Er is een reeks gesloten in ONZIN(!!!!!!) En dan komen jullie naar GC??!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup, dankzij Qyrozen Ruis
is die gesloten
Bij jullie is het nog gezelligquote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er is een reeks gesloten in ONZIN(!!!!!!) En dan komen jullie naar GC??!
geen zin om op te zoekenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Link! Bron! U! Er! El!
Sha lala lala!!
(Boney M melodietje)
LE-ZEN: ik heb er geen zin in.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waar wacht je opben je hopelijk lang mee bezig
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.quote:
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.
Luie vlerkquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je spamt. Doet slechts hoi en doei posts. Haalt een hoop baggeraars deze kant in. Bent kut. Geilt op postaantallen. Baggert overal overheen. Had ik al gezegd dat je kut bent en op moet tiefen? Bij deze.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wás! Wás het gezellig ja!
Jezus, haal die chinese muur eens voor je kop vandaan jongen!
Duidelijk zo. Laat maar verder voor dit momentquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kan nou niet bepaald zeggen dat jij je geliefd maakt op zich, maar goedquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat moet je met dat geweer? Je postaantallen verhogen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.
Had ik maar een geweer
ja, mensen met een geweer neemt men serieusquote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tering. Ik word nooit serieus genomen, zelfs niet irl.
Had ik maar een geweer
Jij hebt geen idee hè?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
LE-ZEN: ik heb er geen zin in.
Is dat zo moeilijk?
En reageer enigszins volwassen als je het aan kan. Lijkt me wel zo gezellig.
In zijn algemeen? Nee dat klopt, maar ik hoef ook niet iedereen aan mijn kont te hebben hangen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet bepaald zeggen dat jij je geliefd maakt op zich, maar goed
Hou op!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hè?
Ik hoop dat jij een permban krijgt wegens nutteloosheid.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luie vlerk
Pleur dan maar op je nest in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |