Ik blijf wel zingen in de tussentijdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
en weer doot
*maar weer ff gaat 'klungelen' dan
Het is eigenlijk nogal extreem stil Esquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
Is er hier nog iets te beleven?
Ik heb het in de gatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nogal extreem stil Es![]()
Halloquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:05 schreef kanaiken het volgende:
Hellow
zal ik hier dan maar wat leven brengen?
Ik heb daarnet doom 3 in het pikkedonker gespeelt in Nightmare modequote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb daarnet doom 3 in het pikkedonker gespeelt in Nightmare mode
kijk mij stoer zijn![]()
hoeveel bied je?quote:
Hee Fles, fijn weekend aan het vieren?quote:
pervertquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als het gratis is.
Wat is datquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef hallo_mensen het volgende:
Zometeen naar het Post hier om 22:22 topic ?
post es een foto van je steenquote:
Biertsjuhquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee Fles, fijn weekend aan het vieren?
Doe 's ff lief tegen Stuquote:
Of je let op de PIquote:
beetje chaggie?quote:
ik gebruik die krengen nooit, en let er dan ook niet opquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je let op de PI
Alsof ik dat topic niet zou kennen![]()
Ik werd wakker gemaakt door een kind... "Mama, je moet uit bedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biertsjuh
Lekker uitgeslapenMorgen weer
Hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt door een kind... "Mama, je moet uit bed"
Mama zei toen: "Helemaal niet, wie zegt dat?"
"Dat zegt papa"
En na een blik op de wekker (11.30)"Daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in, ik kom eraan"
![]()
Ja, en ik hoef geen bier.quote:
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef geen bier.
Ik heb JEUK en ik mag niet krabben
Je moet ook niet zuipen als je er niet tegen kanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef kanaiken het volgende:
ik was om 9:30 wakker
veel te vroeg
ik had nog een kater
Als je er maar van hebt genotenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt door een kind... "Mama, je moet uit bed"
Mama zei toen: "Helemaal niet, wie zegt dat?"
"Dat zegt papa"
En na een blik op de wekker (11.30)"Daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in, ik kom eraan"
![]()
Ik heb een of andere rare allergische reactie ergens op... En ik mag niet krabben omdat ik dan alles stuk krab.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hoe komt dat?
of wil ik dat eig niet weten?
kan er best tegen, was alleen een beetje veelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zuipen als je er niet tegen kan.
Nou, ik had eigenlijk nog wel langer willen slapen.... Maar het was fijn zolang het duurdequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je er maar van hebt genoten![]()
vanaf maandag is het weer 7 uur voor opstaan![]()
quote:
Je moet of zuipen, of blowen, niet allebei. Beetje dom....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
kan er best tegen, was alleen een beetje veel
2 x 1/2-liter-blik
4 x gewoon blik
halve fles petrikov
en nog een pure joint (ik was te ver heen om te bedenken dat ik daar eig niet aan doe)
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk nog wel langer willen slapen.... Maar het was fijn zolang het duurde.
Maandag is het weer over met de pret idd.
'T ziet er in ieder geval giftig uit...quote:
maar het is lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
'T ziet er in ieder geval giftig uit...
Nee toch? Half februari pas....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]de volgende vakantie komt snel weer.
lach je me uit?quote:
Ik bedenk me ineens dat ik dan zelf ook vakantie heb genomenquote:
Ik heb dit jaar 40 vakantiedagen, ik ga ook maar eens iets plannen voor februari of maart denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik dan zelf ook vakantie heb genomen.
Nog vijf volle weken...quote:
Alleen vrij, of ook weg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40 vakantiedagen, ik ga ook maar eens iets plannen voor februari of maart denk ik![]()
The bottle reminds me vaguely of Rocket fuelquote:
Ik denk dat ik in Maart 2 weekjes naar Engeland ga. Van de zomer wil ik 3 weken naar Amerika en dan heb ik nog 15 dagen over welke ik verdeeld ga opnemen de rest van het jaarquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in Maart 2 weekjes naar Engeland ga. Van de zomer wil ik 3 weken naar Amerika en dan heb ik nog 15 dagen over welke ik verdeeld ga opnemen de rest van het jaar![]()
Ik heb er familie wonen, en ik ga daarheen omdat het daar in de zomer altijd lekker weer isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er zo mooi/ leuk aan Amerika?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen, en ik ga daarheen omdat het daar in de zomer altijd lekker weer is![]()
Ja, me verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
lekker zonnetje , meegenomen ook dat je er familie hebt wonen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, me verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ik
Ze wonen vlakbij Washington DC (oostkust dus) en daar is véél te doen binnen een paar uur rijden
Truste Bengelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
Ik ga er weer eens vandoor, morgen verjaardag , wil de familie niet met een slaperige snoet
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
"The wheels on the bus go round and round !"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
Ze wonen vlakbij Washington DC (oostkust dus) en daar is véél te doen binnen een paar uur rijden
Night Night Bengelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
Ik ga er weer eens vandoor, morgen verjaardag , wil de familie niet met een slaperige snoet
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
Hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"The wheels on the bus go round and round !"
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ik
Okay, ondanks mijn eerdere toezegging heb ik er niet op geletquote:
Je weet het nog! Dat is wel liefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ondanks mijn eerdere toezegging heb ik er niet op gelet![]()
![]()
Ik heb het nodig, dus dat is goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je weet het nog! Dat is wel lief![]()
Ik hou je in de gaten![]()
doei doeiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
quote:
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?quote:
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/657502/3/25#24473413]zaterdag 8 januari 2005 23:12
mocht D. nog komen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?
quote:
quote:
Gaaf toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?
Ja hoor, met jou?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]voor nu wel voor tijdelijk.
Volgende week verwachten ze opnieuw storm.
[..]alles goed.
[..]alles goed.
nu wel, vanmorgen nietquote:alles goed.
Niet als je zelf naar buiten moetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf toch?
Was heerlijk hier vandaag! Behalve dat ik de gasten eindeloos heb lastiggevallen voorzichtig te rijden (toch wel eng, met windkracht 10, als je weet dat er mensen in de auto naar je op weg zijn). Maar ze zijn veilig aangekomen
Was zeker tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf toch?
Was heerlijk hier vandaag! Behalve dat ik de gasten eindeloos heb lastiggevallen voorzichtig te rijden (toch wel eng, met windkracht 10, als je weet dat er mensen in de auto naar je op weg zijn). Maar ze zijn veilig aangekomen
Met mij altijdquote:
Met mij altijd goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
nu wel, vanmorgen niet(kater
)
en met jou?
Weltrustenquote:
Ja klopt, buiten zijn was een aparte ervaring, hier ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet als je zelf naar buiten moet. Met boodschappen doen werd ik bijna weggeblazen (en ik ben niet mager...) en in de auto was het gewoon eng (zeker als de chauffeur lekker nonchalant met 1 hand stuurt en mijn kostbaarste bezit vervoert
).
Al bekomen van het hete eten?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja klopt, buiten zijn was een aparte ervaring, hier ook.
Ik vind dat dan wel weer fijn eng, me vast moeten klampen aan een lantaarnpaal en zo![]()
Maar autorijden was eng ja. Was dus ook erg blij toen alle mannen veilig binnen waren. Straks hoeft er maar weer eentje naar huis, dat valt mee.
Heeeeeeeeeyquote:
Heeeeeeeeyquote:
Heeeeey Hallo_mensenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen komt ook weer eens kijken hier
Alles goedquote:
Heyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen komt ook weer eens kijken hier
Is er eigenlijk nog schade geweest in Nederland?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Was zeker tof.
Ben zelf naar de weilanden geweest, ook hebben ze daar een grote stuk met water.
Was ruig, hoge golvenecht top dag voor mij
Officele windkracht 10 is er niet gemeten, 9 dus wel, alleen die windvlagen + windstoten doen er gewoon een schepje op.
Zo heb ik hier een orkaan kracht van 126 km/h behaald.
Ik zag wel een paar lappen zonwering losklepperen tegen die studentenwoondozen aan hieroquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog schade geweest in Nederland?
Liefkop, ik had je nog een msn gestuurd vanmiddag maar toen ging je net off linequote:
Blussen zekerquote:
Het lijkt ze eerder op te hitsen enorm fanatiek over computers te praten. Wist je dat je met een pixel gigabyte kan MP3-USB-en? Met linux althans dan hè?quote:
Ik zag het later alsnogquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Liefkop, ik had je nog een msn gestuurd vanmiddag maar toen ging je net off lineWilde je nog even alle moois voor dit weekend toewensen
![]()
Ik heb acuut ontzettend medelijden met jequote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt ze eerder op te hitsen enorm fanatiek over computers te praten. Wist je dat je met een pixel gigabyte kan MP3-USB-en? Met linux althans dan hè?
![]()
Geeft niet, als het berichtje maar is overgekomenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het later alsnogDank je wel
Kwam toen alleen ff niet uit
Trustequote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb acuut ontzettend medelijden met je.
Ik ga naar bed, morgen een drukke dag![]()
Trustequote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt ze eerder op te hitsen enorm fanatiek over computers te praten. Wist je dat je met een pixel gigabyte kan MP3-USB-en? Met linux althans dan hè?
![]()
Ik herhaalde slechts wat zij zeggen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manN00b wannabee man
Je moet gewoon je AS400bak rebooten met je database-directory-ROMpakket, en dan je netwerkkaart disablen in de bios, en je PS/2 aansluiten op de videeokaart van je moederbord, zodat je met de primary user manager keysleutel van je security database de accounts van je applicaties kunt resetten.
Snap dat dan ook. Stom wijf
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik herhaalde slechts wat zij zeggen...Ongeveer
![]()
Night Night Esquote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog schade geweest in Nederland?
quote:RIJSWIJK - Door de zuidwesterstorm die zaterdag over Nederland trok, zijn enkele gewonden gevallen. Uitschieters in de wind veroorzaakten hier en daar schade en overlast. Onderdelen van daken waaiden los en bomen vielen om. Het lucht- en scheepvaartverkeer had eveneens last. Het KNMI gaf een weeralarm uit.
Een 17-jarige Duitser raakte op het Erkemederstrand in Zeewolde gewond nadat de harde wind hem en zijn hangglider de lucht in had getrokken. De jongen viel van acht meter hoogte op het strand. In Leeuwarden werd een vrouw van de fiets geblazen. Ze verloor het bewustzijn en is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.
In Nijkerk waaiden aluminium platen van daken van zeker vijf woningen. Niemand raakte gewond. In Almere belandden glasplaten uit de overkapping van het spoorwegstation op de grond. Op het dak van het station van Enkhuizen ging een antenne van een steunzender van de spoorwegpolitie om.
De storm veroorzaakte in Friesland veel schade. De politie meldde dat het vooral ging om losgewaaide onderdelen van daken en omgewaaide bomen, die in twee gevallen auto's beschadigden.
Het lucht- en scheepvaartverkeer had ook last van de zware storm. De veren tussen Harlingen en Terschelling en Vlieland en tussen Den Helder en Texel voeren minder. De vroege afvaart van de snelle veerboot Discovery tussen Hoek van Holland en Harwich werd wegens het slechte weer geannuleerd.
Schiphol had door de harde wind tijdelijk maar één startbaan en landingsbaan beschikbaar. Het binnenkomende en uitgaande verkeer liep flinke vertragingen op en een onbekend aantal vluchten ging niet door.
Het treinverkeer ondervond hinder tussen Deventer en Olst. Daar viel een boom tegen de bovenleiding. Er was tussen beide plaatsen geen treinverkeer mogelijk. In Bunnik en Uithuizen waaiden op spoorwegovergangen spoorbomen kapot.
Rond het middaguur bereikte de wind aan de westkust korte tijd stormkracht, windkracht negen. In het waddengebied stond een aantal uren lang eveneens windkracht negen. Korte tijd werd daar zelfs windkracht tien gemeten (zware storm). Het weerinstituut had eerder op de dag een weeralarm gegeven wegens de uitschieters in de wind, die veel gevaar kunnen veroorzaken. In Hoogeveen zijn in een plaatselijke bui windstoten van 120 kilometer per uur gemeten.
Ik zal ze wel even voorlezen wat jij zeiquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Weltrustenquote:
Je kan hun peil niet trekken?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even voorlezen wat jij zei![]()
Maar ze hebben het nu weer over treinongelukken (kan geen peil trekken op die kerels)
Waardoor dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens hier is ook 1 gewonde gevallen in Dokkum.
VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waardoor dan?
(Ja de wind, dat snap ik.)
Ze werdt tijdens het fietsen omver geblazen en op de weg neer kwam.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waardoor dan?
(Ja de wind, dat snap ik.)
Ja, van wind raak je toch niet gewond! Wel dan?!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!
© Henk Spaan
Je vergeet "op hen"...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je kan hun peil niet trekken?
Het is ook makkelijker als je eerst de broeken losmaakt.
Graag gedaanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank Speed! Wist ik nog niet (geen nieuws gezien)
Ai, waaide toch harder dan ik dacht dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze werdt tijdens het fietsen omver geblazen en op de weg neer kwam.
Een tegemoet-komende auto probeerde haar te ontwijken.
De auto reed over haar benen heen waardoor ze gebroken benen opliep.
KOUD HÈ, WAT IS HET KOUD HÈ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!
© Henk Spaan
Goed doorraggen! Moet toch gesmeerd blijven he.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je vergeet "op hen"...![]()
En ik heb ze al lang allemaal geneukt natuurlijk (jammer dat het pijpen niet ging)![]()
Ik ben afgeragd man!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Goed doorraggen! Moet toch gesmeerd blijven he.
Noorden was het goed raak idd.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ai, waaide toch harder dan ik dacht dan.
KOPJE KOFFIE GLAZENWASSER?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje generatiekloof he?
Je hebt ze toch wel om de beurt mee naar boven genomen he? Anders zal ik nooit meer met dezelfde ogen naar ze kunnen kijken.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben afgeragd man!
Bruten zijn het!
Naar boven?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel om de beurt mee naar boven genomen he? Anders zal ik nooit meer met dezelfde ogen naar ze kunnen kijken.
He bah, daar zit geen deur in!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naar boven?
Mijn aanrecht is verlengd sinds kort remember![]()
Dat is niet PISA hoorquote:
O, hoi mams van Fles.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, Dr_Flash?? Nee die slaapt allang
Ja ik ken al die mafkezen toch niet!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is niet PISA hoor
Of Verona![]()
POPIEJOPIEJOPIE!
TIET VEUR 'NE PAFKE!
Jaaaaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die mafkezen toch niet!![]()
Dat is terug-naar-de-baarmoeder-tijd. Letterlijk dus.
Wij concludeerden hier net dat jij niet geboren was toen PISA op TV wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die mafkezen toch niet!![]()
Dat is terug-naar-de-baarmoeder-tijd. Letterlijk dus.
Ren... je... ROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa
Mies Bouwman
De F.O. Show
Jos Brink
Wedden dat....?
Cola in glazen literflessen
Twixen die nog gewoon Raider heten
M&M's die nog gewoon Bonitos heten (Treets voor de pinda-variant)
*Terug naar baarmoeder rent
Wordt het niet eens tijd dat jij gaat slapen??quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij concludeerden hier net dat jij niet geboren was toen PISA op TV was
Als jij nu niet minstens opzout naar je eigen SC dan zoen ik je helemaal dicht tot je geen PAP meer kan zeggenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij gaat slapen??
Hee!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ren... je... ROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martin BroziusHij was laatst nog op Tv. Oude knar en toch echt nog ren je rot
![]()
Wij vragen ons hier af: was er iets met een kratje en voetballers? Of was dat pas bij het Vermeegen-solo-project De regenjas?quote:
EENquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij vragen ons hier af: was er iets met een kratje en voetballers? Of was dat pas bij het Vermeegen-solo-project De regenjas?
Stuif Es In!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nu niet minstens opzout naar je eigen SC dan zoen ik je helemaal dicht tot je geen PAP meer kan zeggen
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stuif Es In!
Ria Bremer![]()
Er is een beroemdheid die in de eindronde van Stuif Es In Stond (Stuif Es uit?) Damn, wie ook weer...
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha MutZ![]()
Leuk dat je even instuift
Lukt niet met je toetsenbord als kussenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...
Ren je rot ken ik wel!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lukt niet met je toetsenbord al kussen![]()
Ren je rot dit topic in!
*Rubber hamertje in stelling brengt.....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lukt niet met je toetsenbord al kussen![]()
Ren je rot dit topic in!
Theo en Thea zegt je ook wel iets?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet zo moeilijk he?
Ja vastquote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...
(dit zeg ik al voor de derde of vierde keer vanavond...)
Truste!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...
(dit zeg ik al voor de derde of vierde keer vanavond...)
Nee, daar hadden we het laatst al over toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Theo en Thea zegt je ook wel iets?
Het Tenenkaas Imperium? Met Marco Bakker
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vastKan ik de stukjes MutZ weer bij elkaar vegen morgen
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Truste!
Stuif maar uit! Dat doet de deur dicht, daar zijn geen woorden voor, lalalalalalaaalalalala....
O ja is waar. Verplichte kost voor iedereen. Dat moet Arty maar eens downloaden dan. De Theo en Thea-serie en daarna de film.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we het laatst al over toch?
Nee.
En dat moet?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja is waar. Verplichte kost voor iedereen. Dat moet Arty maar eens downloaden dan. De Theo en Thea-serie en daarna de film.
Bejaardenfilmpjes??? Theo en Thea is pracht kindervermaak. Niets ouderwets aan! Hilarischquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
En dat moet?
Bejaardenfilmpjes kijken waar ik totaal geen nostalgisch gevoel bij kan krijgen, zodat jullie daarna rare imitaties gaan doen ofzo?
Ok, ik zal een poging doen ernaar te kijken. Ooit.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bejaardenfilmpjes??? Theo en Thea is pracht kindervermaak. Niets ouderwets aan! HilarischWeet zeker dat jij ook in een deuk ligt en zo oud is het niet. Ik was al volwassen toen het op TV was hoor.
Zou kunnen dat jij ook je bek moet houden van Fles...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef DjDev het volgende:
hoi
We zeiden niets? We zitten hier gewoon te ouwehoeren. Lees dan even een paar posts terug voor je binnenvaltquote:
goed zo braaf vrouwtjequote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat jij ook je bek moet houden van Fles...
Maar ik wil me verder nergens mee bemoeien...
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zeiden niets? We zitten hier gewoon te ouwehoeren. Lees dan even een paar posts terug voor je binnenvalt![]()
We vinden je kut.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal tegen mij?
Qyroz, Ruis, Duderinnetje, Dr_Flash, Es en jij!
Kijk je post in zijn algemeenheid trek ik wel. Maar vrouwtje???quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
goed zo braaf vrouwtjehou je er maar braaf erbuiten
quote:
o...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kijk je post in zijn algemeenheid trek ik wel. Maar vrouwtje???Je hebt het tegen Dude hier...
Ohw... Vertelquote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief en zoMaar je weet toch dat ik trouw ben?
Pfjoew, moet dat allemaal op dit tijdstip nog op een rij worden gezet?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja, waarom haten jullie mij? Heb ik jullie iets misdaan?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pfjoew, moet dat allemaal op dit tijdstip nog op een rij worden gezet?
* Best wel geen zin heeft in lange teksten op dit moment *
Waar wacht je opquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Best wel geen zin heeft in lange teksten op dit moment *
Wie zegt dat ik daar op geil. Ik hou eenmaal van cijfertjes.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niksals je niet zo'n harde plasser zou krijgen van de postaantallen van je nieuwste kl00ntje
quote:
Hebben jullie dat in ONZ soms ook gekregen dat dit de crash base geworden is?quote:
[SC] topic (gesloten) in ONZquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Link! Bron! U! Er! El!
Sha lala lala!!
(Boney M melodietje)
Wie nietquote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar op geil. Ik hou eenmaal van cijfertjes.![]()
Yup, dankzij Qyrozquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie dat in ONZ soms ook gekregen dat dit de crash base geworden is?
Hoezo met Arcee praten?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie niet
Zowel mijn pincode als mijn geboortedatum zijn priemgetalen
Ga anders eens met Arcee praten
Flash ik ben het zooo met je eens!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niksals je niet zo'n harde plasser zou krijgen van de postaantallen van je nieuwste kl00ntje
Er is een reeks gesloten in ONZIN(!!!!!!) En dan komen jullie naar GC??!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup, dankzij Qyrozen Ruis
is die gesloten
Bij jullie is het nog gezelligquote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er is een reeks gesloten in ONZIN(!!!!!!) En dan komen jullie naar GC??!
geen zin om op te zoekenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Link! Bron! U! Er! El!
Sha lala lala!!
(Boney M melodietje)
LE-ZEN: ik heb er geen zin in.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waar wacht je opben je hopelijk lang mee bezig
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.quote:
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.
Luie vlerkquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wás! Wás het gezellig ja!
Jezus, haal die chinese muur eens voor je kop vandaan jongen!
Duidelijk zo. Laat maar verder voor dit momentquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kan nou niet bepaald zeggen dat jij je geliefd maakt op zich, maar goedquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat moet je met dat geweer? Je postaantallen verhogen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.
Had ik maar een geweer
ja, mensen met een geweer neemt men serieusquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.
Had ik maar een geweer
Jij hebt geen idee hè?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
LE-ZEN: ik heb er geen zin in.
Is dat zo moeilijk?
En reageer enigszins volwassen als je het aan kan. Lijkt me wel zo gezellig.
In zijn algemeen? Nee dat klopt, maar ik hoef ook niet iedereen aan mijn kont te hebben hangen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet bepaald zeggen dat jij je geliefd maakt op zich, maar goed
Hou op!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hè?
Ik hoop dat jij een permban krijgt wegens nutteloosheid.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luie vlerk
Pleur dan maar op je nest in
Copy.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Duidelijk zo. Laat maar verder voor dit moment
Jij ook weltrustenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik laat jullie weer even alleen met jullie grote spammende vriendjes. Voor de echte, vaste users van dit topic:
Voor de spammers: sterf.
U ook een prettige voortzetting van de avondquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik laat jullie weer even alleen met jullie grote spammende vriendjes. Voor de echte, vaste users van dit topic:
eindelijk tieft ie opquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
whehequote:Op zondag 9 januari 2005 01:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Werd tijd. En hij sterftHij is eenmaal geen vaste user!
![]()
Hou dan zelf ook op.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Werd tijd. En hij sterftHij is eenmaal geen vaste user!
![]()
Ga eerst leren typenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, luister eens als een volwassenen tegen je praat
[..]
Dan kun je beter gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Ik negeer de negatieve lijn binnen dit topic![]()
ik doe wel aan de lijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Mogguh Stuquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Tja. Waarom lief tegen Qyroz zijn als hij een AMD hater is?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je zegt dat niemand je serieus neemt, maar zelf doe je net zo hard mee.
Ik maak geen ruzie, ik ben duidelijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
AMD en gurlie, kunnen jullie anders ff op MSN ruzie gana maken?Hier houden we het graag gezellig
Goed punt. Die gurlie haat mij. Ik ga er verder niet op in.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
AMD en gurlie, kunnen jullie anders ff op MSN ruzie gana maken?Hier houden we het graag gezellig
Achja, fuck the world he.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Waarom lief tegen Qyroz zijn als hij een AMD hater is?
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Goed punt. Die gurlie haat mij. Ik ga er verder niet op in.
Enne, ik hou het altijd gezellig
Pas zand erover als hij dood is, toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Als hij mij haat. Fijn! Maar doe geen gekke dingen.
! PUNT! Zand erover!
Waar zijn we?
Ja, maar ik wil niet dat hij dood gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pas zand erover als hij dood is, toch?
sterfquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daarnet nog wel?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat hij dood gaat
Jij wel misschien ?
Ik ga niet dood: onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bummer voor AM-nogwat.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga niet dood: onkruid vergaat niet.
Hmmmz, blijkbaar begrijp je niet wat ik schreefquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
Dat is ongehoord in een gezellig topic.
Maar maar maar maarquote:
Tja. Ongehoorzaam zijn ze. Allemaal!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, blijkbaar begrijp je niet wat ik schreef![]()
Status check: Jij, en Qyroz.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
alsof ik de enige ben die dit heeft gezegd in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |