alleen de bovenste is een soepquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er een squash toernooi in de Arena gehouden? Die foto's zijn mooi in elkaar gesoept.
die stoeltjes zijn weggehaald. Eerst waren er foto's van het logo met vuilniszakken gemaakt. Die waren geplaatst om te zien hoe het er uit zag. Nu zijn de stoeltjes daar dus al weg.quote:
Ik hoop dat ze alles mooi rood/wit vervenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die stoeltjes zijn weggehaald. Eerst waren er foto's van het logo met vuilniszakken gemaakt. Die waren geplaatst om te zien hoe het er uit zag. Nu zijn de stoeltjes daar dus al weg.
Maar of de nieuwe stoeltjes al geplaatst zijn weet ik niet. Ik hoop overigens ook dat alles aan de lange zijde dan wel alvast rode stoeltjes zijn geworden.
Want voordat alles klaar is, duurt het nog 2 jaar (hele stadion)
Plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Zijn debuut in het Ajax-shirt
het is tien graden en hij loopt in een shirt met lange mouwen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Lange mouwen en ondershirt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Daar noem je er ook eentje....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef twi het volgende:
Tsja, daarachter staat nog zo'n figuur. Maar die heet Boukhari, dus van hem verwacht je zoiets
Blijf van de drank of wat dan ook af, cultheld!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me eigenlijk iets af. Vaak hoor je Ajax supporters over bepaalde (getalenteerde) voetballers zeggen: Ze zijn te lelijk om voor Ajax uit te mogen komen. Mocht zulk soort supporters hier aanwezig zijn: Hebben jullie het niet ontzettend moeilijk met het feit dat jullie trainer meer op een varken dan op een mens lijkt?
Al die Ajax supporters die niet naar uiterlijk, maar louter naar voetbalkwaliteiten kijken hoeven zich niet aangesproken te voelen
Ja maar ik wil helemaal niet trollen, ik vraag me dat echt al tijden af sinds ik van veel Ajax supporters altijd hoor dat bepaalde spelers vanwege hun uiterlijk niet geschikt zouden zijn voor Ajax. Wellicht had ik dat voorbeeld Koeman anders moeten formuleren, maar de strekking van mijn post is absoluut geen troll te noemenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijf van de drank of wat dan ook af, cultheld!
En ga ergens anders proberen te trollen?
Ajax is ook glamour, in tegenstelling tot bepaalde provincie-clubjes.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar ik wil helemaal niet trollen, ik vraag me dat echt al tijden af sinds ik van veel Ajax supporters altijd hoor dat bepaalde spelers vanwege hun uiterlijk niet geschikt zouden zijn voor Ajax. Wellicht had ik dat voorbeeld Koeman anders moeten formuleren, maar de strekking van mijn post is absoluut geen troll te noemen
Weet je hoe LELIJK Bayern isquote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax is ook glamour, in tegenstelling tot bepaalde provincie-clubjes.
Ajax hoort bij de Hoofdstad van Nederland.
Om daar bij te behoren moet je bepaalde kenmerken hebben:
Goed, creatief kunnen voetballen en een imago/uiterlijk hebben.
Allemaal zaken die bij andere clubs niet zo meespelen.
Daar kan de eerste de beste Lucius nog furore maken.
Bayern is ook een provincieclubje.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Weet je hoe LELIJK Bayern isDat is toch een beetje het Ajax van Duitsland? FC Hollywood noemen ze het. Maar als je naar wereldclubs kijkt, een Ronaldinho, Raúl, Scholes en Tevéz, die zijn allemaal erg populair bij de supporters van nog grotere clubs dan Ajax. Dus waar zit 'm dat verschil dan toch in?
er stond gigantisch veel wind en het regende ook nog maar hij heeft geen handschoenen aan zoals Trabelsi,de Jong en Grygeraquote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lange mouwen en ondershirt.![]()
Dat is (nog) geen godenzoon.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef twi het volgende:
Tsja, daarachter staat nog zo'n figuur. Maar die heet Boukhari, dus van hem verwacht je zoiets
Wat een rukargument zeg,quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast het punt dat het mythologisch gezien niet helemaal juist is.quote:
tel daar bij op dat Spakenburg de derby tegen de rood-witten dit jaar ook al verlorenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:11 schreef twi het volgende:
Inderdaad, 0-5 en die shirts. Zal dus niet veel verschil in zitten
dit staat op VI:quote:Op zondag 9 januari 2005 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Naast het punt dat het mythologisch gezien niet helemaal juist is.
Maar goed, een gemengd debuut, een doelpunt en een blessure dacht ik? (Of 'blessure', Koeman zei dat het 'voor de zekerheid' was.)
oh en Lindgren gaat zeker mee naar Zuid-Afrika.quote:Charisteas bekroonde zijn debuut met de 4-0, die hij van dichtbij binnentikte. Het eindsignaal haalde hij niet. Door een schop tegen zijn rechterenkel moest hij geblesseerd van het veld.
Volgens mij zouden die 4 sowieso wel mee gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik het wel genoeg zeggen dat ze hem alleen meenemen omdat Galasek geblesseerd is. Als ze echt vertrouwen in hem hadden, hadden ze hem zowieso wel meegenomen. Zelfde als Vermeer.
Lindgren en Vermeer niet, die gaan mee omdat Galasek en Lobont geblesseerd zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die 4 sowieso wel mee gaan.
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
I Agreequote:Op zondag 9 januari 2005 15:23 schreef Denni5 het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aan, als ie maar doen waar ie voor gehaald is; scoren.
Zelfde geldt voor het uiterlijk van voetballers; ik vind het een beetje een homo-argument om te zeggen dat je alleen voetballers met een mooi uiterlijk wilt hebben bij Ajax.
Me too.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:23 schreef Denni5 het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt, voor mijn part doet ie een coltrui onder z'n shirt aan, als ie maar doen waar ie voor gehaald is; scoren.
Zelfde geldt voor het uiterlijk van voetballers; ik vind het een beetje een homo-argument om te zeggen dat je alleen voetballers met een mooi uiterlijk wilt hebben bij Ajax.
Dat jij nu geil wordt van Alex is niet ons probleem....quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]Er zijn ook nog echte voetbalsupporters voor Amsterdam, ze zitten dus niet allemaal op 410 met een harde in de broek wanneer De Ridder aan de bal is
![]()
Projectie?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:Er zijn ook nog echte voetbalsupporters voor Amsterdam, ze zitten dus niet allemaal op 410 met een harde in de broek wanneer De Ridder aan de bal is
![]()
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.quote:
Dat jij überhaupt werkelijk denkt dat, dat bij ons boven de voetbalkwaliteiten gaat, vind ik al tekenendquote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.
Dat wijf die jij op je avatar hebt zou bij mij thuis de wc nog niet mogen schoonmaken.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoor te vaak mannetjes uit de buurt met een Ajax shirt aan zeggen dat Kuijt te lelijk voor Ajax is, ze blij zijn dat Kezman nooit bij Ajax heeft gespeeld omdat ie zo'n rotkop heeft, of dat "De lelijkste Ajacied er beter uit ziet dan de minst lelijke PSV'er". Ik bedoel, lekker belangrijk? Het gaat toch om het voetbal? Het soort supporters dat uiterlijk belangrijk vindt voor voetballers, kan beter naar het songfestival gaan kijken; Dat schijnt het WK voor nichten te zijn.
Als je een paar posts naar boven zou hebben gelezen, had je kunnen concluderen dat ik niet iedere aanhanger van Ajax onder die categorie schaar, al gaf Golfer al aan dat uiterlijk wel degelijk meespeelt bij Ajax spelers (voor bepaalde supporters), omdat Ajax ook glamour zou zijn, ik denk niet dat golfer dat ook vindt, al kan 't natuurlijk altijd, maar er zijn er zoveel in Nederland die zo denken, dus waarom zouden er niet wat op dit forum aan te treffen zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt werkelijk denkt dat, dat bij ons boven de voetbalkwaliteiten gaat, vind ik al tekenend
Die zijn al voor heerenveenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
maar er zijn er zoveel in Nederland die zo denken, dus waarom zouden er niet wat op dit forum aan te treffen zijn?![]()
Maar vrt heeft het wel vaker misquote:HLN: Akkoord clubs; Sonck onderhandelt vandaag zelf
Volgens Het Laatste Nieuws (zie VRT teletekst) hebben Ajax en Borussia Monchengladback inmiddels een akkoord bereikt over de transfer van Wesley Sonck. De spits zou vandaag zelf in Duitsland onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Advocaat zou Sonck in Duitsland een vrije rol willen geven om hem weer op te laten bloeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |