijzelf ook opende![]()
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kutreeks die gesloten is (door de users zelf) omdat het een kliekje werd, die bedoel je?
quote:
En toch zo'n lieverdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat ik van mezelf weet dat ik kuttopics open. Zelfkennis is okat mên.
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Snakey het volgende:
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Tessje het volgende:
En toch zo'n lieverd
JK mop, zou je het alsjeblieft willen laten rusten? Ik wil ook graag naar bed en het toch volgen.. Morgen is er weer een dag..
Kijk eens naar dat dialoog tussen Greedkillings en ik een zooi sc's geleden.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb in 15 topics[@@@] meer humor gezien als in de hele SC op Fok. En als de humor op is hef je jezelf op lijkt me. Dat is iets heel anders als "chatten" op een forum over wat je gedaan hebt die dag of wat je gegeten hebt, waar de meeste SC toch over gaat.
Mooiquote:Op zondag 9 januari 2005 03:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.
Eindelijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik laat het rusten Tessje, ik zoek mijn bed ook maar eens op. Slowchat/reeksen-feedback is sowieso meer iets voor de zondagmiddag.
+correctiesquote:Op zondag 9 januari 2005 10:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Beste ALicey.
Ik had je gister al gevraagd om niet serieus antwoord te geven op vragen in mijn [WFL]-topic.
En nu toch.
Gelieve hier mee op te houden.
Onvriendelijke groeten,
VAC.
We kunnen niet allemaal top-users zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef Pool het volgende:
Lieve VAC,
Het spijt mij zeer dat ik medeplichtig ben geweest aan de wandaden van Alicey.
Mijn nederige excuses.
Kusjes,
Pool
Nee, mijn kracht is het voorkomen van die situaties, dat zou jij ook eens moeten leren, gaat er een wereld voor je openquote:Op zondag 9 januari 2005 01:36 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Goed he? Dat is dé tactiek om dat soort kwesties op te lossen. Jij kan dat niet zo goed , dat weet ik, maar toch is dat mijn manier.
Lieve VAC,quote:Op zondag 9 januari 2005 10:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Beste ALicey.
Ik had je gister al gevraagd om niet serieus antwoord te geven op vragen in mijn [WFL]-topic.
En nu toch.
Gelieve hier mee op te houden.
Onvriendelijke groeten,
VAC.
Akkoord.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lieve VAC,
Sommige instincten zijn sterker dan mijzelf.
Groetjes + Kusjes,
Je eigen Alicey]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |