bronquote:Hollywood power couple Brad Pitt and Jennifer Aniston have separated after 4 1/2 years of marriage but remain "committed and caring friends," the couple said on Friday.
"We would like to announce that after seven years together we have decided to formally separate," Pitt and Aniston, who first met on a dinner date in 1998, said in a joint statement initially published by People magazine on its Web site.
"For those who follow these sorts of things, we would like to explain that our separation is not the result of any of the speculation reported by the tabloid media," the statement said.
"This decision is a result of much thoughtful consideration. We happily remain committed and caring friends with great love and admiration for one another. We ask in advance for your kindness and sensitivity in the coming months."
Pitt, 41, current starring in the big-screen crime caper "Ocean's Twelve" and former "Friends" star Aniston, 35, were married in a lavish, celebrity-studded wedding in the seaside California resort of Malibu in July 2000.
Toch blijkbaar de Seven Year Itch gekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:45 schreef Scandalous het volgende:
Zo jammerIk had echt verwacht dat zij het wel vol zouden houden, in tegenstelling tot al die andere Hollywood stelletjes.
oke dan volg k de roddels niet zo goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:04 schreef Shirley het volgende:
Tis niet onverwachts...de roddels waren er al een tijdje, en waar rook is, is vuur,
b. shields ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:13 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ja.... hoorde al zo iets. Heeft hij niet liggen flik vlooien met a. jolie?
Ik vind Sean Connery wel stoer. Die heb gewoon een vrouw die helemaal niet beroemd is of rijk of weet ik wat (ja, beroemd misschien omdat ze met hem getrouwt is ja, oikay)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:45 schreef Scandalous het volgende:
Zo jammerIk had echt verwacht dat zij het wel vol zouden houden, in tegenstelling tot al die andere Hollywood stelletjes.
vaak en hard wsl!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:42 schreef SeLang het volgende:
Ach, hij heeft haar toch maar mooi genueckt !
quote:
Ik denk dat mevrouw Connery helemaal niet wegdurft. Die wordt namelijk regelmatig door manlief alle hoeken van de kamer doorgemeptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik vind Sean Connery wel stoer. Die heb gewoon een vrouw die helemaal niet beroemd is of rijk of weet ik wat (ja, beroemd misschien omdat ze met hem getrouwt is ja, oikay)
En die zijn al god weet hoe lang bij elkaar.!
zeker 70 c. p.o.b.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
b. shields ?
of
c. aguilera ?
sms A, B of C naar 3050
offtopic: waar koop je Star in Nederland? Vind ik superblaadje namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:45 schreef Copycat het volgende:
Starmagazine zal wel balen van het issue dat nu in de winkel ligt:
ik dacht ook dat het blijvertjes waren zolang ze in the states lijkt gedoemd om mis te gaan...je hebt ook stelletjes waren het al jaren goed gaat kijk naar Johnny Depp en Vanessa Paradise die wonen ook gezelly in Frankrijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:06 schreef ivetje het volgende:
Zonde...hoewel Brad nu weer in de markt is...maar goed
Dacht dat ze bij elkaar zouden blijven, ondanks alle tegenslag ivm kids en het gedoe over Angelina Jolie etc. Heel jammer, was een leuk stel samen....
Maar ja, we zijn het gewend van hollywood he
Niet... tenminste, as far as I know.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:03 schreef DaZilva het volgende:
offtopic: waar koop je Star in Nederland? Vind ik superblaadje namelijk.
Ja, het zal wel aan amerika liggenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het blijvertjes waren zolang ze in the states lijkt gedoemd om mis te gaan...je hebt ook stelletjes waren het al jaren goed gaat kijk naar Johnny Depp en Vanessa Paradise die wonen ook gezelly in Frankrijk!
Ja, dat zou idd kunnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het een amerikaans blad? Dan heb je kans dat het bij de American Book Center te koop is.. (Den Haag en Amsterdam)
'quote:
Dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw Connery helemaal niet wegdurft. Die wordt namelijk regelmatig door manlief alle hoeken van de kamer doorgemept
En homo's !!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:53 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen in de wereld weer blij.....
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze heeft nu meegedaan in enkele vrij succesvolle films zoals Along Came Polly en Bruce Almighty. Ze is nu een beetje een naam geworden op filmgebied en ik veronderstel dat ze hem niet meer nodig heeft.
Dat zou echt superkinderen opleverenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
...dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
Hoeft niet...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou echt superkinderen opleveren
geef de man eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef static het volgende:
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?
En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
Jij bent echt kansloos!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:14 schreef mineo39-76 het volgende:
Te gek nieuws!Ik kon die koe niet uitstaan! Daarom keek ik ook geen Friends meer nadat ze getrouwd waren. Hopelijk vindt Brad nu een leuk vriendje!
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
Exactly. Ze is nu naast TV-ster eindelijk ook filmster. En nog geen 5 minuten later staat grote liefde Brad bij het grof vuil. Zijn taak zat erop. De sufferd wilde waarschijnlijk kinderen en dat past helemaal niet in de carrièreplanning. Oprotten dus, Brad. Niet dat hij er wakker van ligt, hij zal nu wel Jolie bestijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
ja maar die mond... wowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef static het volgende:
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
stiekem dacht ik het ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
Wat jij zegt... Jennifer is zooooo veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
Lol! Sure..die vertrouwde d'r vent dus allang niet.quote:..toen ze toevallig de hoorn van de haak nam.
SSS in een notedop..quote:Loving it: Celebrity sex clinic: It's the Pitts
Brad Pitt is rumoured to have had an affair with Angelina Jolie. Jennifer Aniston was recently spotted looking miserable and minus her wedding ring so ... they might split up. Hurrah! If you read the gossip about the Pitts’ marriage and were secretly happy, then you are not alone. Rich, successful, beautiful and (as if that wasn’t enough) married to each other, they are the most envy-inducing pair of the moment. Of all the celebrity twosomes, Jen and Brad elicit the least sympathy. They can’t help it. They’re just too perfect. We like our celebrities troubled and flawed. When they publicly confess to being unlucky in love or having a secret addiction or an eating disorder, they suddenly seem more like us. If the Pitts had any decency, they would initiate a messy divorce and make themselves miserable like the rest of us. But they won’t, so we can’t wish them well. In fact, the only other celebrity couple that we’d like to see split up more is Britney and Kevin, and that’s only so we can say: “Told you so.”
ze waren een mooi stel, vergeet niet this is hollywood.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:33 schreef jadelovespat het volgende:
onzekere mensen willen ze graag uitelkaar zien ja, om zichzelf beter te voelen.
Das lullig joh, die kutman moest weer vreemd gaan. Wanneer doen ze dat nu niet?
Star koop ik gewoon in Amsterdam CS, bij de grote AKOquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet... tenminste, as far as I know.
National Enquirer (en dan de Europese versie) is wel wekelijks in Nederland te krijgen. Bij de beter (...) gesorteeerde boekhandel en in de kiosken op NS stations a 4,50 Euro.
Haha, ik zie dat juist precies omgekeerd, maar goed ik ben een vrouw. Als ik Jolie en Aniston vergelijk lijkt mij die eerste VEEL meer inhoud te hebben.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
Het verdelen moet nog gebeuren, vooralsnog hoor ik overal berichten dat ze hele goede vrienden blijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:57 schreef XiChico het volgende:
Zonde .. hun hadden echt veeeeeeeeeel geld samenSukkels
Wie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
Arme Pitt 3x hetzelfde overkomen.
Julliete Lewis
friends will be friends...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het verdelen moet nog gebeuren, vooralsnog hoor ik overal berichten dat ze hele goede vrienden blijven.
We zullen zien
quote:Scheiding Brad en Jen tijdelijk?
Het zou best eens mogelijk kunnen zijn dat Brad Pitt en Jennifer Aniston tijdelijk uit elkaar zijn! Vrienden van het beroemde stel beweren dat de 35-jarige actrice en de 41-jarige filmhunk een break hebben ingelast zodat zichzelf weer kunnen vinden...
"De scheiding moet je zien als een stapje terug, zodat zij even rustig kunnen bekijken of hun relatie voor eeuwig is of niet. Brad en Jennifer hebben beiden tijd nodig om alles weer op een rijtje te kunnen zetten", aldus een insider.
"Ze willen uitzoeken of ze nou voor altijd bij elkaar willen blijven, of dat ze toch ieder hun eigen weg gaan."
Ook wordt er beweerd dat de filmhunk en de Friends-actrice terug naar het begin moeten, van voordat zij elkaar kenden. Dit omdat ze te veel veranderd zouden zijn.
"Gelukkig gaan Brad en Jennifer nog steeds als vrienden met elkaar om. Het is absoluut niet zo dat ze uit elkaar zijn gegaan omdat ze elkaar te weinig zagen of omdat ze zich op hun carrière willen storten. Ze worstelen beiden met hun identiteit, zijn zichzelf een beetje kwijt", zo vertelde een goede vriendin.
Ik ben ook 'n vrouw en ik vind Jennifer veel meer stijl hebben. Alhoewel ik dat natuurlijk wel alleen baseer op haar acteerprestaties in Friends, along came polly en bruce almighty. Als je al deze verschillende dingen hebt gezien kun je toch wel hieruit opmaken wat voor vrouwtje Jennifer is: Knappe vrouw, humor, sexy en ja, vind haar toch een beetje over komen als een 'leuke moeder type'quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
Haha, ik zie dat juist precies omgekeerd, maar goed ik ben een vrouw. Als ik Jolie en Aniston vergelijk lijkt mij die eerste VEEL meer inhoud te hebben.
quote:Jennifer is vertrokken.
Naar verluidt heeft Jennifer Aniston haar spullen gepakt en woont zij niet langer in het huis dat zij deelde met Brad Pitt. De mooie actrice is ingetrokken bij haar stylist Chris McMillan, waar zij haar troost zoekt...
"Toen Jennifer terugkwam van vakantie, is zij vrijwel meteen naar Chris gegaan. Ze kon het niet aan om het huis van haar en Brad te zien. Alleen het idee al maakte haar al overstuur. Al jaren is Chris een grote steun voor Aniston en uiteraard staat hij nu ook voor haar klaar", aldus een bron.
De 35-jarige superster ontmoette McMillan tien jaar geleden op de set van de hitserie Friends. Vanaf dat moment zijn zij dikke maatjes en werkt hij voor haar als stylist. Ook op haar bruiloft heeft Chris het haar van Jennifer verzorgd.
quote:Jolie ontkent affaire met Pitt.
Voor het eerst treedt Angelina Jolie naar buiten over haar vermeende relatie met Brad Pitt. Volgens de actrice is dit gerucht complete onzin en zou zij nooit met een getrouwde man onder de lakens kruipen.
De Oscar-winnende schoonheid, die er vorige week nog van werd beschuldigd telefoonseks te hebben gehad met de echtgenoot van Jennifer Aniston - geeft wel toe erg close te zijn met Brad.
"Ik word gezien als een of andere heks die het huwelijk tussen Brad en Jen heeft kapotgemaakt. Iedereen denkt dat ik de oorzaak ben van de breuk, maar ik bied hem alleen maar een schouder om op uit te huilen", zo laat Jolie weten.
Brad en Jennifer, die elkaar in juli 2000 het ja-woord gaven, maakten begin deze maand bekend dat hun huwelijk definitief voorbij is.
quote:Bezorgde Clooney biedt Pitt vakantie aan.
George Clooney heeft zijn maatje Brad Pitt een vakantie aangeboden in zijn Italiaanse villa om over zijn stukgelopen huwelijk met Jennifer Aniston heen te komen. De bezorgde Clooney vreest dat Pitt daar een behoorlijke tijd voor nodig zal hebben.
Clooney bracht onlangs twee dagen door met Pitt terwijl ze in Japan de film Ocean's Twelve promoten. Volgens hem staan Brad en Jennifer nog altijd op zeer goede voet met elkaar.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:20 schreef Copycat het volgende:
En Clooney moet ook ergens overheen komen, zag ik bij Boulevard. Zijn hangbuikzwijn Max is overleden....
Ja, als je Brad Pitt bent moet je inderdaad op z'n minst zowel Jennifer Anistonquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Scandalous het volgende:
Deze foto's van Brad en Angelina zijn allegedly 'off set' gemaakt..... Brad loopt als een puppy achter haar aan![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Scandalous het volgende:
Deze foto's van Brad en Angelina zijn allegedly 'off set' gemaakt..... Brad loopt als een puppy achter haar aan![]()
![]()
Andersom is dat ook zo, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:15 schreef Alsgeenander het volgende:
Ze is wel heel mooi, maar Jennifer heeft toch een bepaalde 'klasse' die zij nooit zal hebben..
Geen punt, ze hebben idd allebei wel wat. Ik vind Jennifer alleen leukerquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Andersom is dat ook zo, dus wat is je punt?
Volgens mij is ze dat niet eens....quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Deze foto vind ik echt erg lief![]()
*snotter*quote:Jennifer wilde Brad een baby cadeau doen.
Jennifer Aniston (35) heeft tijdens een vakantie in Londen nog een poging gewaagd haar huwelijk met Brad Pitt te redden. Alleen mislukte deze op het allerlaatste moment. De mooie Friends-actrice wilde haar vent voor zijn 41ste verjaardag eindelijk een kindje cadeau doen.
Een zwangerschapstest met een strik erom plus een een kaartje met I'm ready for a Baby now lagen te wachten totdat de film-hunk 18 december jarig zou zijn. Jennifer had alles tot in de puntjes gepland. Er zou een groot feest gevierd worden en zij zou haar geliefde voor altijd terugwinnen.
Twee dagen voor het feest kreeg het stel echter zo'n knallende ruzie, dat Pitt zijn koffers pakte en alleen terugvloog naar Los Angeles waar hij vervolgens in zijn eentje zijn verjaardag 'vierde'. Aniston bleef verdrietig achter. Haar bijzondere presentje belandde onuitgepakt in de prullenbak. Nog vóór de kerstdagen besloten de twee te scheiden.
hmmm to be continued lijkt mij....quote:Jen en Brad niet uitelkaar?
Brad Pitt en Jennifer Aniston komen gewoon weer bij elkaar, als het aan de Oma van Brad ligt, tenminste. Da’s niet zo’n raar idee van haar, want het celebrity koppel is gesignaleerd tijdens een wel heel romantisch dineetje...
Gelukkig
En dit terwijl Brad en Jenn onlangs aankondigde te gaan scheiden. "Het is zo'n leuk stel en ze zijn altijd gelukkig geweest. Ze hebben gewoon even wat tijd voor zichzelf nodig en dan komen ze er wel achter dat ze niet zonder elkaar kunnen!", aldus de oma van Pitt. Een andere bron vertelt: "Ze zagen er écht gelukkig uit! Tijdens het eten waren ze non-stop aan het kletsen en konden ze niet van elkaar afblijven! Het zag er allemaal heel gezellig uit.
Snelquote:Pitt alweer bezet
door onze redactie
AMSTERDAM - De meest begeerlijke vrijgezel van Amerika is alweer bezet! Kondigde Brad Pitt vorige maand nog aan van zijn vrouw Jennifer Aniston te gaan scheiden, nu is hij alweer onder de pannen.
De gelukkige? Het 22-jarige supermodel April Florio. Vriend en collega George Clooney stelde de twee aan elkaar voor.
Volgend diverse bronnen ziet Brad het model regelmatig en zouden de twee ook erg verliefd zijn.
De woordvoerder van April geeft toe dat zij en Brad samen tijd doorbrengen, maar wil niets zeggen over een eventuele liefdesrelatie.
quote:The world was shocked when Brad Pitt & Jennifer Aniston announced their split last month, but, four weeks on, e can reveal that couple are STILL living together. Rather than making a determined effort to lead separate lives, Jen remains at the couple's Beverly Hills mansion - contrary reports that she's returned to her old home nearby.
Despite heavy work commitments, the [air have also been spotted enjoying an intimate dinner together at their favourite LA restaurant, L'Orangerie. They were seen lingering over their tea for nearly three hours and looked closer than even, with Brad holding Jen's hand, stoking her back, playing with her hair and even kissing her cheek as they talked.
At one point, Jen was heard saying to her husband, "Everything's going to be okay, We'll get trough this." When the couple first split, friends insisted that it was just a trial seperation. These developments make us wonder if that "trial" is already over. Watch this space...
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 03:14 schreef Borin het volgende:
Heat Magazine schrijft deze week...
[..]
quote:
Brad Pitt and sexy model April Florio have both denied a magazine's claim they are enjoying a secret romance.
The Ocean's Twelve hunk, who split from wife Jennifer Aniston last month, claims the girl photographed with him on Los Angeles' Venice Beech by In Touch magazine is his assistant--and he is not the man pictured with Florio in Greece, reports the New York Daily News.
Florio has meanwhile told rival publication Us Weekly, "I've never even met him."
In Touch's editors argue Florio's agent Mike Esterman confirmed in an email, "She was with him and wanted it to be on the low down," but he now states he was referring to another man, not Pitt. He says his client wanted to keep things under wraps because, "She's married."
quote:Pitt and Aniston Dined Together on Valentine's Day
Brad Pitt enjoyed a romantic meal with his estranged wife Jennifer Aniston on Valentine's Day - fuelling speculation the couple's split is only temporary. The Troy actor reportedly dined with the former Friends actress at their $17 million Los Angeles mansion - contradicting reports they are heading for a speedy divorce. A source says, "If romantic gestures had a financial value, this one would be worth a million dollars. It really was the thought that counted. It was totally no frills - their favorite Chinese food from Mr. Chow, red wine from the grocery store and a dessert of frozen yogurt and grapes."
quote:Brad Pitt en Jennifer Aniston willen toch nog een poging wagen om hun huwelijk te redden. Ze bezoeken nu samen een relatietherapeut om hun huwelijk weer op de rails te krijgen. Na vier jaar met elkaar getrouwd te zijn geweest vroegen de beide sterren onlangs de scheiding aan omdat het niet meer zou gaan. Opvallend was dat de scheiding kwam na geruchten dat Brad samen met Angelina Jolie werd gesignaleerd. Daarnaast zou Brad kinderen willen en Jennifer nog niet. In januari gingen ze beide hun eigen weg, maar al snel bleek dat ze toch te veel voor elkaar voelde om er definitief een punt achter te zetten. Omdat ze toch nog veel voor elkaar voelen willen ze nu proberen om alle problemen uit de weg te ruimen en een nieuwe start te maken. Volgens vrienden van het stel zijn ze zo gek om elkaar dat het wel heel vreemd moet lopen wil het niet meer goed komen. Voorlopig zijn ze dus weer bij elkaar en is de scheidingsprocedure stopgezet.
quote:Jennifer Aniston 'draait knop om'.
Het afgelopen jaar is moeilijk geweest voor Jennifer Aniston. Door haar scheiding van Brad Pitt zijn de roddels niet van de lucht, maar de mooie actrice draait volgens eigen zeggen gewoon 'de knop om'. Op deze manier redt zij het prima...
In januari kondigden Brad en Jennifer aan te gaan scheiden. Sindsdien heeft de Friends-ster geen moment van rust. De pers volgt haar overal en worden er veel negatieve dingen over haar en haar ex-man geschreven. Dat doet soms zeer.
Maar de actrice zegt hier goed mee om te kunnen gaan, omdat zij gemakkelijk 'de knop om kan draaien'.
"Natuurlijk doet het me wel wat als ik weer eens iets negatiefs of onzinnigs over mij en Brad lees. Maar ik sluit me daar voor af. Ik heb zo veel lieve reacties van mijn fans gekregen, dat sleept me er wel doorheen", vertelde Aniston in een interview.
"Ik ben er achter gekomen dat mijn fans mij onvoorwaardelijk steunen en dat helpt mij door deze moeilijk periode."
quote:LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse filmster Jennifer Aniston heeft bij een rechtbank in Los Angeles een verzoek om echtscheiding van Brad Pitt ingediend. Dat meldden Amerikaanse media vandaag.
(Foto ANP)
Met het officiële verzoek drukt de Friends-sterdefinitief de geruchten de kop in als zouden zij zich verzoend hebben.
Als reden voor de scheiding noemt Aniston in haar verzoek 'onherstelbare verschillen van mening'. In januari kondigden de acteurs al aan dat zij uit elkaar waren gegaan.
Pitt (41) en Aniston (36) trouwden op 29 juli 2000, twee jaar nadat zij elkaar hadden ontmoet via een 'blind date'. Het was voor beiden het eerste huwelijk. Zij hebben geen kinderen. Volgens de Amerikaanse media is de reden voor de scheiding dat Pitt een gezin zou willen stichten, terwijl Aniston er de voorkeur aan zou geven zich op haar carrière te concentreren. Het paar heeft dat overigens altijd ontkend.
Uit de stukken voor de echtscheidingszaak, die openbaar zijn, blijkt niet hoe de twee hun forse vermogen gaan verdelen. Dat vermogen omvat een aantal huizen, die miljoenen waard zijn, en een productiebedrijf.
quote:Hollywood hunk Brad Pitt is gespot terwijl hij 'vadertje speelde' van het zoontje van Angelina Jolie. Dus nu weet de roddelpers het zeker: Brad en Angelina hebben wel degelijk een relatie.
Brad, waarover werd gezegd dat zijn relatie met de actrice een van de oorzaken was dat zijn huwelijk met Jennifer Aniston op de klippen liep, is gezien toen hij samen met de 3-jarige Maddox zandkastelen aan het bouwen was. Angelina keek als trotse moeder toe.
Pitt, die nooit een geheim heeft gemaakt van zijn kinderwens, bracht een bezoekje aan 'zijn vriendin' en haar zoontje tijdens hun vakantie in Afrika.
Een insider zegt: "Ze hebben er alles voor gedaan om niet gezien te worden; privé vliegtuigjes en villa's gehuurd en extra beveiliging geregeld. Toch zagen ze er erg relaxed uit op het strand."
Pitt en Jolie hebben hun relatie, die op de set van Mr and Mrs Smith zou zijn ontstaan, altijd ontkend.![]()
Ach, zolang z'n vriendin erop vooruitgaatquote:Op maandag 25 april 2005 18:53 schreef Koningin het volgende:
Inderdaad, zijn uiterlijk is er op achteruit gegaan sinds ie bij Jennifer weg is![]()
Totaal mee eens!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben ook 'n vrouw en ik vind Jennifer veel meer stijl hebben. Alhoewel ik dat natuurlijk wel alleen baseer op haar acteerprestaties in Friends, along came polly en bruce almighty. Als je al deze verschillende dingen hebt gezien kun je toch wel hieruit opmaken wat voor vrouwtje Jennifer is: Knappe vrouw, humor, sexy en ja, vind haar toch een beetje over komen als een 'leuke moeder type'![]()
Van Angelina Jolie weet ik net zo veel, en gebaseerd op haar films kom ik tot de conclusie: Sexbom, beetje vreemd en mysterieus, geen humor. Leuk voor 'n korte relatie zeg maar..
Ik zie haar in ieder geval minder makkelijk voor me met Brad Pitt dan Jennifer. Brad pitt komt met zijn filmgenres ook een dichter in de buurt bij Jennifer dan bij Angelina.
ms is dat wel voor een film, die baardquote:Op maandag 25 april 2005 18:53 schreef Koningin het volgende:
Inderdaad, zijn uiterlijk is er op achteruit gegaan sinds ie bij Jennifer weg is![]()
Angelina kan echt niet tippen aan Jennifer hoor!quote:Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach, zolang z'n vriendin erop vooruitgaat
quote:Angelina forceert liefdesnieuws.
Angelina Jolie heeft het uitlekken van haar liefdesband met Brad Pitt zelf geforceerd. De Oscar-winnende actrice heeft fotografen getipt over haar ophanden zijnde romatische vakantie naar Afrika.
Angelina werd daar - zogenaamd in het geniep - gefotografeerd terwijl zij, Brad en haar geadopteerde zoontje Maddox zandkastelen aan het bouwen waren. Een Engels fotopersbureau verkocht de foto's vervolgens aan de Daily Mirror en stond, zoals Angelina's opdracht was, een deel van het honorarium af aan een goed doel. "Het was de manier om hun relatie naar buiten te brengen, zonder dat het al te veel pijn zou doen", vertelt een goede bekende van Angelina.
"Hun liefde valt immers niet meer te ontkennen." Angelina heeft tot nu toe zo mysterieus gedaan omdat ze niet als oorzaak wilde worden aangemerkt van het mislukken van het huwelijk van Brad met Jennifer Aniston.
Nu die scheiding bijna een feit is, moest er wel iets over de liefde naar buiten komen. "Anders kunnen Brad en Angelina nog niet samen naar buiten. Dat pad is nu geëffend."
quote:Pitt's Africa Charity Trip
Movie star Brad Pitt visited Mr. and Mrs. Smith co-star Angelina Jolie in Africa during a charity trip to the poverty-ravished continent. The actor was photographed on the beach in Monbassa, Kenya with Jolie and her adopted son Maddox - fuelling rumors the pair a romantically attached. But it seems Pitt has a more legitimate reason for his trip. The Ocean's Twelve star stopped off in Kenya ahead of a tour of Ethiopia, where he visited new projects that offer treatment and care for the victims of AIDS. The actor has now moved on to South Africa.
Nu dus wel...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:06 schreef kamagurka het volgende:
Wel goed koppel, brad en jolie... volgens mij hebben die nog nooit in een film gespeeld samen
Ze is niet de enige...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dus wel...
Jolie staat er toch om bekend haar lovers op te duikelen op de filmset?
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef petitlapin het volgende:
ik vond jenifer en brad altijd al een raar koppel. Die pasten gewoon niet bij elkaar
Angelina Jolie, da's pas eens een dame voor brad![]()
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:13 schreef Taurus het volgende:
[..]helemaaaal niet eens.. Brad is zo'n leuke boy-next-door, Jennifer is zo'n leuke girl-next-door. Brad zou 'n leuke vader zijn, Jen zou 'n leuke vader zijn..
En ze zijn allebei op gelijke hoogte mooi, ze zijn allebei blond, allebei 'n super lichaam en zelfs de namen passen goed bij elkaar
Klopt gewoon helemaal!
Angelina Jolie is raarEn die is meer 'n 'sexsymbol' terwijl Jen een iets klassieker 'mooie vrouw' is gewoon..
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.
Angelina is nou bepaald niet veel dikker dan Jennifer..quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
brad daarentegen is echt een knappe kerel met keiveel sex-appeal
toen ik hoorde dat die twee gingen trouwen, wist ik al dat dat niet goed ging aflopen
ik geef brad en angelina ook niet lang, maar qua uiterlijk en sex-appeal passen ze tenminste bij elkaar.
Als je nou eerst haar naam eens goed schrijft...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ja er ging iets mis hiero.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
je staat er goed op, op die foto samen met Jennifer Popo
heb jij die bikini voor dr uitgezocht?quote:
Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij die bikini voor dr uitgezocht?
Valt Brad je vriendin nog lastig nu jij er bent?
owquote:
Maar deze foto is wel genomen aan Lake Michigan, het zou dus een mogelijkheid geweest zijn.quote:
vandaar dat k dacht dat jij t was, k herkende t strandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar deze foto is wel genomen aan Lake Michigan, het zou dus een mogelijkheid geweest zijn.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:49 schreef popolon het volgende:
Wil je nog meer foto's?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Herken ik nou Vince Vaughn op die foto's
Doet ie goed zeg
Onder andere, ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:59 schreef Svensational het volgende:
VV, die gast van Dodgeball???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |