abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24519162
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef Zapper het volgende:
Ach, dan kan Vennegoor meteen weer in de basis, zo'n drama is het niet
Alles beter dan Sibon in de basis
Keep the faith!!
pi_24519929
Alex
ik heb met af en toe een glimlach dat stukje gelezen, wel leuk wat er in staat
pi_24521160
quote:
Phillip Cocu woensdag terug naar Nederland

11 januari 2005 18:30

Phillip Cocu zal het trainingskamp in Abu Dhabi verlaten en keert woensdag weer terug naar Nederland. Aangezien er geen verbetering in zijn ziektebeeld is opgetreden is besloten voor een vervroegde terugkeer.
Cocu zal woensdag met dezelfde lijndienst vanaf Dubai terugkeren naar de luchthaven van Düsseldorf. De middenvelder kan daarna thuis verder uitzieken. Ook op de heenreis voelde hij al niet helemaal fris. Na de teenbreuk van Ibrahim Afellay is dit de tweede lichte domper in het Eindhovense kamp in deze voorbereiding.
Hopelijk is hij snel weer hersteld.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 01:35:58 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24525817
gaat lekker, Afellay, Cocu en Farfan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24527855
Alledrie zullen ze deze maand wel niet meer aan spelen toekomen. Verder heeft Levante interesse in Sibon.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:04:21 #108
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24528075
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Alledrie zullen ze deze maand wel niet meer aan spelen toekomen. Verder heeft Levante interesse in Sibon.
mooi strik er om heen en weg ermee
Persoonlijk hoef ik die Sibon voorlopig niet meer te zien.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24528973
Ik vermoed dat als Sibon naar Levante vertrekt, PSV alsnog bij Koné uitkomt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24529022
Sibon mag wat mij betreft ook weg, hoewel deze quote van hem in het interview met Alex (bijzonder leuk trouwens ) wel erg leuk is "En nu is het leuk geweest, Alex heeft nou wel genoeg veren in zijn kont gehad."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 12:29:05 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24530548

Sibon mag van mij best een paar jaar gaan genieten in de Spaanse zon. Tis een beetje te ver anders had k hem ook nog gebracht. Maar als hij gaat moet er wel versterking komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24530661
Sibon

hoop ik
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:40:37 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24530726
Ik help het jullie hopen. Heb die aankoop nooit begrepen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:51:59 #114
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24532179
Van mij mag hij vertrekken, mits er genoeg geld geboden wordt. Levante zoekt een scorende spits, maar waarom komen ze dan in hemelsnaam uit op Sibon?! Zo veel scoort ie nou ook weer niet.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24532571
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:51 schreef Djekko het volgende:
Van mij mag hij vertrekken, mits er genoeg geld geboden wordt. Levante zoekt een scorende spits, maar waarom komen ze dan in hemelsnaam uit op Sibon?! Zo veel scoort ie nou ook weer niet.
PSV is gewoon te hoog gegrepen voor Sibon in een team van lager niveau dan PSV komt hij beter tot zijn recht.

Van mij mag hij ook weg, hoeveel maakt me eigenlijk niet uit (PSV heeft er zelf ook maar weinig voor betaald). Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:39:40 #116
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24532760
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]
Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
Vind ik dus ook. En daarom moet er genoeg geboden worden, we willen tenslotte geen Feyenoord-aankopen.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:47:48 #117
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24532864
Een strik er omheen, woehahaha, die is origineel!
En 'm zelf brengen, zo, nog niet eerder gehoord zeg

Ik dacht dat hier slimmere mensen kwamen dan op PSV Netwerk, valt dat even tegen...

Hiddink laat Sibon toch niet vertrekken, dat zou een miskoop betekenen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:52:00 #118
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24532918
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]
Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
Dat is wel te hopen inderdaad al denk en hoop ik dat er dan echt wel een vervanger aangetrokken gaat worden.

Maar dan mag er wel haast mee gemaakt worden.
Wat mij betreft wordt Kone dan gehaald maar die zal wel te prijzig zijn.

Heb ook gehoord dat PSV volop bezig is om Yildrim aan het eind van het seizoen te halen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24533009
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:47 schreef Zapper het volgende:
Hiddink laat Sibon toch niet vertrekken, dat zou een miskoop betekenen.
Leandro mag ook weg..............
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24533151
quote:
Wedstrijd tegen sc Heerenveen om 16.30 uur

12 januari 2005 15:00

De competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen zal op zondag 27 februari aanstaande in het Abe Lenstra stadion op het ongebruikelijk tijdstip van 16.30 uur gespeeld worden. Oorspronkelijk stond het duel in Heerenveen voor de zaterdagavond op het programma.
Omdat sc Heerenveen de uitwedstrijd in de eerste knock out-ronde van het UEFA Cup-toernooi tegen Newcaslte United op 24 februari speelt is het duel één dag verschoven. In verband met een rechtstreekse televisie-uitzending op Canal+ is voor het tijdstip van 16.30 uur gekozen.

Ik meen me te herinneren dat Hiddink gezegd heeft dat hij dit een ideale tijd vind om te voetballen.
quote:
VI: 'PSV neemt als beste de vrije trappen'

12 januari 2005 15:45

Voetbal International heeft deze week in haar weekblad alle cijfers en feiten van de eerste seizoenshelft op een rij gezet. Een van de feiten die naar boven kwam was dat PSV van alle clubs de meeste doelpunten uit standaardsituaties maakt.
Maar liefst elf keer scoorde PSV in de eerste zeventien wedstrijden uit standaardsituaties. Ook in het klassement met het hoofd gescoorde doelpunten scoort PSV goed. SC Heerenveen voert die ranglijst aan met elf doelpunten, PSV is tweede met tien met kopbaldoelpunten. Het 'slechtst' scoort PSV ondermeer in het klassement zwakste start, maar in een dergelijk klassement is dat uiteraard alleen maar positief te noemen. PSV heeft namelijk de wakkerste verdedigers, want de Eindhovenaren kregen in het eerste kwartier van alle zeventien competitiewedstrijden geen enkel doelpunt tegen.

Meer statistieken
Voor de volledigheid nog een aantal interessante statistieken op een rij: PSV is na AZ de meest aanvallende ploeg. De Eindhovenaren hadden 205 doelpogingen in zeventien duels. AZ (1) kwam tot 263 en sc Heerenveen (3) tot 191 pogingen een doelpunt te scoren. In 20,49% van de gevallen was het voor PSV raak. De Eindhovenaren scoorde tot nu toe 42 doelpunten. AZ is ook de meest trefzekere ploeg (26,35%). Ranglijsten waar we PSV verder nog onderaan tegenkomen zijn die van meest kwetsbaar in het doelgebied (1x), meest kwetsbaar voor combinaties (5x) en meeste overtredingen (slechts 234). De Graafschap maakte de meeste overtredingen in de eerste seizoenshelft, namelijk 351.

Alle feiten en cijfers kun je terugvinden in VI, nummer 2.

En dan zeggen ze dat PSV defensief speelt...
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:30:35 #121
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24533395
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
Leandro mag ook weg..............
Daar noem je ook wat zeg, Leandro heeft PSV miljoenen gekost en kost PSV miljoenen.

Rendement = 0
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24533574
Leandro het wonderkind...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24534700
het is idd te erg voor woorden...
Zo veel hoop, en dan komt er niks uit...

trouwens, 3 kaarten zijn binnen
pi_24534806
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Leandro het wonderkind...
Leandro zou die status pas waar maken, wanneer Scheveningen in de Copa Cabana zou veranderen en z'n hele familie en al z'n vrienden naast het stadion zouden wonen. Heimwee is de enige reden voor z'n huidige vorm.
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:09:49 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24534807
Ik heb vrienden een maat wilt voor mij het kaartje betalen dus ik kan alsnog naar de wedstrijd van PSV
Nu nog de kaartje echt in m'n handen en ik ben helemaal blij
pi_24534871
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb vrienden een maat wilt voor mij het kaartje betalen dus ik kan alsnog naar de wedstrijd van PSV
Nu nog de kaartje echt in m'n handen en ik ben helemaal blij
echt voor je betalen?
of voorschieten
en schiet dan wel op, je hebt nog tot vrijdag voor korting

ik ben ook blij, kaarten liggen gewoon voor mijn neus
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:39:37 #127
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24535273
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:13 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

echt voor je betalen?
of voorschieten
en schiet dan wel op, je hebt nog tot vrijdag voor korting

ik ben ook blij, kaarten liggen gewoon voor mijn neus
Daar hebben we het nog niet over gehad maar goed ik denk zodra ik weer geld heb, ik ze wel terug betaal...... Welk vak zit je ? X ?
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:39:37 #128
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24535274
2x
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 18:55:29 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24535467
appelsientje da's nog eens goed geregeld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24535827
BB wederom
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:38:59 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24544188
quote:
PSV zoekt drie nieuwe aanwinsten
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Donderdag 13 januari 2005 - ABU DHABI – Met het aantrekken van drie nieuwe spelers hoopt technisch directeur Guus Hiddink komende zomer weer een flinke impuls te geven aan het team van PSV. Hij denkt daarbij aan een centrumspits, een vleugelverdediger en een middenvelder. Die middenvelder moet de vervanger worden van Mark van Bommel.

De aankoop van een spits wordt mogelijk snel actueel. PSV is met de Spaanse club Levante in onderhandeling over een transfer van Gerald Sibon. Manager Stan Valckx is in afwachting van een officieel bod op de midvoor. Via een spelersmakelaar raakte Levante geïnteresseerd in Sibon, wiens contract nog doorloopt tot 2007. PSV betaalde afgelopen zomer 750.000 euro voor de spits en is bereid mee te werken aan een overgang. Aanvaller Aruna Koné van Roda JC staat nog altijd op het verlanglijstje van de club.

Hiddink sluit niet uit, dat hij nog een laatste poging gaat ondernemen om Van Bommel voor PSV te behouden. De Limburger is aan het eind van het seizoen transfervrij en hoopt op een nieuwe club. Borussia Dortmund en Tottenham Hotspur zijn voor hem in de markt. Zolang de interesse niet concreet is, acht PSV zich kansrijk om Van Bommel te behouden. „We moeten de tijd eroverheen laten gaan en hij moet zelf een goede keus maken“, aldus Hiddink. Van Bommel heeft altijd gezegd dat hij PSV alleen wil inruilen voor een internationale topclub.

Er bestaat bij PSV, anders dan in het recente verleden, geen financiële noodzaak om spelers te verkopen. Hiddink wil de ploeg bijeenhouden en hoopt dat Johann Vogel (komende zomer transfervrij) en Ji-sung Park (2006) hun contracten verlengen. Beide spelers hebben op grond van hun prestaties een nieuwe verbintenis verdiend, vindt Hiddink. „Zij hebben zich goed gemanifesteerd. We gaan geen contracten verlengen louter om de transferrechten te behouden.“ Ook Young-pyo Lee staat op de nominatie om bij te tekenen, al loopt zijn contract nog door tot 2007.

Ook bestaat de noodzaak om ’door te selecteren’, zoals de coach dat noemt. Gezien de fysieke kwetsbaarheid van met name Kasper Bogelund en de trage ontwikkeling van Michael Lamey wil hij een vleugelverdediger aantrekken. Ook al omdat PSV maar één linksback (Lee) in de selectie heeft.

De staf van PSV verwacht een zware tweede seizoenshelft. De afwezigheid van Phillip Cocu en Jefferson Farfán, beiden ziek, baren Hiddink zorgen voor de korte termijn. De kans op schorsingen zal elke week groeien en het programma van de komende vier maanden is zeer belastend. Hiddink: „Als we iedereen aan boord hebben en geconcentreerd ons werk doen, kan PSV kampioen worden. Anders wordt het nog een hele klus.“

Plezier

Hij verwacht ook komend seizoen nog op het veld te staan. „Ik heb er nog steeds veel plezier in. Als de sleet erop komt, moet ik tussen de gordijnen. Maar zoals ik me nu voel, wil ik nog graag een stevigere basis geven aan een steeds veranderend PSV.“ Het trainingskamp in Abu Dhabi bevalt hem goed. „Het voldoet aan de belangrijkste eisen: goed weer, een goed hotel en goede faciliteiten. Verder zetten we de oogkleppen op en werken we hard om na de winter weer fris uit de startblokken te komen. Het is jammer dat we de gage van het afgelaste toernooi (700.000 dollar) mislopen, maar ik koester de kans om hier een week lang heel intensief met de ploeg bezig te zijn.“
Bron: Eindhovens Dagblad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 januari 2005 @ 11:43:09 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24544265
dat zijn inderdaad de belangrijkste plekken in het elftal waar spelers voor moeten komen. Maar dat zagen we geloof k allemaal wel hier
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24544306
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leandro zou die status pas waar maken, wanneer Scheveningen in de Copa Cabana zou veranderen en z'n hele familie en al z'n vrienden naast het stadion zouden wonen. Heimwee is de enige reden voor z'n huidige vorm.
Leandro is echt een lachertje... vorm heeft hij nooit gehad, in Nederland..
En steevast elk jaar krijgt hij weer nummer 10... grappig..
too much is not enough....
pi_24564201
PSV speelt op dit moment tegen FC Krylya Sovetov Samara.
De opstelling van PSV is:
Gomes; Ooijer, Alex, Bouma, Lee; Van Bommel, Lucius, Fehér; Beasley, Park en Sibon.
Wissels: Zoetebier, De Jong, Vennegoor of Hesselink, Bøgelund, Jakobsen, Addo, Vonlanthen en Lamey.

en de stand is op dit moment 1-1....
voor PSV scoorde Bouma
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:19:06 #135
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24564347
Vennegoor speelt weer
pi_24564438
de Russische site waar ik mijn informatie vandaan haal doet een beetje wazig

er is flink gewisseld
zoetebier voor gomes
lamey voor lee
bogelund voor ooijer
addo voor bouma
vennegoor voor sibon
vonlanthen voor beasley

[ Bericht 60% gewijzigd door limbabwaan op 14-01-2005 15:40:36 ]
pi_24564513
FC Krylya Sovetov Samara.
Oei.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24564699
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef Suijk het volgende:
FC Krylya Sovetov Samara.
Oei.
Al zin in die oefenwedstrijd euhm UEFA cup wedstrijd (bijna hetzelfde) tegen Auxerre?
pi_24564749
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Al zin in die oefenwedstrijd euhm UEFA cup wedstrijd (bijna hetzelfde) tegen Auxerre?
Jahoor, die tegenstander heb ik tenminste nog ooit van gehoord.
Klik dan als je durft
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:45:24 #140
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_24564804
Het is 1-1 inmiddels. Nog kwartier te gaan. Van richting veranderde vrije trap van Bouma betekende 4 minuten na de 0-1 de gelijkmaker.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:57 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24565002
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:45 schreef Bobu het volgende:
Het is 1-1 inmiddels.
Inmiddels
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:00:57 #142
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_24565054
Afgelopen. Treurig resultaat, maar weinig tot geen waarde aan hechten lijkt me. Op naar NAC thuis.
pi_24565520
FC Krylya altijd lastig.

Ach, hecht er inderdaad maar niet te veel waarde aan. Het gaat er om dat PSV er weer staat tegen NAC. Al hoeft dat niet van mij
pi_24565590
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:33 schreef JeroenV het volgende:
FC Krylya altijd lastig.

Ach, hecht er inderdaad maar niet te veel waarde aan. Het gaat er om dat PSV er weer staat tegen NAC. Al hoeft dat niet van mij
Ik las dat NAC thuis met 1-5 verloor van FC Zwolle. Het kan dus slechter dan die 1-1...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:00:44 #145
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24565857
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik las dat NAC thuis met 1-5 verloor van FC Zwolle. Het kan dus slechter dan die 1-1...
Met onder andere één goal van PSV-huurling Tim Janssen
pi_24566465
Krlya heeft gewoon een paar internationals lopen hoor, niet al te lullig over doen dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_24580767
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Krlya heeft gewoon een paar internationals lopen hoor, niet al te lullig over doen dus.
En PSV speelde met een veredeld B-elftal.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:48:30 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24580956
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

En PSV speelde met een veredeld B-elftal.
Als je dit:
quote:
Gomes; Ooijer, Alex, Bouma, Lee; Van Bommel, Lucius, Fehér ; Beasley, Park en Sibon
een veredeld B-elftal noemt, dan speelt PSV zo goed als elke week met een veredeld B elftal. 8 spelers die doorgaans in de basis spelen, 3 die geregeld invallen. Zelfs bij de wissels zat weinig verrassends. Addo is de enige die een beetje uit de toon valt.
pi_24580990
Inderdaad, een iets aangepast A-elftal is beter op zijn plaats.

Dit was overigens de enige oefenwedstrijd van psv deze winterstop?
Klik dan als je durft
pi_24581005
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:48 schreef twi het volgende:

[..]

Als je dit:
[..]

een veredeld B-elftal noemt, dan speelt PSV zo goed als elke week met een veredeld B elftal.
Lucius, Sibon, Fehér en geen Farfán in de basis noem ik een veredeld B-elftal. Vooral als je daarbij op telt, dat de belangrijke mannen Cocu en Vogel/De Jong niet mee speelden. Dat is de balans van het middenveld. Sibon is en blijft geen goalgetter en Park, Van Bommel en Beasley kunnen het spel niet met z'n 3en verdelen, maken en beslissen.
pi_24581031
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:

Dit was overigens de enige oefenwedstrijd van psv deze winterstop?
Ja, ze spelen geen wedstrijden meer tot aanstaande zaterdag (NAC thuis)
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:56:04 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24581085
De Jong viel in, en dat er 2 spelers geblesseerd zijn (Cocu en Farfan) dat kan altijd gebeuren. Je probeert je er weer mooi uit te wurmen. Methodmich geeft je een voorzetje die je alleen maar hoeft in te koppen, en jij begint weer te miepen over spelers die allemaal op z'n minst 10 wedstrijden hebbgen gespeeld (m.u.v. Feher) dat het een B-Elftal is.
pi_24581182
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:56 schreef twi het volgende:
De Jong viel in, en dat er 2 spelers geblesseerd zijn (Cocu en Farfan) dat kan altijd gebeuren. Je probeert je er weer mooi uit te wurmen. Methodmich geeft je een voorzetje die je alleen maar hoeft in te koppen, en jij begint weer te miepen over spelers die allemaal op z'n minst 10 wedstrijden hebbgen gespeeld (m.u.v. Feher) dat het een B-Elftal is.
Ja maar Fehér en Lucius (op het middenveld, is overigens een prima rechtsback) verkrachten de balans die er normaliter is in de basis elf van PSV. Fehér is simpelweg te slecht voor PSV en Lucius had rechtsback moeten spelen, dan had Ooijer met Van Bommel en Vogel op het middenveld kunnen spelen. Dat maakt echt wel veel uit hoor voor 90 minuten. Het meeste balbezit speelt zich namelijk af op het middenveld en als je die slag wint, dan heb je de wedstrijd al bijna gewonnen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:09:50 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24581276
Ik snap 't, ongeacht welke opstelling, je hebt een excuus als je niet wint op die manier. "Ja, nee, Vogel speelde niet, dus de balans was weg".
pi_24581454
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:09 schreef twi het volgende:
Ik snap 't, ongeacht welke opstelling, je hebt een excuus als je niet wint op die manier. "Ja, nee, Vogel speelde niet, dus de balans was weg".
Het gaat eigenlijk vooral om die miskoop genaamd Fehér. PSV speelt met een driemans middenveld, al zouden twee middenvelders Gerrard en Iniesta heten, als Fehér daar ook bij hoort, dan loopt het gewoon niet. Je kunt nog beter met tien man spelen dan met elf man waar Fehér er één van is. Het viel me al op bij de Vodafone Cup; Hij viel definitief door de mand tegen Panathinaikos.
pi_24581965
Waarom Csaba nu al afschrijven? Vogel heeft ook vaak genoeg geklungeld, net als Kasper B. En wat dacht je van Park en Lee in het begin?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 januari 2005 @ 16:01:36 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24582056
Feher moet een half jaar aanpassing gegund worden. het komende half jaar mogen we wat meer van hem verwachten. Kasper Bogelund is een bruikbare selectiespeler maar geen basis rechtsback voor PSV vind k.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24582570
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waarom Csaba nu al afschrijven? Vogel heeft ook vaak genoeg geklungeld, net als Kasper B. En wat dacht je van Park en Lee in het begin?
Vogel, Park, Bogelund en Lee waren allen nog geen 29. Fehér is geloof ik zelfs bijna 30. Die gaat echt geen bloeiperiode meer krijgen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:15:30 #159
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_24585195
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn er trouwens nog andere hier die naar PSV- Monaco gaan?
Ik heb 3 kaarten voor mn neus liggen
wordt voor mij de 1e keer dat ik naar het stadion ga, het is ook wel een eindje reizen voor me.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_24585606
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Ik heb 3 kaarten voor mn neus liggen
wordt voor mij de 1e keer dat ik naar het stadion ga, het is ook wel een eindje reizen voor me.
2 zak hooi, ik heb er ook eentje liggen. Durf je het trouwens wel aan zo'n lange reis
billie?
pi_24586353
heb 2 kaartjes voor op V
pi_24586778
TradeMarkie en percy zitten in L
billie?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:55:57 #163
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24586794
Wat heb ik gemist? Is er een nieuw blik PSV'ers open getrokken op Fok!?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:20:42 #164
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24587214
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:55 schreef Zapper het volgende:
Wat heb ik gemist? Is er een nieuw blik PSV'ers open getrokken op Fok!?
Kennelijk

Wees je een beetje lief voor ze Zapper?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 16 januari 2005 @ 00:30:42 #165
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_24591006
geen nieuw blik, maar meer een blik dat nu voor het eerst van zich laat horen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 januari 2005 @ 04:35:19 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24592936
welkom. ff een tip. Let bij PSV - Monaco ff op de SMSjes, er wil nog weleens een Fok!smsje bij zitten
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 16 januari 2005 @ 12:21:56 #167
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24595174
JAAA!! ik heb kaartjes
We zitten helaas niet op X... maar op J... dus dat is weer eens wat anders... maar goed ik ga toch genieten van de wedstrijd ik zwaai wel naar de overkant
pi_24595233
Wat leuk dat zoveel PSV ers hier kaartjes hebben voor DE wedstrijd

Helaas zal het mij weer niet lukken, dus wordt het weer een avondje spanning voor de buis.

Welkom nieuwe PSVers
Keep the faith!!
pi_24595964
ik doe niet meer aan een fok smsje
niemand heeft die van mij kunnen lezen

en daarbij, mijn naam wordt gecensureerd de eikels
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 januari 2005 @ 15:19:29 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24597478
quote:
Op zondag 16 januari 2005 13:17 schreef ASSpirine het volgende:
ik doe niet meer aan een fok smsje
niemand heeft die van mij kunnen lezen

en daarbij, mijn naam wordt gecensureerd de eikels
]
niet kunnen of niet willen lezen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24597591
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

]
niet kunnen of niet willen lezen?
gewoon niet gezien denk ik

Het officiële PSV topic deel 51: Champions league succes!!! gr ASSpirien van Fok!

dacht, laat ik origineel doen en met zo'n tekst weet je dat het van een fokker is
helaas
  zondag 16 januari 2005 @ 15:29:45 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24597618
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:20 schreef Spideyman het volgende:
Kennelijk

Wees je een beetje lief voor ze Zapper?
pi_24608634
Farf;an en Cocu waarschijnlijk fit voor zaterdag, PSV-NAC. Alleen Afellay, Van der Schaaf (blessures) en Alex ontbreken dan.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24609173
van der schaaf
kans dat hij alsnog naar vitesse gaat is weer kleiner zeker?
pi_24609691
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
JAAA!! ik heb kaartjes
We zitten helaas niet op X... maar op J... dus dat is weer eens wat anders... maar goed ik ga toch genieten van de wedstrijd ik zwaai wel naar de overkant
ik zal zwaaien vanaf de tv
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 januari 2005 @ 12:08:08 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24610897
Da's een mooie meevaller dat Cocu en Farfan fit zijn
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef ASSpirine het volgende:
van der schaaf
kans dat hij alsnog naar vitesse gaat is weer kleiner zeker?
denk t wel. Dan moeten we hem aan het eind van het seizoen maar verkopen.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 17 januari 2005 @ 20:40:12 #177
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24614583
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:47 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik zal zwaaien vanaf de tv
hehe
Ik moet trouwens wel zeggen dat de kaartjes onwijs duur zijn maar goed daar hebben we het volgens mij al eerder over gehad.

Kan er nu trouwens al zin in krijgen terwijl het nog wel ff duurt....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 januari 2005 @ 11:00:13 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24622300
quote:
17/1/2005 - OB: FC Groningen-PSV verplaatst naar zondag

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.

FC Groningen-PSV is op verzoek van de politie en de gemeente Groningen verplaatst van zaterdag 5 naar zondag 6 maart. De wijziging komt PSV slecht uit. De Eindhovenaren kunnen zich nu een dag korter voorbereiden op de return tegen AS Monaco in de Champions League. Eerder heeft de KNVB al de uitwedstrijd van PSV tegen Heerenveen opgeschoven van zaterdag 26 naar zondag 27 februari. Dit gebeurde juist om de Friezen te ontlasten omdat zij een paar dagen daarvoor om de UEFA Cup spelen.
quote:
18/1/2005 - Tegenslag voor Cocu
(Van onze verslaggever RvN)

De Telegraaf meldt dat Philip Cocu gisteren de training niet heeft kunnen hervatten omdat de koorts en de klachten van bijholteontsteking in het weekend weer zijn teruggekeerd. Hij zal nu de start van de competitie gaan missen.
jammer weer een kleine tegenvaller.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:41:26 #179
23325 percy
the percy
pi_24623614
quote:
Op maandag 17 januari 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hehe
Ik moet trouwens wel zeggen dat de kaartjes onwijs duur zijn maar goed daar hebben we het volgens mij al eerder over gehad.

Kan er nu trouwens al zin in krijgen terwijl het nog wel ff duurt....
Ik vind het wel duur ja, bij Ajax is het goedkoper hoorde ik van een klasgenoot. Maja, fan van Ajax zijn is ook niet alles Ben blij dat ik OV-tje heb, dat komt er in ieder geval geen treinkaartje bij
billie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 januari 2005 @ 13:47:06 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24624390
* rubbereend maakt nog even een dansje omdat Hofs niet naar PSV is gekomen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24624434
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

Mooi waardeloos dat PSV dit overkomt. De westrijd tegen Groningen zal geen moeilijke wedstrijd worden, maar zo kort voor een CL duel, dat zou gewoon niet mogen. Kan PSV hier tegen in beroep gaan bij de KNVB? En is Groningen-PSV een risico wedsrijd dan? Dacht het toch echt van niet.
Keep the faith!!
pi_24624435
[quote]Op dinsdag 18 januari 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

Keep the faith!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 januari 2005 @ 13:54:10 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24624481
in dit land zijn er veel te veel risico wedstrijden. Gemeentes maken er standaard een risico wedstrijd van en daarna gaan ze kijken hoe of wat

en één keer posten was genoeg geweest
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24624530
Ik kreeg een foutmelding, stuur hem nog een keer en dat staat mijn bericht er ineens 2x. Vreemd

Ik zal er in vervolg aan denken hoor
Keep the faith!!
pi_24624549
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:51 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Mooi waardeloos dat PSV dit overkomt. De westrijd tegen Groningen zal geen moeilijke wedstrijd worden, maar zo kort voor een CL duel, dat zou gewoon niet mogen. Kan PSV hier tegen in beroep gaan bij de KNVB? En is Groningen-PSV een risico wedsrijd dan? Dacht het toch echt van niet.
Ik denk niet dat een beroep zal helpen. Het gebeurt wel vaker dat je zondag gespeeld hebt en dan woensdag weer moet voetballen. Leuk is het natuurlijk niet, maar er is niks aan te doen.
pi_24624623
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een beroep zal helpen. Het gebeurt wel vaker dat je zondag gespeeld hebt en dan woensdag weer moet voetballen. Leuk is het natuurlijk niet, maar er is niks aan te doen.
Dan hoop ik maar dat ze dan vanaf vliegveld Eelde naar Monaco kunnen vliegen. Scheelt weer een lange terugreis.
Keep the faith!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 00:30:14 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24632231
gewoon naar huis en dinsdagochtend naar Nice vliegen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24640718
iemand die een trip naar Frankrijk gaat maken?
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:16:32 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24640852
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef ASSpirine het volgende:
iemand die een trip naar Frankrijk gaat maken?
Yep!
Luxe touringcar voor 50 personen en hotelovernachting zijn al geregeld.
Moet alleen het kaartje voor de wedstrijd nog halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 14:22:22 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24640957
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Yep!
jaloers is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24640980
quote:

[..]

Yep!
duur grapje zeg

iig, leuk voor jou
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:33:50 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24641185
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:23 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

duur grapje zeg

iig, leuk voor jou
Valt wel mee hoor

Goedkoper als met de SV
Ben nu 130 Euro kwijt incl hotel en vervoer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 00:25:46 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24644382
quote:
19/1/2005 - Gomes geselecteerd voor nationale elftal Brazilië
(Van onze verslaggever JV)

De Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira heeft Heurelho da Silva Gomes geselecteerd voor de oefenwedstrijd in en tegen Hongkong op 9 februari. De doelman van PSV is opgeroepen in plaats van de geblesseerde eerste keus Dida van AC Milan. Gomes moet de concurrentie aan met Julio Cesar van Flamengo. Het is voor het eerst dat Gomes wordt geselecteerd.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:33:13 #194
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24644494
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Gomes

Mooie gast, ik gun hem dit wel.

Dat record van 11 wedstrijden de nul zal vast en zeker wel meegespeeld hebben.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24646829
Qua keepers is het inderdaad maar matig gesteld in Brazilië.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:08:33 #196
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24647368
Gomes = schitterend atleet die er mooie ballen uit kan halen. Nu nog de kleine foutjes eruit en het is een topkeeper.
animal magnetism sexual attractive state
pi_24648322
Prachtig bericht voor Gomes
pi_24649548
quote:

[..]

Yep!
leuk man
Had ook wel willen gaan maar alleen gaan schiet ook niet echt op
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:52:39 #199
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24650691
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Wie had dat aan het begin van het seizoen kunnen denken..?

Erg mooi
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:59:43 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24650781
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

leuk man
Had ook wel willen gaan maar alleen gaan schiet ook niet echt op
Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die ook PSV supporter zijn en daar ook naar toe willen?
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:02:01 #201
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24650812
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die ook PSV supporter zijn en daar ook naar toe willen?

ach ik heb hetzelfde probleem hier... niemand van mijn vrienden is voor PSV.... maar ze willen wel mee naar PSV dus dat is wel weer een voordeel
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:27:36 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24651204
Misschien kunnen Spidey, Pascal en Appelsientje een Fok! PSV clubje oprichten.
Kunnen jullie mooi met z'n 3en wedstrijden bezoeken.

Zo ver wonen jullie volgens mij niet bij elkaar vandaan of heb ik dat verkeerd?
pi_24651214
Hoe kan een luxe touringcar nou aan 50 man vervoeren ? Die VIPbussen hebben toch maar 35 plekken Vrienden van mij vliegen vanaf Dortmund met easyjet en hebben ergens een hotelletje aan de Cote.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:31:44 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24651263
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kan een luxe touringcar nou aan 50 man vervoeren ? Die VIPbussen hebben toch maar 35 plekken Vrienden van mij vliegen vanaf Dortmund met easyjet en hebben ergens een hotelletje aan de Cote.
Luxe Touringcar staat toch niet synoniem aan VIPbus of wel?
Voor zover ik weet is er een luxe touringcar geregeld voor 50 mensen.

Moeten er nog 9 bijkomen want we hebben pas 41 man maar dat gaat wel goedkomen na aankomende Zaterdag
Wij zitten ook nog eens met 35 van de 41 man in hetzelfde Hotel in Nice a 30 Euri per nacht.
Zal me een lekkere zooi worden daaro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')