bronquote:Hollywood power couple Brad Pitt and Jennifer Aniston have separated after 4 1/2 years of marriage but remain "committed and caring friends," the couple said on Friday.
"We would like to announce that after seven years together we have decided to formally separate," Pitt and Aniston, who first met on a dinner date in 1998, said in a joint statement initially published by People magazine on its Web site.
"For those who follow these sorts of things, we would like to explain that our separation is not the result of any of the speculation reported by the tabloid media," the statement said.
"This decision is a result of much thoughtful consideration. We happily remain committed and caring friends with great love and admiration for one another. We ask in advance for your kindness and sensitivity in the coming months."
Pitt, 41, current starring in the big-screen crime caper "Ocean's Twelve" and former "Friends" star Aniston, 35, were married in a lavish, celebrity-studded wedding in the seaside California resort of Malibu in July 2000.
Toch blijkbaar de Seven Year Itch gekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:45 schreef Scandalous het volgende:
Zo jammerIk had echt verwacht dat zij het wel vol zouden houden, in tegenstelling tot al die andere Hollywood stelletjes.
oke dan volg k de roddels niet zo goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:04 schreef Shirley het volgende:
Tis niet onverwachts...de roddels waren er al een tijdje, en waar rook is, is vuur,
b. shields ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:13 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ja.... hoorde al zo iets. Heeft hij niet liggen flik vlooien met a. jolie?
Ik vind Sean Connery wel stoer. Die heb gewoon een vrouw die helemaal niet beroemd is of rijk of weet ik wat (ja, beroemd misschien omdat ze met hem getrouwt is ja, oikay)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:45 schreef Scandalous het volgende:
Zo jammerIk had echt verwacht dat zij het wel vol zouden houden, in tegenstelling tot al die andere Hollywood stelletjes.
vaak en hard wsl!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:42 schreef SeLang het volgende:
Ach, hij heeft haar toch maar mooi genueckt !
quote:
Ik denk dat mevrouw Connery helemaal niet wegdurft. Die wordt namelijk regelmatig door manlief alle hoeken van de kamer doorgemeptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik vind Sean Connery wel stoer. Die heb gewoon een vrouw die helemaal niet beroemd is of rijk of weet ik wat (ja, beroemd misschien omdat ze met hem getrouwt is ja, oikay)
En die zijn al god weet hoe lang bij elkaar.!
zeker 70 c. p.o.b.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
b. shields ?
of
c. aguilera ?
sms A, B of C naar 3050
offtopic: waar koop je Star in Nederland? Vind ik superblaadje namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:45 schreef Copycat het volgende:
Starmagazine zal wel balen van het issue dat nu in de winkel ligt:
ik dacht ook dat het blijvertjes waren zolang ze in the states lijkt gedoemd om mis te gaan...je hebt ook stelletjes waren het al jaren goed gaat kijk naar Johnny Depp en Vanessa Paradise die wonen ook gezelly in Frankrijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:06 schreef ivetje het volgende:
Zonde...hoewel Brad nu weer in de markt is...maar goed
Dacht dat ze bij elkaar zouden blijven, ondanks alle tegenslag ivm kids en het gedoe over Angelina Jolie etc. Heel jammer, was een leuk stel samen....
Maar ja, we zijn het gewend van hollywood he
Niet... tenminste, as far as I know.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:03 schreef DaZilva het volgende:
offtopic: waar koop je Star in Nederland? Vind ik superblaadje namelijk.
Ja, het zal wel aan amerika liggenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het blijvertjes waren zolang ze in the states lijkt gedoemd om mis te gaan...je hebt ook stelletjes waren het al jaren goed gaat kijk naar Johnny Depp en Vanessa Paradise die wonen ook gezelly in Frankrijk!
Ja, dat zou idd kunnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het een amerikaans blad? Dan heb je kans dat het bij de American Book Center te koop is.. (Den Haag en Amsterdam)
'quote:
Dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw Connery helemaal niet wegdurft. Die wordt namelijk regelmatig door manlief alle hoeken van de kamer doorgemept
En homo's !!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:53 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen in de wereld weer blij.....
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze heeft nu meegedaan in enkele vrij succesvolle films zoals Along Came Polly en Bruce Almighty. Ze is nu een beetje een naam geworden op filmgebied en ik veronderstel dat ze hem niet meer nodig heeft.
Dat zou echt superkinderen opleverenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
...dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
Hoeft niet...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou echt superkinderen opleveren
geef de man eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef static het volgende:
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?
En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
Jij bent echt kansloos!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:14 schreef mineo39-76 het volgende:
Te gek nieuws!Ik kon die koe niet uitstaan! Daarom keek ik ook geen Friends meer nadat ze getrouwd waren. Hopelijk vindt Brad nu een leuk vriendje!
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
Exactly. Ze is nu naast TV-ster eindelijk ook filmster. En nog geen 5 minuten later staat grote liefde Brad bij het grof vuil. Zijn taak zat erop. De sufferd wilde waarschijnlijk kinderen en dat past helemaal niet in de carrièreplanning. Oprotten dus, Brad. Niet dat hij er wakker van ligt, hij zal nu wel Jolie bestijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
ja maar die mond... wowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef static het volgende:
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
stiekem dacht ik het ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
Wat jij zegt... Jennifer is zooooo veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |