abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:35:07 #51
62182 Georges
That's the shit
pi_24465933
Op zich wel een ok stel, al heb ik nooit echt begrepen wat Brad in Jen zag. Het zou me niet verbazen als hij binnenkort wat met Angelina Jolie heeft. Goede keuze overigens.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24466159
Ja zoiets is altijd klote, en om nou te zeggen leuk voor alle vrouwen in de wereld, mwah, ik denk dat de meeste vrouwen in de wereld wel zo nuchter zijn om naast het aantrekkelijke ook het onbereikbare van zo'n man in te zien en zo'n stel dus gewoon hun geluk te gunnen. Dat neemt niet weg dat ik Jennifer Aniston een domme doos vind en ook niet bijzonder knap, dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
pi_24466428
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze heeft nu meegedaan in enkele vrij succesvolle films zoals Along Came Polly en Bruce Almighty. Ze is nu een beetje een naam geworden op filmgebied en ik veronderstel dat ze hem niet meer nodig heeft.
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was.. mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
pi_24466448
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
...dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
Dat zou echt superkinderen opleveren
pi_24466490
Hmm ze waren wel een leuk stel vond ik.. ben benieuwd wie ze binnenkort aan de haak hebben geslagen..
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_24466770
Persoonlijk vind ik Jennifer Anniston toch wel een behoorlijk stuk aantrekkelijker dan Angelina Jolie met haar belachelijke lippen en oerlelijke tatoo's.
pi_24466807
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat zou echt superkinderen opleveren
Hoeft niet...

Bijvoorbeeld ze krijgen een zoontje, deze noemen ze Brad Jr.

Op de 1e dag dat Brad Jr. naar de Highschool, roept iemand tegen hem op het overvolle schoolplein:

" Hey Dude, lekker pijpbekkie!"

Die heb geen leven meer op die Highschool.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:30:06 #58
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24466879
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?

En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:36:32 #59
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24466984
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef static het volgende:
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?

En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
geef de man eens ongelijk
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:49:36 #60
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24467233
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was.. mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24469090
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 07:14 schreef mineo39-76 het volgende:
Te gek nieuws! Ik kon die koe niet uitstaan! Daarom keek ik ook geen Friends meer nadat ze getrouwd waren. Hopelijk vindt Brad nu een leuk vriendje!
Jij bent echt kansloos!
pi_24471614
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:39:10 #63
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24472721
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
Exactly. Ze is nu naast TV-ster eindelijk ook filmster. En nog geen 5 minuten later staat grote liefde Brad bij het grof vuil. Zijn taak zat erop. De sufferd wilde waarschijnlijk kinderen en dat past helemaal niet in de carrièreplanning. Oprotten dus, Brad. Niet dat hij er wakker van ligt, hij zal nu wel Jolie bestijgen.

Ik kan Aniston als sinds Leprechaun niet horen of zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:48:08 #64
62182 Georges
That's the shit
pi_24472891

of

Tja, wat zou Brad denken?
Ik zou het wel weten, Angelina.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:51:10 #65
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24472952
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:54:57 #66
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24473037
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef static het volgende:
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
ja maar die mond... wow
pi_24473038
Oeh, jennifer zont in een string
Ik vind het allebei mooie vrouwen, maar Angelina is toch net iets leuker vind ik, ze past ook beter bij Brad denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door ZOWIEE op 08-01-2005 23:02:12 ]
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24473155
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
Whatever I want.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:06:07 #69
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24473287
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
stiekem dacht ik het ook...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:15:08 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24473485
Dat heb ik dus echt niet verwacht gewoon!! Ze waren best een leuk stel
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 9 januari 2005 @ 04:02:30 #71
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_24479401
Oww ik hoop zo dat ze elkaar erg gaan missen en realiseren dat ze niet zonder elkaar kunnen!

*pardon voor de dubbele post, ik had het nog gechecked in de zoek optie. Maar die failde me
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  zondag 9 januari 2005 @ 17:28:00 #72
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_24486832
Ik dacht dat het een grapje was toen ik het las.. Brad en Jennifer waren in mijn ogen het ideale stel. Héél jammer..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_24486918
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien

Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
pi_24488836
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien

Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
Wat jij zegt... Jennifer is zooooo veel leuker
Toch wel jammer, leuk duo
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24492235
Telefoonseks doet Pitt de das om

Nu Brad Pitt en Jennifer Aniston zelf bevestigd hebben dat hun huwelijk op de klippen is gelopen, begint natuurlijk iedereen te gissen naar een mogelijke oorzaak. Volgens sommige ligt het aan het feit dat Aniston na al die jaren nog steeds niet aan kinderen wou beginnen, maar volgens een vriend van het koppel zou de breuk toch grotendeels te wijten zijn aan een slippertje van Brad. Pitt en Jolie werkten onlangs samen aan de film "Mr. & Mrs. Smith" en naar verluidt konden ze het opperbest met elkaar vinden. Aniston had haar echtgenoot al enkele keren op de vingers getikt, maar een sexy telefoontje tussen hem en Jolie deed de acteur uiteindelijk de das om...

De actrice uit "Friends" betrapte haar halve trouwboek op een "intimate love chat" toen ze toevallig de hoorn van de haak nam. Een vriend van het koppel is ervan overtuigd dat dit de druppel was die de emmer deed overlopen: "Jennifer went ballistic. Brad realised it was over". Toch zou volgens diezelfde vriend niet alleen Pitt schuld hebben aan de breuk. Brad heeft het nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag een groot gezin wou hebben, maar Jennifer hield na al die jaren nog steeds de boot af om haar carrière niet te schaden. Pitt vond het dan ook bijzonder fijn dat Angelina Jolie wél interesse had in kinderen. De actrice is momenteel druk in de weer om de adoptie van een tweede zoontje te regelen. Bron: http://www.filmfan.be/article.php?sid=3330
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')