it ain't nuthin' but a G thangquote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar in ZO Azië worden vooral de chinezen gehaat en niet de japanners. In landen als Indonesië is alles wat Chinees is gehaat. Alleen in China zelf worden de Japanners gehaat. Vanwege de Japanse invasie van China in de tweede wereldoorlog.
Wat betreft de Chinezen, heb je gewoon gelijk, DrW., dat mag ook es gezegd worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, maar dan krijg ik de DrWolffenstein-heeft-het-weer-over-joden huilies over mij heen.
quote:
Ik vind je eerder een multilul.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
Moni, je bent vannacht weer multicultureel geweest.
Dus je bent geen moslim?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Peter, dat mag je vinden, maar het raakt mij nauwelijks.
Over welke van de vele goede reacties gaat dit?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:
Yohen heeft gereageerd op de frontpage. Goede reactie, uiteraard, maar het is een opmerkelijke actie.
Death Squad o-five.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over welke van de vele goede reacties gaat dit?
En zo is het.quote:Het debat is sindsdien geen moment stilgevallen. Al moet erkend worden dat er in de Renaissance opmerkelijke ontwikkelingen plaatsvonden, en dat ook het tempo en de intensiteit van de veranderingen uitzonderlijk toenamen, toch is in de loop van het debat meer en meer duidelijk geworden dat het gaat om ontwikkelingen waarvoor de grondslagen al eerder, zelfs veel eerder, waren gelegd. Zodat we nu ook spreken van de Renaissance van de 12e eeuw en van de Karolingische Renaissance.
de overheid was nogal bezig geweest oa om de burgers aan te sporen hun portemonnee's open te trekken, door belastingverlagingen, ruimere weekenden ed. en niet zoveel te bezuinigen, weet niet of het nu weer rechtgetrokken gaat worden, lijkt mij wel verstandig met het oog op de vergrijzing, om zo extra reserves te creeren voor datquote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom heeft de overheid het dan zo moeilijk, terwijl de economie weer prima gaat?
[..]
''Moe'' is niet hetzelfde als ''erg depressief'', theewijf.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:03 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik wordt (let op de spelfout!) ook erg depressief van BansheeBoy-maskers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |