quote:
Ik geef het eerlijk toe, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef milagro het volgende:
beter dan andersom.
al truffels zoekend een dode moslim vinden is ook niet leuk, natuurlijk
? wat is er met je?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:47 schreef Monidique het volgende:
Zie hier, het Jodendom.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
Pff lekker zielig, doe dan een schaapie ofzo, dan hebben ze er nog wat aan.
nee volgens mij was het briefje gericht aan van der ven, yassin hartog (islam en burgerschap) en hasselhoeff.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef Oud_student het volgende:
Waren er niet 2 messen in gestoken, met een briefje voor Hirshi Ali ?
Dàt zou pas een positief statement zijn geweest van de betreffende moslim!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:21 schreef robh het volgende:
Ik had aangifte gedaan van dierenmishandeling.
Stelen uit de wei.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:41 schreef Djaser het volgende:
Matig, nu vraag ik me wel af hoe je zomaar aan een varken komt.
wahahaha een normaal varken loopt nie in de wei. tis geen koe hoorquote:
Een normaal varken zou juist wel in de wei moeten lopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:46 schreef tuut84 het volgende:
wahahaha een normaal varken loopt nie in de wei. tis geen koe hoor
wahaha
dat vind jij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een normaal varken zou juist wel in de wei moeten lopen.
Weet je gelijk waarom wij Moslims afstand nemen van het nuttigen van dergelijke onreinhedenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef milagro het volgende:
nee, een normaal varken wíl niet in de wei lopen, die wilt baggeren n in de drab![]()
De meeste dieren rollen graag in de modder. Weet je waarom? Om zich de parasieten van het lijf te houden. Is dus helemaal niet 'onrein'.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je gelijk waarom wij Moslims afstand nemen van het nuttigen van dergelijke onreinheden
moet ik eens uitwijden (oeps) over de dagelijkse bezigheden van de geit?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom wij Moslims afstand nemen van het nuttigen van dergelijke onreinheden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
Pff lekker zielig, doe dan een schaapie ofzo, dan hebben ze er nog wat aan.
Uitweiden is met ei!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:27 schreef milagro het volgende:
moet ik eens uitwijden (oeps) over de dagelijkse bezigheden van de geit?
jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa dat was een grapje, Ei , hence the oops (oeps)quote:
Oh, okee, want ik vond het juist grappige met weilanden enzo. Lama.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef milagro het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa dat was een grapje, Ei , hence the oops (oeps)
Dat heeft meer te maken dat jullie moslims problemen hebben om zelf te denken en daarom in een boekje moeten lezen wat je wel en niet moet eten. Volgens de hygiene standaard van 1600 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Wilders denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Is Ma Tokkie nog levend gezien sindsdien?
Dat zal de gedachte achter de terroristische racistische fascistische aanslag van de terroristische rechts-extreme lonsdale dragende nazi wannabe KKK gast wel geweest zijn ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:53 schreef Modus het volgende:
Die tuin moet nu op zijn minst uitgebrand en opnieuw ingericht worden, want die is natuurlijk niet meer halal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |