quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zeiden niets? We zitten hier gewoon te ouwehoeren. Lees dan even een paar posts terug voor je binnenvalt![]()
We vinden je kut.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal tegen mij?
Qyroz, Ruis, Duderinnetje, Dr_Flash, Es en jij!
Kijk je post in zijn algemeenheid trek ik wel. Maar vrouwtje???quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
goed zo braaf vrouwtjehou je er maar braaf erbuiten
quote:
o...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kijk je post in zijn algemeenheid trek ik wel. Maar vrouwtje???Je hebt het tegen Dude hier...
Ohw... Vertelquote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief en zoMaar je weet toch dat ik trouw ben?
Pfjoew, moet dat allemaal op dit tijdstip nog op een rij worden gezet?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja, waarom haten jullie mij? Heb ik jullie iets misdaan?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pfjoew, moet dat allemaal op dit tijdstip nog op een rij worden gezet?
* Best wel geen zin heeft in lange teksten op dit moment *
Waar wacht je opquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Best wel geen zin heeft in lange teksten op dit moment *
Wie zegt dat ik daar op geil. Ik hou eenmaal van cijfertjes.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niksals je niet zo'n harde plasser zou krijgen van de postaantallen van je nieuwste kl00ntje
quote:
Hebben jullie dat in ONZ soms ook gekregen dat dit de crash base geworden is?quote:
[SC] topic (gesloten) in ONZquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Link! Bron! U! Er! El!
Sha lala lala!!
(Boney M melodietje)
Wie nietquote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar op geil. Ik hou eenmaal van cijfertjes.![]()
Yup, dankzij Qyrozquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie dat in ONZ soms ook gekregen dat dit de crash base geworden is?
Hoezo met Arcee praten?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie niet
Zowel mijn pincode als mijn geboortedatum zijn priemgetalen
Ga anders eens met Arcee praten
Flash ik ben het zooo met je eens!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niksals je niet zo'n harde plasser zou krijgen van de postaantallen van je nieuwste kl00ntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |