Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die eerste is al lang afgetest en de tweede is niet goed.
trieste kloon ????quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
De nodige reakties van een trieste kloon verwijderd.
alleen al na deze post weet ik genoeg wat er gister aan de hand wasquote:
ik denk dat ie zich aanpast aan de snelheid waarop dat jij het nog kan volgenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
mijn internet verbinding is op de 1 of andere manier te traag.
Alleen het commentaar kan ik goed horen. Dat beeld veranderd om de 2/3 seconden pas
Edgar krijgt anders zeer vermoedelijk geen contract. En Filipe is wel degelijk getest, bij Jong Ajax. Daar doet hij het zeker niet goed, met name verdedigend niet. Emanuelson is beter en Nederlander, dus waarom Filipe houden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.
Hij is dus nog lang niet afgeschreven, beetje voorbarig om dat al aan te nemen.
En Filipe wordt nooit goed en dat geldt voor alle jonge talentvolle spelers als je hen geen kans gunt in het eerste van Ajax. Al is het maar 3 wedstrijden of dergelijke, als hij niet volstaat oke...dan is hij niet goed...maar in dit geval heeft hij niet eens een eerlijke kans gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |