en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze heeft nu meegedaan in enkele vrij succesvolle films zoals Along Came Polly en Bruce Almighty. Ze is nu een beetje een naam geworden op filmgebied en ik veronderstel dat ze hem niet meer nodig heeft.
Dat zou echt superkinderen opleverenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
...dus mocht ie inderdaad de overstap naar Angelina Jolie nemen juich ik dat van harte toe
Hoeft niet...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou echt superkinderen opleveren
geef de man eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef static het volgende:
Tsja. Brad & Jennifer niet voor altijd?
En idd gaan de geruchten al veel langer over zijn vermeende slippertje met mevrouw Jolie.
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
en dat kwam doordat ze bij Brad Pitt was..mensen kende haar al een beetje van een serie die Friends heette en daarom zal ze wel zijn gevraagd voor die films.
Jij bent echt kansloos!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:14 schreef mineo39-76 het volgende:
Te gek nieuws!Ik kon die koe niet uitstaan! Daarom keek ik ook geen Friends meer nadat ze getrouwd waren. Hopelijk vindt Brad nu een leuk vriendje!
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch opvallend dan dat ze al een hele tijd in Friends meedeed en toch vrijwel alleen maar gevraagd werd voor oninteressante kutfilms (net als haar Friends-collega's) en dat ze pas voor grotere projecten werd gevraagd toen ze een mediageil showbizzkoppel ging vormen met Pitt.
Exactly. Ze is nu naast TV-ster eindelijk ook filmster. En nog geen 5 minuten later staat grote liefde Brad bij het grof vuil. Zijn taak zat erop. De sufferd wilde waarschijnlijk kinderen en dat past helemaal niet in de carrièreplanning. Oprotten dus, Brad. Niet dat hij er wakker van ligt, hij zal nu wel Jolie bestijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen ze voor die projecten gevraagd werd was ze al zo'n 6 á 7 jaar bij Brad, dus ik denk het niet.
ja maar die mond... wowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef static het volgende:
Voor mij zijn tatoeages een big turn-off; helemaal als het er veel zijn.
stiekem dacht ik het ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[cliché]
OMG dit is echt onverwacht nieuws. Ik had echt gedacht dat zij wél bij elkaar zouden blijven.
Wat jij zegt... Jennifer is zooooo veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn er toch veel oppervlakkige knakkers. Angelina Jolie is een leuk neukertje, 'n sexy vrouwtje. Tenminste, zo vind ik haar er uit zien![]()
Jennifer Aniston lijkt mij 'n veeeeel leukere vrouw EN sexy, maar ook gewoon klasse.. Leuke moeder enzo. Angelina is eng en raar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |