Ze gaan de hoer van Amsterdam Silvie bij opbod verhuren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat ik me dus afvroeg, gaat Ajax zelf nog actie ondernemen voor Azie?
Vriendschappelijke pot tegen Bayern of zo?![]()
Ik bied 1 euroquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan de hoer van Amsterdam Silvie bij opbod verhuren.
Precies, the survival of the fittestquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
De beste zijn overkomt ons gewoon. De wet der sterkste.
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:
Mooie topictitel.
Lijkt me een goede zaak voor Vermaelen. Dit is denk ik de enige Belg die gaat slagen bij Ajax.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...
weet iemand btw hoe die het nou doet daar in Engeland![]()
idd zonde, net als pasanen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden dat ze Van Damme hebben laten gaan...
weet iemand btw hoe die het nou doet daar in Engeland![]()
Verkapte tvpquote:
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:29 schreef Doc het volgende:
VanDamme vond ik in principe ook wel OK, maar het bedrag dat So'ton was te goed om voorbij te laten gaan ...
Die belgen zullen wel geld toe hebben gekregenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
Al bekend wat er voor Soetears gevangen is?
Zo nee, wat denken jullie zelf?
Alle spelers die voor beide teams hebben gespeeld of alleen de direct transfers?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik ben op zoek naar een overzicht van spelers die van Ajax naar feijenoord zijn gegaan en/of vice versa. Zoals vLoen en Scholten etc.
Nou loop ik te googlen maar kom er niet echt uit. Heeft iemand nog tips?
ghehe die wil ik bewust niet noemen... Ik denk natuurlijk eerder aan Jan Eversequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Alle spelers die voor beide teams hebben gespeeld of alleen de direct transfers?
Er is geloof ik hier in VBL of misschien was het toen nog wel SPT een overzichtje van geweest ...
Vergeet je Cruijff niet
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervakquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na ook al een sjaal gekregen te hebben van de Jonge Schare, word ik als 18 jarige ook nog eens uitgenodigt om een kaartje te kopen voor Ajax - Ado in het speciale Jonge Schare vak. De intentie is natuurlijk prima, maar een check op de leeftijdstabel had geen kwaad gekunt
Het idee is wel goed vind ik. Leden van de Jonge Schare kunnen een kaartje voor E13,00 kopen voor Ajax - Ado en nemen dan plaats in het uitvak. Dus dat zou betekenen dat het hele stadion dan rood-wit zou kunnen zijn. Ben benieuwd
Agh is een keer wat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervak
en in 410 krijgen we gegarandeerd een keer: 'Het is stil aan de overkant' om onze orenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus ik zit tegen Ado naast een kleutervak
Haha, jij ook al dus. Ach, een gratis sjaal is nooit weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na ook al een sjaal gekregen te hebben van de Jonge Schare, word ik als 18 jarige ook nog eens uitgenodigt om een kaartje te kopen voor Ajax - Ado in het speciale Jonge Schare vak. De intentie is natuurlijk prima, maar een check op de leeftijdstabel had geen kwaad gekunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |