Ik bedenk me ineens dat ik dan zelf ook vakantie heb genomenquote:
Ik heb dit jaar 40 vakantiedagen, ik ga ook maar eens iets plannen voor februari of maart denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik dan zelf ook vakantie heb genomen.
Nog vijf volle weken...quote:
Alleen vrij, of ook weg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40 vakantiedagen, ik ga ook maar eens iets plannen voor februari of maart denk ik![]()
The bottle reminds me vaguely of Rocket fuelquote:
Ik denk dat ik in Maart 2 weekjes naar Engeland ga. Van de zomer wil ik 3 weken naar Amerika en dan heb ik nog 15 dagen over welke ik verdeeld ga opnemen de rest van het jaarquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in Maart 2 weekjes naar Engeland ga. Van de zomer wil ik 3 weken naar Amerika en dan heb ik nog 15 dagen over welke ik verdeeld ga opnemen de rest van het jaar![]()
Ik heb er familie wonen, en ik ga daarheen omdat het daar in de zomer altijd lekker weer isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er zo mooi/ leuk aan Amerika?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen, en ik ga daarheen omdat het daar in de zomer altijd lekker weer is![]()
Ja, me verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
lekker zonnetje , meegenomen ook dat je er familie hebt wonen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, me verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ik
Ze wonen vlakbij Washington DC (oostkust dus) en daar is véél te doen binnen een paar uur rijden
Truste Bengelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
Ik ga er weer eens vandoor, morgen verjaardag , wil de familie niet met een slaperige snoet
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
"The wheels on the bus go round and round !"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
Ze wonen vlakbij Washington DC (oostkust dus) en daar is véél te doen binnen een paar uur rijden
Night Night Bengelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
Ik ga er weer eens vandoor, morgen verjaardag , wil de familie niet met een slaperige snoet
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
Hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"The wheels on the bus go round and round !"
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn verblijf daar kost niets, alleen het ticket betaal ik
Okay, ondanks mijn eerdere toezegging heb ik er niet op geletquote:
Je weet het nog! Dat is wel liefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ondanks mijn eerdere toezegging heb ik er niet op gelet![]()
![]()
Ik heb het nodig, dus dat is goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je weet het nog! Dat is wel lief![]()
Ik hou je in de gaten![]()
doei doeiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wat zal je genieten
begroeten![]()
![]()
welterusten
mocht D. nog komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |