Ze gaan de hoer van Amsterdam Silvie bij opbod verhuren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat ik me dus afvroeg, gaat Ajax zelf nog actie ondernemen voor Azie?
Vriendschappelijke pot tegen Bayern of zo?![]()
Ik bied 1 euroquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan de hoer van Amsterdam Silvie bij opbod verhuren.
Precies, the survival of the fittestquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
De beste zijn overkomt ons gewoon. De wet der sterkste.
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:
Mooie topictitel.
Lijkt me een goede zaak voor Vermaelen. Dit is denk ik de enige Belg die gaat slagen bij Ajax.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...
weet iemand btw hoe die het nou doet daar in Engeland![]()
idd zonde, net als pasanen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...
weet iemand btw hoe die het nou doet daar in Engeland![]()
Verkapte tvpquote:
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:29 schreef Doc het volgende:
VanDamme vond ik in principe ook wel OK, maar het bedrag dat So'ton was te goed om voorbij te laten gaan ...
Die belgen zullen wel geld toe hebben gekregenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
Al bekend wat er voor Soetears gevangen is?
Zo nee, wat denken jullie zelf?
Alle spelers die voor beide teams hebben gespeeld of alleen de direct transfers?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik ben op zoek naar een overzicht van spelers die van Ajax naar feijenoord zijn gegaan en/of vice versa. Zoals vLoen en Scholten etc.
Nou loop ik te googlen maar kom er niet echt uit. Heeft iemand nog tips?
ghehe die wil ik bewust niet noemen... Ik denk natuurlijk eerder aan Jan Eversequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Alle spelers die voor beide teams hebben gespeeld of alleen de direct transfers?
Er is geloof ik hier in VBL of misschien was het toen nog wel SPT een overzichtje van geweest ...
Vergeet je Cruijff niet
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervakquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na ook al een sjaal gekregen te hebben van de Jonge Schare, word ik als 18 jarige ook nog eens uitgenodigt om een kaartje te kopen voor Ajax - Ado in het speciale Jonge Schare vak. De intentie is natuurlijk prima, maar een check op de leeftijdstabel had geen kwaad gekunt
Het idee is wel goed vind ik. Leden van de Jonge Schare kunnen een kaartje voor E13,00 kopen voor Ajax - Ado en nemen dan plaats in het uitvak. Dus dat zou betekenen dat het hele stadion dan rood-wit zou kunnen zijn. Ben benieuwd
Agh is een keer wat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervak
en in 410 krijgen we gegarandeerd een keer: 'Het is stil aan de overkant' om onze orenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervak
Haha, jij ook al dus. Ach, een gratis sjaal is nooit weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na ook al een sjaal gekregen te hebben van de Jonge Schare, word ik als 18 jarige ook nog eens uitgenodigt om een kaartje te kopen voor Ajax - Ado in het speciale Jonge Schare vak. De intentie is natuurlijk prima, maar een check op de leeftijdstabel had geen kwaad gekunt
Zidan wordt eerst een half jaar gehuurd, met een optie tot koop.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Overigens heeft Werder nu Zidan gekocht. Die hadden Ajax en PSV eerst ook op het oog, maar daar was hij afgetest.
quote:Ajax wil af van predikaat Jodenclub
Ajax wil haar fans oproepen om tijdens wedstrijden te stoppen met het roepen van ´joden, joden´. Op verzoek van Ajax is voor de jaarwisseling over dit onderwerp gesproken om zo antisemitistische reacties van de tegenpartij tegen te gaan.
"De kans dat het lukt is minder dan vijftig procent. Dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen", zegt oud-bestuurslid Uri Coronel vandaag in Het Parool.
Het is nu aan de supporters om daadwerkelijk dit initiatief een succes te maken, en zo een betere sfeer in het stadion te creëren.
Bron: Voetbalprimeur
Tsja, ik hoop het van harte dat het ze lukt, maar het is weinig reeel.quote:
0% is ook minder dan 50 %............quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Minder dan 50 proces?
Dat is nog erg optimistisch...
Heel goed...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:13 schreef aldostuta het volgende:
[..]
0% is ook minder dan 50 %............
Dat wil je niet bedoel jequote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef zjroentje het volgende:
Denk niet dat Sonck naar Gladbach komt/gaat.
Sonck is mijns inziens een erg goede 4-4-2 spits, dus ik zou hem graag bij Gladbach zien. Plus Ajax doet daarmee goede zaken, win-win situatie.quote:
Nou vooruit neem maar meequote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sonck is mijns inziens een erg goede 4-4-2 spits, dus ik zou hem graag bij Gladbach zien. Plus Ajax doet daarmee goede zaken, win-win situatie.
quote:
Laatste zinnetje is een beetje jammer. Juist als Ajax-supporters stoppen met zichzelf te afficheren als joden, zullen andere supportersgroepen ook stoppen met hun spreekkoren.quote:De avond werd besloten met een betoog van Uri Coronel (erelid en oud bestuurslid), waarin hij iedereen vroeg om eens na te denken over het effect dat het roepen van "Joden" (en vooral de reactie die dat bij andere clubs oproept) heeft op delen van de Joodse gemeenschap. Hierop werd wisselend gereageerd. Duidelijk werd wel dat het lastig wordt dit uit te bannen, want als wij stoppen zal de tegenstander toch wel doorgaan.
denk je? het is toch ook begonnen doordat de tegenstander er mee kwam, zelfde als boeren,boeren,boeren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:39 schreef keeper het volgende:
Laatste zinnetje is een beetje jammer. Juist als Ajax-supporters stoppen met zichzelf te afficheren als joden, zullen andere supportersgroepen ook stoppen met hun spreekkoren.
Ook mooi.quote:Door het fysieke spel van de thuisploeg vielen Nigel de Jong en Charisteas geblesseerd uit
alleen de bovenste is een soepquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er een squash toernooi in de Arena gehouden? Die foto's zijn mooi in elkaar gesoept.
die stoeltjes zijn weggehaald. Eerst waren er foto's van het logo met vuilniszakken gemaakt. Die waren geplaatst om te zien hoe het er uit zag. Nu zijn de stoeltjes daar dus al weg.quote:
Ik hoop dat ze alles mooi rood/wit vervenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die stoeltjes zijn weggehaald. Eerst waren er foto's van het logo met vuilniszakken gemaakt. Die waren geplaatst om te zien hoe het er uit zag. Nu zijn de stoeltjes daar dus al weg.
Maar of de nieuwe stoeltjes al geplaatst zijn weet ik niet. Ik hoop overigens ook dat alles aan de lange zijde dan wel alvast rode stoeltjes zijn geworden.
Want voordat alles klaar is, duurt het nog 2 jaar (hele stadion)
Plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Zijn debuut in het Ajax-shirt
het is tien graden en hij loopt in een shirt met lange mouwen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Lange mouwen en ondershirt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Daar noem je er ook eentje....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef twi het volgende:
Tsja, daarachter staat nog zo'n figuur. Maar die heet Boukhari, dus van hem verwacht je zoiets
Blijf van de drank of wat dan ook af, cultheld!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me eigenlijk iets af. Vaak hoor je Ajax supporters over bepaalde (getalenteerde) voetballers zeggen: Ze zijn te lelijk om voor Ajax uit te mogen komen. Mocht zulk soort supporters hier aanwezig zijn: Hebben jullie het niet ontzettend moeilijk met het feit dat jullie trainer meer op een varken dan op een mens lijkt?
Al die Ajax supporters die niet naar uiterlijk, maar louter naar voetbalkwaliteiten kijken hoeven zich niet aangesproken te voelen
Ja maar ik wil helemaal niet trollen, ik vraag me dat echt al tijden af sinds ik van veel Ajax supporters altijd hoor dat bepaalde spelers vanwege hun uiterlijk niet geschikt zouden zijn voor Ajax. Wellicht had ik dat voorbeeld Koeman anders moeten formuleren, maar de strekking van mijn post is absoluut geen troll te noemenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijf van de drank of wat dan ook af, cultheld!
En ga ergens anders proberen te trollen?
Ajax is ook glamour, in tegenstelling tot bepaalde provincie-clubjes.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar ik wil helemaal niet trollen, ik vraag me dat echt al tijden af sinds ik van veel Ajax supporters altijd hoor dat bepaalde spelers vanwege hun uiterlijk niet geschikt zouden zijn voor Ajax. Wellicht had ik dat voorbeeld Koeman anders moeten formuleren, maar de strekking van mijn post is absoluut geen troll te noemen
Weet je hoe LELIJK Bayern isquote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax is ook glamour, in tegenstelling tot bepaalde provincie-clubjes.
Ajax hoort bij de Hoofdstad van Nederland.
Om daar bij te behoren moet je bepaalde kenmerken hebben:
Goed, creatief kunnen voetballen en een imago/uiterlijk hebben.
Allemaal zaken die bij andere clubs niet zo meespelen.
Daar kan de eerste de beste Lucius nog furore maken.
Bayern is ook een provincieclubje.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Weet je hoe LELIJK Bayern isDat is toch een beetje het Ajax van Duitsland? FC Hollywood noemen ze het. Maar als je naar wereldclubs kijkt, een Ronaldinho, Raúl, Scholes en Tevéz, die zijn allemaal erg populair bij de supporters van nog grotere clubs dan Ajax. Dus waar zit 'm dat verschil dan toch in?
er stond gigantisch veel wind en het regende ook nog maar hij heeft geen handschoenen aan zoals Trabelsi,de Jong en Grygeraquote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lange mouwen en ondershirt.![]()
Dat is (nog) geen godenzoon.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef twi het volgende:
Tsja, daarachter staat nog zo'n figuur. Maar die heet Boukhari, dus van hem verwacht je zoiets
Wat een rukargument zeg,quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast het punt dat het mythologisch gezien niet helemaal juist is.quote:
tel daar bij op dat Spakenburg de derby tegen de rood-witten dit jaar ook al verlorenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:11 schreef twi het volgende:
Inderdaad, 0-5 en die shirts. Zal dus niet veel verschil in zitten
dit staat op VI:quote:Op zondag 9 januari 2005 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Naast het punt dat het mythologisch gezien niet helemaal juist is.
Maar goed, een gemengd debuut, een doelpunt en een blessure dacht ik? (Of 'blessure', Koeman zei dat het 'voor de zekerheid' was.)
oh en Lindgren gaat zeker mee naar Zuid-Afrika.quote:Charisteas bekroonde zijn debuut met de 4-0, die hij van dichtbij binnentikte. Het eindsignaal haalde hij niet. Door een schop tegen zijn rechterenkel moest hij geblesseerd van het veld.
Volgens mij zouden die 4 sowieso wel mee gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik het wel genoeg zeggen dat ze hem alleen meenemen omdat Galasek geblesseerd is. Als ze echt vertrouwen in hem hadden, hadden ze hem zowieso wel meegenomen. Zelfde als Vermeer.
Lindgren en Vermeer niet, die gaan mee omdat Galasek en Lobont geblesseerd zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die 4 sowieso wel mee gaan.
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
I Agreequote:Op zondag 9 januari 2005 15:23 schreef Denni5 het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aan, als ie maar doen waar ie voor gehaald is; scoren.
Zelfde geldt voor het uiterlijk van voetballers; ik vind het een beetje een homo-argument om te zeggen dat je alleen voetballers met een mooi uiterlijk wilt hebben bij Ajax.
Me too.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:23 schreef Denni5 het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aan, als ie maar doen waar ie voor gehaald is; scoren.
Zelfde geldt voor het uiterlijk van voetballers; ik vind het een beetje een homo-argument om te zeggen dat je alleen voetballers met een mooi uiterlijk wilt hebben bij Ajax.
Dat jij nu geil wordt van Alex is niet ons probleem....quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]Er zijn ook nog echte voetbalsupporters voor Amsterdam, ze zitten dus niet allemaal op 410 met een harde in de broek wanneer De Ridder aan de bal is
![]()
Projectie?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:Er zijn ook nog echte voetbalsupporters voor Amsterdam, ze zitten dus niet allemaal op 410 met een harde in de broek wanneer De Ridder aan de bal is
![]()
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.quote:
Dat jij überhaupt werkelijk denkt dat, dat bij ons boven de voetbalkwaliteiten gaat, vind ik al tekenendquote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.
Dat wijf die jij op je avatar hebt zou bij mij thuis de wc nog niet mogen schoonmaken.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.
Als je een paar posts naar boven zou hebben gelezen, had je kunnen concluderen dat ik niet iedere aanhanger van Ajax onder die categorie schaar, al gaf Golfer al aan dat uiterlijk wel degelijk meespeelt bij Ajax spelers (voor bepaalde supporters), omdat Ajax ook glamour zou zijn, ik denk niet dat golfer dat ook vindt, al kan 't natuurlijk altijd, maar er zijn er zoveel in Nederland die zo denken, dus waarom zouden er niet wat op dit forum aan te treffen zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt werkelijk denkt dat, dat bij ons boven de voetbalkwaliteiten gaat, vind ik al tekenend
Die zijn al voor heerenveenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
maar er zijn er zoveel in Nederland die zo denken, dus waarom zouden er niet wat op dit forum aan te treffen zijn?![]()
Maar vrt heeft het wel vaker misquote:HLN: Akkoord clubs; Sonck onderhandelt vandaag zelf
Volgens Het Laatste Nieuws (zie VRT teletekst) hebben Ajax en Borussia Monchengladback inmiddels een akkoord bereikt over de transfer van Wesley Sonck. De spits zou vandaag zelf in Duitsland onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Advocaat zou Sonck in Duitsland een vrije rol willen geven om hem weer op te laten bloeien.
Neuh, alleen zijn er wel weer genoeg dames die met een natte poes zullen zitten als De Ridder aan de bal is. Oude Dani tijden herleven. ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]Er zijn ook nog echte voetbalsupporters voor Amsterdam, ze zitten dus niet allemaal op 410 met een harde in de broek wanneer De Ridder aan de bal is
![]()
Het staat ook al op nos teletekstquote:Op maandag 10 januari 2005 10:05 schreef Suijk het volgende:
Maar het HLN heeft het meestal wel goed...
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:32 schreef golfer het volgende:
Dag Sonck!
Inpakken, strik er omheen en wegwezen.
Ben het wel met je eens.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Stpan het volgende:
Ik viel van m'n stoel! Eindelijk een voorzitter van Ajax die de Israelische vlaggen en Davidssterren wil aanpakken.
Vele Joden zullen het ongetwijfeld op z'n zachtst gezegd storend vinden dat een stelletje voetbalfans in bezit van een voorhuid zich uitgeeft voor 'jood' middels Israelische vlaggen of nog veel erger, middels davidssterren.
Jood Michael van Praag heeft dit altijd met de mantel der liefde bedekt, wat eigenlijk ronduit onbegrijpelijk is. Dat het CIDI dit nooit heeft willen aanpakken is puur hypocriet, zeker als ze Van Gobbel (wie niet springt die is een jood) wel aanpakken, en de supporters (wie niet springt die is geen jood) niet. Evenals dat Ajacieden hun stadion behangen met Israelische vlaggen, en als een club een Palestijnse vlag ophangt wordt deze verwijderd omdat dit niet kan?! Bah!![]()
Daarom, Jaakke succes, ik vrees dat dit veel te laat komt en dat je te weinig steun zult krijgen binnen je club waar jood zijn en Joods zijn voor types als Endt en Van Praag allang door elkaar zijn gaan lopen.
Dat doet Babel ookquote:Op maandag 10 januari 2005 18:59 schreef Againzender het volgende:
Misschien ligt het Duitse voetbal hem wel beter, hij heeft mij hier in ieder geval nooit kunenn overtuigen. Hoewel zijn salto's erg leuk waren
Zelfs daar is Babel beter inquote:
Ik ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
Ik voorspel dat Sonck los gaat komen bij Gladbach
waarom bang? Leuk voor hem als hij het nu goed gaat doen, maar het boeit me geen fuck. Bij Ajax paste hij dan gewoon niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebben![]()
Hij wordt jullie eigen Gudjohnsenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
En dan nog? Er zijn meer jongens die in een mindere ploeg wel renderen.
Dat laatste geloof je toch zelf niet!!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Van Vossen vind ik toch zo'n vreemd figuur....maarja ALS het een goede trainer is dan is ie welkom.
Ik heb hem hier nog gewoon op de foto staan met de rest van het elftal van Ajax '95.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
V. Vossen is een feyenoorder...
Maar hij heeft zijn voorkeur voor feyenoord nooit onder stoelen of banken geschoven.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:59 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nog gewoon op de foto staan met de rest van het elftal van Ajax '95.
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
Ik voorspel dat Sonck los gaat komen bij Gladbach
replicaquote:
Met wat geluk vind die gast een straatsteen die 'm wilt hebben, maar verder geef ik 'm weinig kans.quote:
Mooi doelpunt uit bij psv en thuis tegen feyenoord is het enige dat ik van die gast kan herrineren in z'n Ajax tijd.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn voorkeur voor feyenoord nooit onder stoelen of banken geschoven.
pff net als je om van Vossen verlegen zitquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:27 schreef The_Hives het volgende:
Die van Vossen komt alleen bij Ajax stage lopen omdat hij een vriend van vd Brom is, en hij niet alle dagen in de file wil staan richting rotterdam. Ajax was wel 'lekker dichtbij'
zit je ook niet. Je zal er geen profijt van hebben. Na zn stage periode is hij weer weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pff net als je om van Vossen verlegen zit
Van Vossen heeft het toch wel redelijk gedaan hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zit je ook niet. Je zal er geen profijt van hebben. Na zn stage periode is hij weer weg.
Daar heeft het niets mee te maken, helaas.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
En dan nog? Er zijn meer jongens die in een mindere ploeg wel renderen.
1 seizoen was hij voornamelijk geblesseerd en in het andere was hij invaller. Hij blijft een feyenoorder.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Van Vossen heeft het toch wel redelijk gedaan hoor.
Hij verdiend wel een klein beetje respect.
Hij lijkt me alleen geen geschikte trainer!
Hij was zo blij als een kind toen hij naar rotterdam mocht. Het was daar allemaal zo gemoedelijk en zo mooi en zo geweldig. Hoe hij daar dan weer is weggegaan zegt mijns inziens veel over hem. Ik vind het maar een onsympathieke zeeuw.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 seizoen was hij voornamelijk geblesseerd en in het andere was hij invaller. Hij blijft een feyenoorder.
Normaal vind ik het alleraardigste mensen, het is juist de uitzondering, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou Zeeland er buiten wil je
Wij hier beschouwen em ook al niet meer als Zeeuw...
Gaat die niet naar AZ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Foeke Booy wordt genoemd als technisch directeur en misschien wel de opvolger van Boeman.
Naja, het had meer kunnen zijn als ze hem helemaal hadden laten verpieteren. En dankzij Sonck wonnen we van Brugge vorig jaar met 2-0, dat levert ook een paar ton op, niet? Als je dat er bij optelt hebben ze er bijna geen verlies op gedraaid, best netjes gezien zijn status bij Ajax momenteel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef pfaf het volgende:
3,5 miljoen. Weer lekkere kapitaalvernietiging van Koeman.
WTF??!?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Foeke Booy wordt genoemd als technisch directeur en misschien wel de opvolger van Boeman.
En die van mij er maar meteen gratis bij verwijderd?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
De nodige reakties van een trieste kloon verwijderd.
Sorry, ja, alle reakties daarop ook meteen maar verwijderd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
En die van mij er maar meteen gratis bij verwijderd?
En luchtte het op?quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ja, alle reakties daarop ook meteen maar verwijderd.![]()
Dan wat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef cultheld het volgende:
Iedereen roept nu dat 3,5 miljoen euro niet slecht is en zo. Maar wat als hij nu echt los gaat komen en er volgend seizoen 20 in schopt?
Zo goed is ie niet. Zo aanvallend speelt een team van Dick niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef cultheld het volgende:
Iedereen roept nu dat 3,5 miljoen euro niet slecht is en zo. Maar wat als hij nu echt los gaat komen en er volgend seizoen 20 in schopt?
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan wat?
Al scoort ie er 40. Hij heeft gefaald bij Ajax en is dus geen geschikte spits. Period.
Overigens hoop ik voor hem dat ie er 20 inknalt.
Als je als spits niet scoort in het systeem ben je gewoon niet goed genoeg om in een 4-3-3 systeem rendabel te zijn. Maar sowieso is scoren niet het enige wat een spits hoeft te doen bij Ajax. Het is allemaal wat complexer als dat klompenvoetbal uit eindhoven.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.
Sonck was gewoon veel te slecht voor Ajax, zo simpel is het. Een goede speler beheerst elk systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, helaas.
Dat komt a. omdat Zlatan bij Juve niet hoeft te verdedigen en b. omdat Zlatan steeds beter wordt en bij Ajax ook 1 op 1 liep en er dus vermoedelijk nu ook wel 12 tot 15 in had liggen als hij gebleven was.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.
complexer als nog welquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je als spits niet scoort in het systeem ben je gewoon niet goed genoeg om in een 4-3-3 systeem rendabel te zijn. Maar sowieso is scoren niet het enige wat een spits hoeft te doen bij Ajax. Het is allemaal wat complexer als dat klompenvoetbal uit eindhoven..
toch wel het thuis shirt hequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een Ajax shirt besteld met Charisteas - 9 opdruk, ¤60,-
Zlatan zou dit seizoen ook veel scoren bij Ajax. daarom was het stom om hem hem te verkopen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
waarom?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Oeps, ik wil trouwens de punt naar achteren.
quote:
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Uiteraard met de punt naar voren...
Maar dan wel met VdV...
quote:
Ik dacht dat je algemeen bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kunnen Pienaar en Sneijder spelen.
Stel je voor dat je er eens op zou ingaan he, xenofoobje.quote:
Ik een xenofoobjequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er eens op zou ingaan he, xenofoobje..
Iedere post van jou heeft sowieso al minimaal één fout, dus echt recht van spreken heb je niet, eigenlijk..
Voor de kijkers rechts voor jou linksquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik een xenofoobjeToevallig is m'n beste vriend een Hindoestaanse Surinamer en is een andere vriend van mij van Chinese komaf. Zelf ben ik half indo, maar je hebt gelijk gozer, ik ben echt een xenofoob
Niet zoveel stuff gebruiken, anders zie je me zo nog met m'n rechter arm in de lucht zwaaien
Het is niet eens een kloon...quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Kloon of niet, dat jij dat hier komt melden zegt genoeg over uit welke hoek het weer vandaan kwam. Bedankt voor die info, nu maar weer wegblijven totdat je daadwerkelijk iets over voetbal te melden hebtquote:
Waren de AZ shirts uitverkocht?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een Ajax shirt besteld met Charisteas - 9 opdruk, ¤60,-
Lachen met jou.quote:
Galásek is passé en De Jong moet verdedigen met Escudé.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:56 schreef Radegast het volgende:
Van der Vaart op 10.
De Jong en Galasek daar achter.
Sneijder en Pienaar op de bank.
What, bedankt!quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=Event_01
Hier is de wedstrijd trouwens live en gratis
Heb jij Van der Vaart definitief afgeschreven of komt het nog wel goed met hem?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Galásek is passé en De Jong moet verdedigen met Escudé.
Van der Vaart kan het niet meer brengen, Sneijder is veel beter en veelbelovender.
Die eerste is al lang afgetest en de tweede is niet goed.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat Manucharyan geblesseerd is en dat Filipe niet aanwezig is en nooit zijn kans krijgt
Kijk, aan die link heb ik watquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
0-1 tussenstand voor Ajax door een kopbal van Charisteas
EDIT:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=Event_01
Hier is de wedstrijd trouwens live en gratis
Ik zie meer in Sneijder en Pienaar. VdV moeten we maar verkopen. Ik zie het niet meer echt goed komen met hem, tenzij hij in het teambelang hangend op links gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb jij Van der Vaart definitief afgeschreven of komt het nog wel goed met hem?
Volgens mij komt Nigel de Jong veel beter tot zijn recht op het middenveld.
Als Galasek passé blijkt te zijn dan moet Heitinga z'n plek maar overnemen, bij gebrek aan beter.
Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die eerste is al lang afgetest en de tweede is niet goed.
trieste kloon ????quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
alleen al na deze post weet ik genoeg wat er gister aan de hand wasquote:
ik denk dat ie zich aanpast aan de snelheid waarop dat jij het nog kan volgenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
mijn internet verbinding is op de 1 of andere manier te traag.
Alleen het commentaar kan ik goed horen. Dat beeld veranderd om de 2/3 seconden pas
Edgar krijgt anders zeer vermoedelijk geen contract. En Filipe is wel degelijk getest, bij Jong Ajax. Daar doet hij het zeker niet goed, met name verdedigend niet. Emanuelson is beter en Nederlander, dus waarom Filipe houden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.
Hij is dus nog lang niet afgeschreven, beetje voorbarig om dat al aan te nemen.
En Filipe wordt nooit goed en dat geldt voor alle jonge talentvolle spelers als je hen geen kans gunt in het eerste van Ajax. Al is het maar 3 wedstrijden of dergelijke, als hij niet volstaat oke...dan is hij niet goed...maar in dit geval heeft hij niet eens een eerlijke kans gekregen.
Ik heb ff gekeken, ik heb een 8 mbit en ik zie ook een diashow ipv streaming.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
mijn internet verbinding is op de 1 of andere manier te traag.
Alleen het commentaar kan ik goed horen. Dat beeld veranderd om de 2/3 seconden pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |