quote:
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?quote:
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/657502/3/25#24473413]zaterdag 8 januari 2005 23:12
mocht D. nog komen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?
quote:
quote:
Gaaf toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi, is het nou eindelijk eens over met die harde wind?
Ja hoor, met jou?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]voor nu wel voor tijdelijk.
Volgende week verwachten ze opnieuw storm.
[..]alles goed.
[..]alles goed.
nu wel, vanmorgen nietquote:alles goed.
Niet als je zelf naar buiten moetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf toch?
Was heerlijk hier vandaag! Behalve dat ik de gasten eindeloos heb lastiggevallen voorzichtig te rijden (toch wel eng, met windkracht 10, als je weet dat er mensen in de auto naar je op weg zijn). Maar ze zijn veilig aangekomen
Was zeker tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf toch?
Was heerlijk hier vandaag! Behalve dat ik de gasten eindeloos heb lastiggevallen voorzichtig te rijden (toch wel eng, met windkracht 10, als je weet dat er mensen in de auto naar je op weg zijn). Maar ze zijn veilig aangekomen
Met mij altijdquote:
Met mij altijd goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
nu wel, vanmorgen niet(kater
)
en met jou?
Weltrustenquote:
Ja klopt, buiten zijn was een aparte ervaring, hier ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet als je zelf naar buiten moet. Met boodschappen doen werd ik bijna weggeblazen (en ik ben niet mager...) en in de auto was het gewoon eng (zeker als de chauffeur lekker nonchalant met 1 hand stuurt en mijn kostbaarste bezit vervoert
).
Al bekomen van het hete eten?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja klopt, buiten zijn was een aparte ervaring, hier ook.
Ik vind dat dan wel weer fijn eng, me vast moeten klampen aan een lantaarnpaal en zo![]()
Maar autorijden was eng ja. Was dus ook erg blij toen alle mannen veilig binnen waren. Straks hoeft er maar weer eentje naar huis, dat valt mee.
Heeeeeeeeeyquote:
Heeeeeeeeyquote:
Heeeeey Hallo_mensenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen komt ook weer eens kijken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |