en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze heeft nu meegedaan in enkele vrij succesvolle films zoals Along Came Polly en Bruce Almighty. Ze is nu een beetje een naam geworden op filmgebied en ik veronderstel dat ze hem niet meer nodig heeft.
Dat zou echt superkinderen opleverenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
...dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
Hoeft niet...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou echt superkinderen opleveren
geef de man eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef static het volgende:
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?
En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
Jij bent echt kansloos!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:14 schreef mineo39-76 het volgende:
Te gek nieuws!Ik kon die koe niet uitstaan! Daarom keek ik ook geen Friends meer nadat ze getrouwd waren. Hopelijk vindt Brad nu een leuk vriendje!
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
Exactly. Ze is nu naast TV-ster eindelijk ook filmster. En nog geen 5 minuten later staat grote liefde Brad bij het grof vuil. Zijn taak zat erop. De sufferd wilde waarschijnlijk kinderen en dat past helemaal niet in de carrièreplanning. Oprotten dus, Brad. Niet dat hij er wakker van ligt, hij zal nu wel Jolie bestijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
ja maar die mond... wowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef static het volgende:
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
stiekem dacht ik het ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
Wat jij zegt... Jennifer is zooooo veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
Lol! Sure..die vertrouwde d'r vent dus allang niet.quote:..toen ze toevallig de hoorn van de haak nam.
SSS in een notedop..quote:Loving it: Celebrity sex clinic: It's the Pitts
Brad Pitt is rumoured to have had an affair with Angelina Jolie. Jennifer Aniston was recently spotted looking miserable and minus her wedding ring so ... they might split up. Hurrah! If you read the gossip about the Pitts’ marriage and were secretly happy, then you are not alone. Rich, successful, beautiful and (as if that wasn’t enough) married to each other, they are the most envy-inducing pair of the moment. Of all the celebrity twosomes, Jen and Brad elicit the least sympathy. They can’t help it. They’re just too perfect. We like our celebrities troubled and flawed. When they publicly confess to being unlucky in love or having a secret addiction or an eating disorder, they suddenly seem more like us. If the Pitts had any decency, they would initiate a messy divorce and make themselves miserable like the rest of us. But they won’t, so we can’t wish them well. In fact, the only other celebrity couple that we’d like to see split up more is Britney and Kevin, and that’s only so we can say: “Told you so.”
ze waren een mooi stel, vergeet niet this is hollywood.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:33 schreef jadelovespat het volgende:
onzekere mensen willen ze graag uitelkaar zien ja, om zichzelf beter te voelen.
Das lullig joh, die kutman moest weer vreemd gaan. Wanneer doen ze dat nu niet?
Star koop ik gewoon in Amsterdam CS, bij de grote AKOquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet... tenminste, as far as I know.
National Enquirer (en dan de Europese versie) is wel wekelijks in Nederland te krijgen. Bij de beter (...) gesorteeerde boekhandel en in de kiosken op NS stations a 4,50 Euro.
Haha, ik zie dat juist precies omgekeerd, maar goed ik ben een vrouw. Als ik Jolie en Aniston vergelijk lijkt mij die eerste VEEL meer inhoud te hebben.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
Het verdelen moet nog gebeuren, vooralsnog hoor ik overal berichten dat ze hele goede vrienden blijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:57 schreef XiChico het volgende:
Zonde .. hun hadden echt veeeeeeeeeel geld samenSukkels
Wie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
Arme Pitt 3x hetzelfde overkomen.
Julliete Lewis
friends will be friends...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het verdelen moet nog gebeuren, vooralsnog hoor ik overal berichten dat ze hele goede vrienden blijven.
We zullen zien
quote:Scheiding Brad en Jen tijdelijk?
Het zou best eens mogelijk kunnen zijn dat Brad Pitt en Jennifer Aniston tijdelijk uit elkaar zijn! Vrienden van het beroemde stel beweren dat de 35-jarige actrice en de 41-jarige filmhunk een break hebben ingelast zodat zichzelf weer kunnen vinden...
"De scheiding moet je zien als een stapje terug, zodat zij even rustig kunnen bekijken of hun relatie voor eeuwig is of niet. Brad en Jennifer hebben beiden tijd nodig om alles weer op een rijtje te kunnen zetten", aldus een insider.
"Ze willen uitzoeken of ze nou voor altijd bij elkaar willen blijven, of dat ze toch ieder hun eigen weg gaan."
Ook wordt er beweerd dat de filmhunk en de Friends-actrice terug naar het begin moeten, van voordat zij elkaar kenden. Dit omdat ze te veel veranderd zouden zijn.
"Gelukkig gaan Brad en Jennifer nog steeds als vrienden met elkaar om. Het is absoluut niet zo dat ze uit elkaar zijn gegaan omdat ze elkaar te weinig zagen of omdat ze zich op hun carrière willen storten. Ze worstelen beiden met hun identiteit, zijn zichzelf een beetje kwijt", zo vertelde een goede vriendin.
Ik ben ook 'n vrouw en ik vind Jennifer veel meer stijl hebben. Alhoewel ik dat natuurlijk wel alleen baseer op haar acteerprestaties in Friends, along came polly en bruce almighty. Als je al deze verschillende dingen hebt gezien kun je toch wel hieruit opmaken wat voor vrouwtje Jennifer is: Knappe vrouw, humor, sexy en ja, vind haar toch een beetje over komen als een 'leuke moeder type'quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
Haha, ik zie dat juist precies omgekeerd, maar goed ik ben een vrouw. Als ik Jolie en Aniston vergelijk lijkt mij die eerste VEEL meer inhoud te hebben.
quote:Jennifer is vertrokken.
Naar verluidt heeft Jennifer Aniston haar spullen gepakt en woont zij niet langer in het huis dat zij deelde met Brad Pitt. De mooie actrice is ingetrokken bij haar stylist Chris McMillan, waar zij haar troost zoekt...
"Toen Jennifer terugkwam van vakantie, is zij vrijwel meteen naar Chris gegaan. Ze kon het niet aan om het huis van haar en Brad te zien. Alleen het idee al maakte haar al overstuur. Al jaren is Chris een grote steun voor Aniston en uiteraard staat hij nu ook voor haar klaar", aldus een bron.
De 35-jarige superster ontmoette McMillan tien jaar geleden op de set van de hitserie Friends. Vanaf dat moment zijn zij dikke maatjes en werkt hij voor haar als stylist. Ook op haar bruiloft heeft Chris het haar van Jennifer verzorgd.
quote:Jolie ontkent affaire met Pitt.
Voor het eerst treedt Angelina Jolie naar buiten over haar vermeende relatie met Brad Pitt. Volgens de actrice is dit gerucht complete onzin en zou zij nooit met een getrouwde man onder de lakens kruipen.
De Oscar-winnende schoonheid, die er vorige week nog van werd beschuldigd telefoonseks te hebben gehad met de echtgenoot van Jennifer Aniston - geeft wel toe erg close te zijn met Brad.
"Ik word gezien als een of andere heks die het huwelijk tussen Brad en Jen heeft kapotgemaakt. Iedereen denkt dat ik de oorzaak ben van de breuk, maar ik bied hem alleen maar een schouder om op uit te huilen", zo laat Jolie weten.
Brad en Jennifer, die elkaar in juli 2000 het ja-woord gaven, maakten begin deze maand bekend dat hun huwelijk definitief voorbij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |