Let it be.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:49 schreef superjoden het volgende:
sikora verkocht
Groclin Grodzisk [2 - 0] Nowy Dwor
33' [1 - 0] Sikora
42' [2 - 0] Sikora
Een echte held.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Maxwell blijft ook.
kan wel wezen maar de keren dat ik hem heb zien spelen speelde hij toch echt als verdedigende middenvelder. en hij had dacht ik ook best veel gescoord afgelopen seizoen wat ook best lastig is als je centrale verdediger bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maduro is een 3 of een 4.
Yup, een center van de New Jersey Devils heet ook Petr Sykoraquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:06 schreef Praag het volgende:
Sikora/Sykora is een vaak voorkomende naam in Midden- en Oost-Europese landen.
en er dan ook nog eens bijna 3 miljoen euro voor vangenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, een center van de New Jersey Devils heet ook Petr Sykora
Tot zover een volkomen nutteloze bijdrage
Gefeliciteerd met het kwijtraken van Van Damme, een zeer matige speler die totaal geen potentie had/heeft
Nu Trabelsi nog, als we voor Van Damme al 3 miljoen krijgenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat is idd een werelddeal, Jaakke zal ook wel gedacht hebben "Strik erom, bloemetje en danktelegram erbij en cashen"
yep, alleen kan die volgens mij geen linkback spelen en bij een goed bod mag ook hij weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef twi het volgende:
Pasanen komt toch terug?
Denk dattie Van Damme nog persoonlijk naar Schiphol brengt ook...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat is idd een werelddeal, Jaakke zal ook wel gedacht hebben "Strik erom, bloemetje en danktelegram erbij en cashen"
quote:Although highly rated, van Damme was unable to force his way into the Ajax first team where he was kept out by Brazilian Maxwell.
Dat zou ik echt doodzonde vinden.quote:NEC hoopt zich op korte termijn te versterken met Abubakari Yakubu, zo meldt Voetbal International. De Nijmegenaren willen de 22-jarige middenvelder van Ajax in principe huren, maar overwegen zelfs om de Ghanees te kopen. Yakubu verlengde in oktober vorig jaar zijn contract nog tot de zomer van 2006. Hij komt echter weinig aan spelen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |