Zal ik doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:26 schreef cultheld het volgende:
Welterusten rubbereendPyTh jongen, moedig je vrouwtje maar snel aan met persen
![]()
zal ik ff in orde makenquote:
hehehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terwijl het juist minder is geworden.![]()
Verliefd op een blondje, verliefd op de bal.quote:
Jeetje wat gastvrijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
wat doet beugelbekkie in onze tent ?
assistent van schquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
Pyth van harte !
kan iemand ff [HOOLS] in de topictitel plaatsen ?
wat doet beugelbekkie in onze tent ?
*psv banner maaktquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
zijn er al knutselaars die stand by staan voor als de naam bekend wordt, kan er weer een nieuwe banner bij
De kroeg vroeger beter bekend als Hoolsquote:
Ow...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De kroeg vroeger beter bekend als Hools
verrassingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:47 schreef Suijk het volgende:
niet te veel psv logootjes he? daar word ik onpasselijk van.
Ik was al om 11:00 wakker, moest naar de kapperquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heej cultheld, ook weer wakker?
De rest ook goeiemorgen middag.
Hier ookquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
PyTh, spannend!!!! al lees je dit natuurlijk niet
Ik ben de perssmilie kwijt
We stormen hier bijna weg aan de kust
Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
Hier ook. Maar ik zit dan ook bijna op de kust
niemand van fok, een goede vriend kon hem wel goed gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Aan wie?
Doe je dat elke keer als je de Chinees laat komen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:39 schreef manny het volgende:
Manny neemt een biertje... Zo achterkamer leeggeruimd, afgeplakt en daarna geschildert... pff laat die Chinees maar komen !
ben onderweg !quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
tongie, je kan toch wel proberen te komen
Zit ik daar helemaal alleen met Bluezz te tekenen.quote:
Dat is nou je nieuwe levenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit ik daar helemaal alleen met Bluezz te tekenen.
ja de server is volquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit ik daar helemaal alleen met Bluezz te tekenen.
quote:
Een storm noemen ze datquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Een zaterdagavond met geen fuck op de tv, een meeting die niet doorging en de storm waait om het huis
Emoticon is net uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Zometeen komt Medea en de opera over Jerry Springer begint nu op de BBC.
LeeSCH anders eenSCH een boek
Het valt wel weer wat tegen ja. Vergeleken bij een tsunami is dit een belleblaasje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Een storm noemen ze dat
Licht briesje, dat is het.
Dit is kinderspel.
Zijn wij helderziend???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Is medea mooi?
Je lijkt op mijn N. - die is naast homofiel, ook weer-o-fiel en klaagt de hele dag dat het tegenvaltquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef popolon het volgende:
Allle daken nog intact?
Kijk maar uit hoor, het waait in Nederland, poeh poeh
Moet N. echt maar weer eens hierheen komen, de spar stormt bijna het huis inquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
Je lijkt op mijn N. - die is naast homofiel, ook weer-o-fiel en klaagt de hele dag dat het tegenvalt
We hebben al verkering jij stomme drollekop.quote:
Ik zoek altijd weer bevestiging, lekkere cherry pie van mequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben al verkering jij stomme drollekop.
Dat is het hierquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
En Boes: Niet zeuren.
Een echt windje begint bij windkracht 10
Ik heb genoeg Medea gedaan c.q. gezien voor de rest van mijn leven.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk Medea op TV
wat SCHuift hetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb al een jaar niet geneukt.
Vrijwilligers ?
MISSCHIEN LEGO...DIE STAAT OOK AL EEN TIJDJE DROOG DENK IK....(JAARTJE OF 15quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb al een jaar niet geneukt.
Vrijwilligers ?
seriequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:44 schreef Bjoro het volgende:
film van theo v gogh met Katja Schurman !!!!!
k vind t wel leuk tot nu toequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef Bjoro het volgende:
katja is ook weer om op te eten in deze film...nu nog ff wachten totdat ze gaat neueken !
ja mooi he...heb net een klein stukje zitten kijken...was wel aardig !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:geweldige grappen zitten er weer in, dom mokkeltje wat Verbaan speelt gebruikt botox en ze heet Vannesa
of zoals een cabaretier zei...mohammed is niet goed geintegreerd....een van gogh hang je op die maak je niet dood !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Tis leuk Medea, SCHorry, had niet door dat het een van Gogh was
Jammer voor je, want Van Gogh regiseerde het alleen, scenario is van Theodor Holman en Gijs v.d. Westelaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
tis echt goed, k hou wel van die dialogen die Theo van Gogh schreef.
oke, nou ze hebben pracchtige dialogen geschrevenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je, want Van Gogh regiseerde het alleen, scenario is van Theodor Holman en Gijs v.d. Westelaken.
Overigens erg veel insite grapjes uit mijn Parool-kringetje gezien: hoofdrededacteur die Mathijs heet ( Van Nieuwkerk die ex-hoofdredacteur is) en hoofdpersoon Jason die erg veel lijkt op Eric de Vlieger die HP ooit wilde kopen als vastgoedmagnaat.
hij kan wel lekker sigaren roken zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jason trouwens niet zo erg op De Vlieger lijjken, deze jason is wel erg glad.
quote:
INTWINEquote:
gentlemen.......ARE ....... YOU......READY ..........quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
ladies &
Even gekeken, leuke MotD, die keeper van Oldhamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
ja over 5 minuten Match of The Day
bis spater Tongquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Tong is trusten.
Succes met jullie plaatjes.
Ik ben er morgen weer, met Barney.,
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
Die is lelijk irl, die swets - dat is echt horror
heel Oldhamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Even gekeken, leuke MotD, die keeper van Oldham![]()
99-1, droplul,quote:
quote:
dacht dat het over darts ging, raak jij opgewonden van Martin AdamSCH?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
Maakt geen reet uit![]()
SCH is geil, ik ook
Golfer snapt 't weer ns niet
Die is jaloerSCHquote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
Maakt geen reet uit![]()
SCH is geil, ik ook
Golfer snapt 't weer ns niet
FA-cup rulez.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat FA cup voetbal, rondje bier op kosten van de bedenker ervan
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
FA-cup rulez.
Veel leuker dan Amstelcup enzo.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
en DG natuurlijk
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
DG en RE, wachten jullie ook met ons op de beebie van PyTh?
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Trekeend,wat ben jij een misselijk mannetje,
[..]
Wat rollen er toch vaute teksten uit zo'n brabokop zegquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?
PyTh kan het hebben,Brabovolk onder elkaarquote:Op zondag 9 januari 2005 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat rollen er toch vaute teksten uit zo'n brabokop zeg
Homoos onder elkaarquote:Op zondag 9 januari 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
PyTh kan het hebben,Brabovolk onder elkaar
Wat een kulopmerking,je kunt wel zien waar je vandaan komtquote:
die staat bij sinds een half uur uit.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
er is echt gee fuck meer op tv, heb nu zelfs de herhaling van t darten aanstaan
Honger lieverd, ik ga ff tosties makenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kulopmerking,je kunt wel zien waar je vandaan komt
Ik ben 100% hetero en PyTh heeft zijn vrouwtje bevrucht met een stofzuigerslang ofzo?![]()
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duurquote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die staat bij sinds een half uur uit.
Tis weer tijd voor keiharde terror op de lokale.
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
wat heb je nou weer verkocht danquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?
En ik wacht uiteraard op het eind van mijn eBay veilingen,we gaan weer knaken vangen
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duur
mmm is mss een optie.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.
Hotel kan je ook zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt,auto is uiteraard ook een optie
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?
[/quote5 Februari Crystal Palace v Bolton om 12.45 en om 15.00 Millwall v QPR maar voor die laatste kan ik niet aan kaarten komen
"wat handel"quote:
Kaarten zijn alleen voor members,en of het haalbaar is?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?
doe je netjesquote:Op zondag 9 januari 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"wat handel"
Dit is de opbrengst van wat al afgelopen is vandaag;
Verkocht Aantal: 8 Bedrag: EUR 175,65
En dit moet nog aflopen dadelijk,en het gaat meer worden;
Aangeboden
Aantal veilingobjecten: 23 (8 worden verkocht) Biedingen: 48 Bedrag: EUR 293,43 Aantal objecten met vaste prijs: 0
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 02:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
doe je netjesdacht misschien iets van shirts of iets dergelijks. hebben bij ebay..leuke burberry dingetjes
Niet zo ver,denk ik,hoop ik....quote:Op zondag 9 januari 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
heb mijn gewonnen kaarten voor Noorderslag en Eursonic in de verkoop op Marktplaats, k was van te voren al blij met 3 tientjes voor die dingen maar k heb nu al 60 euro voor één kaartje, meevallertje. Dat kan mooi met carnaval weer in bonnen geinvesteerd worden.
Toch wel haalbaar, hoever liggen de stadions dan van elkaar?
H-A-N-D-E-Lquote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:dat doe je netjes, maar heb je die dingen niet ook ooit moeten kopen?
en hoe was ze?quote:
hahaha... baan van 8 tot 5 is anders niet voldoende... verkoop je alleen arsenal dingen of ook wat anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problemquote:Op zondag 9 januari 2005 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee
wel voetbalgerelateerd uiteraard
en dit was de opbrengst van December;
Verkocht Aantal: 63 Bedrag: EUR 1.033,09
Weet je gelijk waar ik mijn tripjes van betaal
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
sommige handel komt uit de lucht vallen.quote:
als je het echt wil weten moet je me maar mailenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:27 schreef superjoden het volgende:
[..]
anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problem
ze komt toch niet net uit Indonesie ofzo he?quote:
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe was ze?Malle Babbe
En wat hebben jullie gedaan?
De intentie van mijn kant was gezellig eten en drinken, maar het eindige op mijn nieuwe IKEA Köt-stoel
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
ff wachten nog, ze heeft het net uitgemaakt met Brad en is nog niet aan publiciteit toe
alhoewel niet langer dan 1.60 m kan ik je verzekeren dat ze meerderjarig was. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhieldenquote:
quote:
gelijk aannemen die hap,dat zijn collectors itemsquote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Spideyman het volgende:
. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhielden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
alhoewel niet langer dan 1.60 m kan ik je verzekeren dat ze meerderjarig was. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhielden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
gelijk aannemen die hap,dat zijn collectors items
thnx, schrijf dit mailadres wel ff op voor het geval ik wat info wil.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als je het echt wil weten moet je me maar mailen
fcdbbwa@home.nl
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doenquote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doen
te wakker die eendquote:Op zondag 9 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doen
Janneke van Hertog Jan is super lekkerquote:Op zondag 9 januari 2005 02:38 schreef superjoden het volgende:
neemt nog effe een laatste hertog jannetje en steekt nog maar eens wat blaaswaar op en gaat dan zijn mandje opzoeken.
waar gaan we heen dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
jaaaaaaaaaa,ik heb iets gevonden,ga je mee Duck!?
hier in schiedam wel... (alhoewel tis al bijna 3 uurquote:Op zondag 9 januari 2005 02:47 schreef Bluezz het volgende:
trek krijgt in sjawarma.
zouden ze dat verkopen in bloemendaol?
uiteraard in elk zichzelf respecterend dorp/stad.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef superjoden het volgende:
[..]
hier in schiedam wel... (alhoewel tis al bijna 3 uur)
aha voetbal kijken, als k geld meteenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Eilanden het volgende:
Voor de egte sowaruma mot je in Utreg weze
yupquote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef superjoden het volgende:
Yeading zijn dat amateurs DG?
joggie met knoffquote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Eilanden het volgende:
doe mij maar kebab veel lekkerderquote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Eilanden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |