Ach, ik moet toch wat..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En toch ben jij er ook steeds weer, bagger of geen bagger
Biertje met Cerror meedrinkt
Als het aan mij zou liggen gaan alle reeksen dicht, maar goed, wie ben ik. Sommige reeksen zijn nog wel leuk om in te lurken en af en toe in te posten. En die SC van jou komt wel voorbij in de AT, dus af en toe kijk ik er in, maar het draagt gewoon absoluut niks bij aan ONZ. Vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:22 schreef Stuart het volgende:
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !
Ik alleen heb er al meer dan 100 geopend, en als ze zo slecht waren, waarom is er dan zo'n grote groep die het wél leuk vind
Ik vind bijv. de GPD een nietszeggende baggerreeks, maar moet ik daar dan ook maar gaan rellen en over gaan zeiken in dit FB topicIk negeer die reeks gewoon, en post er NOOIT !
Okay, en dat veranderd dan ook inhoudelijk iets aan de kwaliteitquote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is het GPD een toegestane reeks, SC wordt slechts gedoogd.
das verstandigquote:Op zondag 9 januari 2005 03:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !
Ik alleen heb er al meer dan 100 geopend, en als ze zo slecht waren, waarom is er dan zo'n grote groep die het wél leuk vind
Ik vind bijv. de GPD een nietszeggende baggerreeks, maar moet ik daar dan ook maar gaan rellen en over gaan zeiken in dit FB topicIk negeer die reeks gewoon, en post er NOOIT !
GPD is een ik moet poepen reeks..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Slokje?quote:
Same herequote:Op zondag 9 januari 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch wat..
Ik lees om de absoulte nonsens heen en reageer op het gene wat mij intresseerd...
En ik drink er nog 1 met je mee...
Dat verandert er in ieder geval in die zin iets aan, dat ze daar in ieder geval nog de moeite nemen om een inhoudelijke OP te maken in plaats van enkel een "quote:Op zondag 9 januari 2005 03:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, en dat veranderd dan ook inhoudelijk iets aan de kwaliteit![]()
![]()
Ga vooral zo door met random baggeren en ook jullie krijgen een altijd durend slotjequote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Psies!quote:Op zondag 9 januari 2005 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here
Ik vind het vaak gezellig, soms niet maar das okay.
HJ heeft
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
das verstandig
als anderen dat verstad nou ook eens zo zouden gebruiken![]()
grijp ik het gelijk weer aan om trusten en sweet dreams te zeggen![]()
Volgens mij is dat een gedoogreden om niet al te veel users kwijt te raken.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij niet veel SC topics van mij hebt gelezen. En dat de GPD reeks een foto van een paar users post, ach, élk topic is dat hetzelfde. Een kwestie van copy and pastequote:Op zondag 9 januari 2005 03:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat verandert er in ieder geval in die zin iets aan, dat ze daar in ieder geval nog de moeite nemen om een inhoudelijke OP te maken in plaats van enkel een "" te posten.
Dommelsch, het enige bier waar ik de volgende dag koppijn van krijgquote:Op zondag 9 januari 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Psies!
Ik moet het doen met Dommelsch.... ik kan er van leven wakker blijven...
Je ziet wel de splinter bij een ander, maar voor de balk voor je eigen hoofd ben je blind.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ga vooral zo door met random baggeren en ook jullie krijgen een altijd durend slotje
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef Stuart het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij niet veel SC topics van mij hebt gelezen. En dat de GPD reeks een foto van een paar users post, ach, élk topic is dat hetzelfde. Een kwestie van copy and paste![]()
Ik weet dat ik koppijn krijg morgen..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dommelsch, het enige bier waar ik de volgende dag koppijn van krijg
Verder ben ik best happy met de SC
Ik krijg ook nooit de kans om er 1 te openenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.
Gekut wat je nu steltquote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ziet wel de splinter bij een ander, maar voor de balk voor je eigen hoofd ben je blind.
Wat is zo anders aan hun OPquote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zij nemen in ieder geval nog de moeite van een inhoudelijke OP. Daar kan ik jou niet op betrappen.
"jullie"?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
Gekut wat je nu stelt
De NB heeft een permanent slot gekregen door het gebagger van een paar users (waaronder ik, dat geef ik toe) de crew zoekt naar wegen om de reeksen te sluiten, bij de NB is het op deze manier gegaan, pas op dat het niet bij jullie ook zo gaat.
goed bedoeld dit advies, meer niet
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:35 schreef Stuart het volgende:
Wat is zo anders aan hun OPEen copy and paste verhaal als je het hebt over de foto en een rits URL's van voorgaande topics. Verder helemaal niets ! Je post zelf soms in dat topic, en dan weet je ook wel dat er vele posts zijn welke niet meer zijn dan
![]()
of
En dat er hooguit 7 verschillende users écht actief zijn in die reeks![]()
Ga slapen man, morgen is er hopelijk weer een dag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whateverquote:
Maar waarom vermeldt jij altijd overal dat je bier drinkt?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:33 schreef cerror het volgende:
Ik weet dat ik koppijn krijg morgen..
Maar ik zuip gewoon door, I don't give a fuck!
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?
In de meeste reeksen zijn weinig ONZ-users geïnteresseerd. Wees blij dat de jouwe in zo'n warme belangstelling staat.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef Stuart het volgende:
Nee, niet de mate van succes. Wél in hoeverre users daarin geinteresseerd blijken te zijn. En wees nou eerlijk, in het GPD zijn maar weinig ONZ users geinteresseerd![]()
Wat stoort jou nou eigenlijk aan reeksen of SC?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de mate van succes van een reeks hangt af van het aantal users wat er in post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |