quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
Pff lekker zielig, doe dan een schaapie ofzo, dan hebben ze er nog wat aan.
Ik zie 'm niet. Probeer: http://upload.webzilla.nl/quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Aha daar is mijn puzzelstukje![]()
Die hulpverlener bij Nova heeft zojuist het nieuws van mijn familie bevestigd. Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Islamitische randfiguren hebben al geweldadige acties aangekondigd tegen de Amerikanen (lees: blanke westerlingen) veel succes daarom BHFH. Misschien een idee voor elke SCH linkse idealist die hier rondloopt. Ga naar Athej en ontdek hoe vriendelijk moslims zijn als de meerderheid van de bevolking uitmaken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Ik zie 'm niet. Probeer: http://upload.webzilla.nl/
quote:Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 9904 bytes) in /home/httpd/vhosts/upload.webzilla.nl/httpdocs/includes/functions.inc.php on line 54
Probeer anders VanGaalen.com uploadservice: http://www.vangaalen.com/pub/quote:
http://www.vangaalen.com/Public/Upload/marcelvandam.mp3quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer anders VanGaalen.com uploadservice: http://www.vangaalen.com/pub/
Nooit van crop gehoord?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Wel de layout van fok! een beetje verneukt... maar ach....
quote:MDI-ZITTING BIJ RVDJ DUURT DRIE MINUTEN
"Wilt u de zaal verlaten! De zitting is gesloten". Met deze uitroep besloot voorzitter mr. Loeb wat met een duur van amper drie minuten de kortste zitting is geweest uit de geschiedenis van de Raad voor de Journalistiek. De voorzitter wilde niet hebben dat er werd gesproken over de Raad zelf, in het bijzonder over de opmerkelijke voorgeschiedenis van deze zaak waarin vier leden van de Raad zich moesten terugtrekken wegens belangenverstrengelingen. Hij verklaarde dit buiten de orde. Zo kon niet ter sprake komen of de Raad na alles wat is voorgevallen in deze zaak nog wel onbevooroordeeld kan beslissen over de klacht (zie de eerdere stukken hierover op deze site) van MDI-voorzitter Eissens tegen P. Hemelrijk en deze website. De klacht was gericht tegen een artikel van Hemelrijk op deze site waarin zij Eissens een extreem-linkse activist noemt.
Nadat Loeb herhaaldelijk had geprobeerd Kat het woord te ontnemen (zonder enig succes) riep hij Kat en Hemelrijk op de zittingszaal te verlaten. Zij weigerden echter op te stappen. Hemelrijk: "Wij wilden graag van gedachten wisselen over de vraag of de Raad nog wel onpartijdig over ons kan oordelen. Hierbij speelde ook een rol dat er opnieuw een politica in de Raad was opgenomen, Nora Salomons van de PvdA. Dit klemt des te meer daar de Raad zelf heeft aangegeven af te willen van (oud)-politici."
"Dan gaan wij wel weg!" riep de getergde voorzitter uit en pakte zijn bullen bij elkaar, gevolgd door de vier andere raadsleden. "We gaan wel ergens anders zitten!" "Hee daar!" riepen de beide gedaagden nog. "Wanneer is de uitspraak?" Maar ze waren al weg.
Overigens: Ronald Eissens (hij kwam als klager niet opdagen bij de zitting) stapt per 31 december 2004 op als directeur van het Meldpunt Discriminatie Internet. Wordt de grond hem wat te heet onder de voeten? Hij wordt opgevolgd door Marco Hughes, thans werkzaam bij het Meldpunt Discriminatie Amsterdam.
Tot slot nog een historisch unicum uit de geschiedenis van de antidiscriminatie-industrie: het MDI is door het Landelijk Bureau Racismebestrijding berispt wegens discriminatie. Het ene antidiscrimnatiebureau dat het andere antidiscriminatiebureau veroordeelt wegens discriminatie, dat komt niet elke dag voor. De aanklacht tegen het MDI was ingediend door de website Mahgreb Online. Die wees erop dat een "haatzaaiende tekst" op de site pas door Eissens in de ban werd gedaan toen daarin het woord "Marokkanen" was vervangen door "joden". Het LBR gaf Mahgreb Online gelijk.
Nawijn, stuntelaarquote:Op zondag 9 januari 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
OMFG @ Buitenhof, 2 van die ontwikkelingssamenwerkingdozen![]()
![]()
Jammer dat ze mij niet uitgenodigt hebben om ze keihard weg te flamen ipv die gematigde mafkees van de VVD.
Het zal je misschien verbazen, maar in ZO Azië worden vooral de chinezen gehaat en niet de japanners. In landen als Indonesië is alles wat Chinees is gehaat. Alleen in China zelf worden de Japanners gehaat. Vanwege de Japanse invasie van China in de tweede wereldoorlog.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Japan krijgt het nog wel moeilijk.... zeker als China technologisch een tandje bij gaat zetten (mede co gefinancieerd door het westen). ZO-Azie is Japan nog niet vergeten na WO-II.
Waarom heeft de overheid het dan zo moeilijk, terwijl de economie weer prima gaat?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Japan krijgt het nog wel moeilijk.... zeker als China technologisch een tandje bij gaat zetten (mede co gefinancieerd door het westen). ZO-Azie is Japan nog niet vergeten na WO-II.
quote:GDP - real growth rate:
2.7% (2004 est.)
Ja, omdat de Chinezen de Joden van Azië zijn. Maar als China een supermogendheid is dan maakt het de bedrijven en wereldleiders niet uit wat het klootjesvolk heeft tegen de succesvolle Chinese ondernemers.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar in ZO Azië worden vooral de chinezen gehaat en niet de japanners. In landen als Indonesië is alles wat Chinees is gehaat. .
Dat wou ik ook zeggen, maar dan krijg ik de DrWolffenstein-heeft-het-weer-over-joden huilies over mij heen.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, omdat de Chinezen de Joden van Azië zijn. Maar als China een supermogendheid is dan maakt het de bedrijven en wereldleiders niet uit wat het klootjesvolk heeft tegen de succesvolle Chinese ondernemers..
it ain't nuthin' but a G thangquote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar in ZO Azië worden vooral de chinezen gehaat en niet de japanners. In landen als Indonesië is alles wat Chinees is gehaat. Alleen in China zelf worden de Japanners gehaat. Vanwege de Japanse invasie van China in de tweede wereldoorlog.
Wat betreft de Chinezen, heb je gewoon gelijk, DrW., dat mag ook es gezegd worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, maar dan krijg ik de DrWolffenstein-heeft-het-weer-over-joden huilies over mij heen.
quote:
Ik vind je eerder een multilul.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
Moni, je bent vannacht weer multicultureel geweest.
Dus je bent geen moslim?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Peter, dat mag je vinden, maar het raakt mij nauwelijks.
Over welke van de vele goede reacties gaat dit?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:
Yohen heeft gereageerd op de frontpage. Goede reactie, uiteraard, maar het is een opmerkelijke actie.
Death Squad o-five.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over welke van de vele goede reacties gaat dit?
En zo is het.quote:Het debat is sindsdien geen moment stilgevallen. Al moet erkend worden dat er in de Renaissance opmerkelijke ontwikkelingen plaatsvonden, en dat ook het tempo en de intensiteit van de veranderingen uitzonderlijk toenamen, toch is in de loop van het debat meer en meer duidelijk geworden dat het gaat om ontwikkelingen waarvoor de grondslagen al eerder, zelfs veel eerder, waren gelegd. Zodat we nu ook spreken van de Renaissance van de 12e eeuw en van de Karolingische Renaissance.
de overheid was nogal bezig geweest oa om de burgers aan te sporen hun portemonnee's open te trekken, door belastingverlagingen, ruimere weekenden ed. en niet zoveel te bezuinigen, weet niet of het nu weer rechtgetrokken gaat worden, lijkt mij wel verstandig met het oog op de vergrijzing, om zo extra reserves te creeren voor datquote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom heeft de overheid het dan zo moeilijk, terwijl de economie weer prima gaat?
[..]
''Moe'' is niet hetzelfde als ''erg depressief'', theewijf.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:03 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik wordt (let op de spelfout!) ook erg depressief van BansheeBoy-maskers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |