Gaat die niet naar AZ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Foeke Booy wordt genoemd als technisch directeur en misschien wel de opvolger van Boeman.
Naja, het had meer kunnen zijn als ze hem helemaal hadden laten verpieteren. En dankzij Sonck wonnen we van Brugge vorig jaar met 2-0, dat levert ook een paar ton op, niet? Als je dat er bij optelt hebben ze er bijna geen verlies op gedraaid, best netjes gezien zijn status bij Ajax momenteel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef pfaf het volgende:
3,5 miljoen. Weer lekkere kapitaalvernietiging van Koeman.
WTF??!?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Foeke Booy wordt genoemd als technisch directeur en misschien wel de opvolger van Boeman.
En die van mij er maar meteen gratis bij verwijderd?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
De nodige reakties van een trieste kloon verwijderd.
Sorry, ja, alle reakties daarop ook meteen maar verwijderd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
En die van mij er maar meteen gratis bij verwijderd?
En luchtte het op?quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ja, alle reakties daarop ook meteen maar verwijderd.![]()
Dan wat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef cultheld het volgende:
Iedereen roept nu dat 3,5 miljoen euro niet slecht is en zo. Maar wat als hij nu echt los gaat komen en er volgend seizoen 20 in schopt?
Zo goed is ie niet. Zo aanvallend speelt een team van Dick niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef cultheld het volgende:
Iedereen roept nu dat 3,5 miljoen euro niet slecht is en zo. Maar wat als hij nu echt los gaat komen en er volgend seizoen 20 in schopt?
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan wat?
Al scoort ie er 40. Hij heeft gefaald bij Ajax en is dus geen geschikte spits. Period.
Overigens hoop ik voor hem dat ie er 20 inknalt.
Als je als spits niet scoort in het systeem ben je gewoon niet goed genoeg om in een 4-3-3 systeem rendabel te zijn. Maar sowieso is scoren niet het enige wat een spits hoeft te doen bij Ajax. Het is allemaal wat complexer als dat klompenvoetbal uit eindhoven.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.
Sonck was gewoon veel te slecht voor Ajax, zo simpel is het. Een goede speler beheerst elk systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, helaas.
Dat komt a. omdat Zlatan bij Juve niet hoeft te verdedigen en b. omdat Zlatan steeds beter wordt en bij Ajax ook 1 op 1 liep en er dus vermoedelijk nu ook wel 12 tot 15 in had liggen als hij gebleven was.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En je denkt niet bij jezelf van: "Goh, zou het niet aan ons systeem kunnen liggen?" Kijk naar Zlatan Ibrahimovic. Die gozer heeft nu al bijna net zoveel gescoord voor Juventus, als het vorige seizoen voor Ajax en dat in een veel zwaardere competitie.
complexer als nog welquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je als spits niet scoort in het systeem ben je gewoon niet goed genoeg om in een 4-3-3 systeem rendabel te zijn. Maar sowieso is scoren niet het enige wat een spits hoeft te doen bij Ajax. Het is allemaal wat complexer als dat klompenvoetbal uit eindhoven..
toch wel het thuis shirt hequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een Ajax shirt besteld met Charisteas - 9 opdruk, ¤60,-
Zlatan zou dit seizoen ook veel scoren bij Ajax. daarom was het stom om hem hem te verkopen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
waarom?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Oeps, ik wil trouwens de punt naar achteren.
quote:
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Uiteraard met de punt naar voren...
Maar dan wel met VdV...
quote:
Ik dacht dat je algemeen bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kunnen Pienaar en Sneijder spelen.
Stel je voor dat je er eens op zou ingaan he, xenofoobje.quote:
Ik een xenofoobjequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er eens op zou ingaan he, xenofoobje..
Iedere post van jou heeft sowieso al minimaal één fout, dus echt recht van spreken heb je niet, eigenlijk..
Voor de kijkers rechts voor jou linksquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik een xenofoobjeToevallig is m'n beste vriend een Hindoestaanse Surinamer en is een andere vriend van mij van Chinese komaf. Zelf ben ik half indo, maar je hebt gelijk gozer, ik ben echt een xenofoob
Niet zoveel stuff gebruiken, anders zie je me zo nog met m'n rechter arm in de lucht zwaaien
Het is niet eens een kloon...quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Kloon of niet, dat jij dat hier komt melden zegt genoeg over uit welke hoek het weer vandaan kwam. Bedankt voor die info, nu maar weer wegblijven totdat je daadwerkelijk iets over voetbal te melden hebtquote:
Waren de AZ shirts uitverkocht?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een Ajax shirt besteld met Charisteas - 9 opdruk, ¤60,-
Lachen met jou.quote:
Galásek is passé en De Jong moet verdedigen met Escudé.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:56 schreef Radegast het volgende:
Van der Vaart op 10.
De Jong en Galasek daar achter.
Sneijder en Pienaar op de bank.
What, bedankt!quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=Event_01
Hier is de wedstrijd trouwens live en gratis
Heb jij Van der Vaart definitief afgeschreven of komt het nog wel goed met hem?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Galásek is passé en De Jong moet verdedigen met Escudé.
Van der Vaart kan het niet meer brengen, Sneijder is veel beter en veelbelovender.
Die eerste is al lang afgetest en de tweede is niet goed.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat Manucharyan geblesseerd is en dat Filipe niet aanwezig is en nooit zijn kans krijgt
Kijk, aan die link heb ik watquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
0-1 tussenstand voor Ajax door een kopbal van Charisteas
EDIT:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=Event_01
Hier is de wedstrijd trouwens live en gratis
Ik zie meer in Sneijder en Pienaar. VdV moeten we maar verkopen. Ik zie het niet meer echt goed komen met hem, tenzij hij in het teambelang hangend op links gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb jij Van der Vaart definitief afgeschreven of komt het nog wel goed met hem?
Volgens mij komt Nigel de Jong veel beter tot zijn recht op het middenveld.
Als Galasek passé blijkt te zijn dan moet Heitinga z'n plek maar overnemen, bij gebrek aan beter.
Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die eerste is al lang afgetest en de tweede is niet goed.
trieste kloon ????quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
alleen al na deze post weet ik genoeg wat er gister aan de hand wasquote:
ik denk dat ie zich aanpast aan de snelheid waarop dat jij het nog kan volgenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
mijn internet verbinding is op de 1 of andere manier te traag.
Alleen het commentaar kan ik goed horen. Dat beeld veranderd om de 2/3 seconden pas
Edgar krijgt anders zeer vermoedelijk geen contract. En Filipe is wel degelijk getest, bij Jong Ajax. Daar doet hij het zeker niet goed, met name verdedigend niet. Emanuelson is beter en Nederlander, dus waarom Filipe houden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is niet allang afgetest...hij had tegen Barcelona zijn eerste optreden gemaakt als test-speler maar raakte 20 minuten na zijn invalbeurt geblesseerd maar speelde die 20 minuten niet onverdienstelijk.
Hij is dus nog lang niet afgeschreven, beetje voorbarig om dat al aan te nemen.
En Filipe wordt nooit goed en dat geldt voor alle jonge talentvolle spelers als je hen geen kans gunt in het eerste van Ajax. Al is het maar 3 wedstrijden of dergelijke, als hij niet volstaat oke...dan is hij niet goed...maar in dit geval heeft hij niet eens een eerlijke kans gekregen.
Ik heb ff gekeken, ik heb een 8 mbit en ik zie ook een diashow ipv streaming.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
mijn internet verbinding is op de 1 of andere manier te traag.
Alleen het commentaar kan ik goed horen. Dat beeld veranderd om de 2/3 seconden pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |