Ren... je... ROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa
Mies Bouwman
De F.O. Show
Jos Brink
Wedden dat....?
Cola in glazen literflessen
Twixen die nog gewoon Raider heten
M&M's die nog gewoon Bonitos heten (Treets voor de pinda-variant)
*Terug naar baarmoeder rent
Wordt het niet eens tijd dat jij gaat slapen??quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij concludeerden hier net dat jij niet geboren was toen PISA op TV was
Als jij nu niet minstens opzout naar je eigen SC dan zoen ik je helemaal dicht tot je geen PAP meer kan zeggenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij gaat slapen??
Hee!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ren... je... ROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martin BroziusHij was laatst nog op Tv. Oude knar en toch echt nog ren je rot
![]()
Wij vragen ons hier af: was er iets met een kratje en voetballers? Of was dat pas bij het Vermeegen-solo-project De regenjas?quote:
EENquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij vragen ons hier af: was er iets met een kratje en voetballers? Of was dat pas bij het Vermeegen-solo-project De regenjas?
Stuif Es In!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nu niet minstens opzout naar je eigen SC dan zoen ik je helemaal dicht tot je geen PAP meer kan zeggen
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stuif Es In!
Ria Bremer![]()
Er is een beroemdheid die in de eindronde van Stuif Es In Stond (Stuif Es uit?) Damn, wie ook weer...
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha MutZ![]()
Leuk dat je even instuift
Lukt niet met je toetsenbord als kussenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...
Ren je rot ken ik wel!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lukt niet met je toetsenbord al kussen![]()
Ren je rot dit topic in!
*Rubber hamertje in stelling brengt.....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur bezig om te gaan slapen...
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lukt niet met je toetsenbord al kussen![]()
Ren je rot dit topic in!
Theo en Thea zegt je ook wel iets?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet zo moeilijk he?
Ja vastquote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...
(dit zeg ik al voor de derde of vierde keer vanavond...)
Truste!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het was in een andere slowchat nog veel te gezellig... maar nu ga ik echt...
(dit zeg ik al voor de derde of vierde keer vanavond...)
Nee, daar hadden we het laatst al over toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Theo en Thea zegt je ook wel iets?
Het Tenenkaas Imperium? Met Marco Bakker
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vastKan ik de stukjes MutZ weer bij elkaar vegen morgen
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Truste!
Stuif maar uit! Dat doet de deur dicht, daar zijn geen woorden voor, lalalalalalaaalalalala....
O ja is waar. Verplichte kost voor iedereen. Dat moet Arty maar eens downloaden dan. De Theo en Thea-serie en daarna de film.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we het laatst al over toch?
Nee.
En dat moet?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja is waar. Verplichte kost voor iedereen. Dat moet Arty maar eens downloaden dan. De Theo en Thea-serie en daarna de film.
Bejaardenfilmpjes??? Theo en Thea is pracht kindervermaak. Niets ouderwets aan! Hilarischquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
En dat moet?
Bejaardenfilmpjes kijken waar ik totaal geen nostalgisch gevoel bij kan krijgen, zodat jullie daarna rare imitaties gaan doen ofzo?
Ok, ik zal een poging doen ernaar te kijken. Ooit.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bejaardenfilmpjes??? Theo en Thea is pracht kindervermaak. Niets ouderwets aan! HilarischWeet zeker dat jij ook in een deuk ligt en zo oud is het niet. Ik was al volwassen toen het op TV was hoor.
Zou kunnen dat jij ook je bek moet houden van Fles...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef DjDev het volgende:
hoi
We zeiden niets? We zitten hier gewoon te ouwehoeren. Lees dan even een paar posts terug voor je binnenvaltquote:
goed zo braaf vrouwtjequote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat jij ook je bek moet houden van Fles...
Maar ik wil me verder nergens mee bemoeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |