Ik heb hem hier nog gewoon op de foto staan met de rest van het elftal van Ajax '95.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
V. Vossen is een feyenoorder...
Maar hij heeft zijn voorkeur voor feyenoord nooit onder stoelen of banken geschoven.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:59 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nog gewoon op de foto staan met de rest van het elftal van Ajax '95.
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
Ik voorspel dat Sonck los gaat komen bij Gladbach
replicaquote:
Met wat geluk vind die gast een straatsteen die 'm wilt hebben, maar verder geef ik 'm weinig kans.quote:
Mooi doelpunt uit bij psv en thuis tegen feyenoord is het enige dat ik van die gast kan herrineren in z'n Ajax tijd.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn voorkeur voor feyenoord nooit onder stoelen of banken geschoven.
pff net als je om van Vossen verlegen zitquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:27 schreef The_Hives het volgende:
Die van Vossen komt alleen bij Ajax stage lopen omdat hij een vriend van vd Brom is, en hij niet alle dagen in de file wil staan richting rotterdam. Ajax was wel 'lekker dichtbij'
zit je ook niet. Je zal er geen profijt van hebben. Na zn stage periode is hij weer weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pff net als je om van Vossen verlegen zit
Van Vossen heeft het toch wel redelijk gedaan hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zit je ook niet. Je zal er geen profijt van hebben. Na zn stage periode is hij weer weg.
Daar heeft het niets mee te maken, helaas.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
En dan nog? Er zijn meer jongens die in een mindere ploeg wel renderen.
1 seizoen was hij voornamelijk geblesseerd en in het andere was hij invaller. Hij blijft een feyenoorder.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Van Vossen heeft het toch wel redelijk gedaan hoor.
Hij verdiend wel een klein beetje respect.
Hij lijkt me alleen geen geschikte trainer!
Hij was zo blij als een kind toen hij naar rotterdam mocht. Het was daar allemaal zo gemoedelijk en zo mooi en zo geweldig. Hoe hij daar dan weer is weggegaan zegt mijns inziens veel over hem. Ik vind het maar een onsympathieke zeeuw.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 seizoen was hij voornamelijk geblesseerd en in het andere was hij invaller. Hij blijft een feyenoorder.
Normaal vind ik het alleraardigste mensen, het is juist de uitzondering, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou Zeeland er buiten wil je
Wij hier beschouwen em ook al niet meer als Zeeuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |