Copy.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Duidelijk zo. Laat maar verder voor dit moment
Jij ook weltrustenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik laat jullie weer even alleen met jullie grote spammende vriendjes. Voor de echte, vaste users van dit topic:
Voor de spammers: sterf.
U ook een prettige voortzetting van de avondquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik laat jullie weer even alleen met jullie grote spammende vriendjes. Voor de echte, vaste users van dit topic:
eindelijk tieft ie opquote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef QyRoZ het volgende:
whehequote:Op zondag 9 januari 2005 01:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Werd tijd. En hij sterftHij is eenmaal geen vaste user!
![]()
Hou dan zelf ook op.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Werd tijd. En hij sterftHij is eenmaal geen vaste user!
![]()
Ga eerst leren typenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, luister eens als een volwassenen tegen je praat
[..]
Dan kun je beter gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Ik negeer de negatieve lijn binnen dit topic![]()
ik doe wel aan de lijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Mogguh Stuquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Stuart het volgende:
Tja. Waarom lief tegen Qyroz zijn als hij een AMD hater is?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je zegt dat niemand je serieus neemt, maar zelf doe je net zo hard mee.
Ik maak geen ruzie, ik ben duidelijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
AMD en gurlie, kunnen jullie anders ff op MSN ruzie gana maken?Hier houden we het graag gezellig
Goed punt. Die gurlie haat mij. Ik ga er verder niet op in.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
AMD en gurlie, kunnen jullie anders ff op MSN ruzie gana maken?Hier houden we het graag gezellig
Achja, fuck the world he.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Waarom lief tegen Qyroz zijn als hij een AMD hater is?
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Goed punt. Die gurlie haat mij. Ik ga er verder niet op in.
Enne, ik hou het altijd gezellig
Pas zand erover als hij dood is, toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Als hij mij haat. Fijn! Maar doe geen gekke dingen.
! PUNT! Zand erover!
Waar zijn we?
Ja, maar ik wil niet dat hij dood gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pas zand erover als hij dood is, toch?
sterfquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daarnet nog wel?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat hij dood gaat
Jij wel misschien ?
Ik ga niet dood: onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bummer voor AM-nogwat.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga niet dood: onkruid vergaat niet.
Hmmmz, blijkbaar begrijp je niet wat ik schreefquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
Dat is ongehoord in een gezellig topic.
Maar maar maar maarquote:
Tja. Ongehoorzaam zijn ze. Allemaal!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, blijkbaar begrijp je niet wat ik schreef![]()
Status check: Jij, en Qyroz.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
alsof ik de enige ben die dit heeft gezegd in dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |