abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24518466
Erg leuk stukje over Alex.
Jammer dat Farfán wat langer afwezig zal zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:17:52 #102
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24519037
Ach, dan kan Vennegoor meteen weer in de basis, zo'n drama is het niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24519162
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef Zapper het volgende:
Ach, dan kan Vennegoor meteen weer in de basis, zo'n drama is het niet
Alles beter dan Sibon in de basis
Keep the faith!!
pi_24519929
Alex
ik heb met af en toe een glimlach dat stukje gelezen, wel leuk wat er in staat
pi_24521160
quote:
Phillip Cocu woensdag terug naar Nederland

11 januari 2005 18:30

Phillip Cocu zal het trainingskamp in Abu Dhabi verlaten en keert woensdag weer terug naar Nederland. Aangezien er geen verbetering in zijn ziektebeeld is opgetreden is besloten voor een vervroegde terugkeer.
Cocu zal woensdag met dezelfde lijndienst vanaf Dubai terugkeren naar de luchthaven van Düsseldorf. De middenvelder kan daarna thuis verder uitzieken. Ook op de heenreis voelde hij al niet helemaal fris. Na de teenbreuk van Ibrahim Afellay is dit de tweede lichte domper in het Eindhovense kamp in deze voorbereiding.
Hopelijk is hij snel weer hersteld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 01:35:58 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24525817
gaat lekker, Afellay, Cocu en Farfan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24527855
Alledrie zullen ze deze maand wel niet meer aan spelen toekomen. Verder heeft Levante interesse in Sibon.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:04:21 #108
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24528075
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Alledrie zullen ze deze maand wel niet meer aan spelen toekomen. Verder heeft Levante interesse in Sibon.
mooi strik er om heen en weg ermee
Persoonlijk hoef ik die Sibon voorlopig niet meer te zien.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24528973
Ik vermoed dat als Sibon naar Levante vertrekt, PSV alsnog bij Koné uitkomt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24529022
Sibon mag wat mij betreft ook weg, hoewel deze quote van hem in het interview met Alex (bijzonder leuk trouwens ) wel erg leuk is "En nu is het leuk geweest, Alex heeft nou wel genoeg veren in zijn kont gehad."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 12:29:05 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24530548

Sibon mag van mij best een paar jaar gaan genieten in de Spaanse zon. Tis een beetje te ver anders had k hem ook nog gebracht. Maar als hij gaat moet er wel versterking komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24530661
Sibon

hoop ik
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:40:37 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24530726
Ik help het jullie hopen. Heb die aankoop nooit begrepen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:51:59 #114
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24532179
Van mij mag hij vertrekken, mits er genoeg geld geboden wordt. Levante zoekt een scorende spits, maar waarom komen ze dan in hemelsnaam uit op Sibon?! Zo veel scoort ie nou ook weer niet.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24532571
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:51 schreef Djekko het volgende:
Van mij mag hij vertrekken, mits er genoeg geld geboden wordt. Levante zoekt een scorende spits, maar waarom komen ze dan in hemelsnaam uit op Sibon?! Zo veel scoort ie nou ook weer niet.
PSV is gewoon te hoog gegrepen voor Sibon in een team van lager niveau dan PSV komt hij beter tot zijn recht.

Van mij mag hij ook weg, hoeveel maakt me eigenlijk niet uit (PSV heeft er zelf ook maar weinig voor betaald). Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:39:40 #116
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24532760
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]
Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
Vind ik dus ook. En daarom moet er genoeg geboden worden, we willen tenslotte geen Feyenoord-aankopen.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:47:48 #117
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24532864
Een strik er omheen, woehahaha, die is origineel!
En 'm zelf brengen, zo, nog niet eerder gehoord zeg

Ik dacht dat hier slimmere mensen kwamen dan op PSV Netwerk, valt dat even tegen...

Hiddink laat Sibon toch niet vertrekken, dat zou een miskoop betekenen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:52:00 #118
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24532918
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]
Belangrijker vind ik, dat er een aanvaller wordt aangetrokken, mocht Sibon weggaan.
Dat is wel te hopen inderdaad al denk en hoop ik dat er dan echt wel een vervanger aangetrokken gaat worden.

Maar dan mag er wel haast mee gemaakt worden.
Wat mij betreft wordt Kone dan gehaald maar die zal wel te prijzig zijn.

Heb ook gehoord dat PSV volop bezig is om Yildrim aan het eind van het seizoen te halen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24533009
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:47 schreef Zapper het volgende:
Hiddink laat Sibon toch niet vertrekken, dat zou een miskoop betekenen.
Leandro mag ook weg..............
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24533151
quote:
Wedstrijd tegen sc Heerenveen om 16.30 uur

12 januari 2005 15:00

De competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen zal op zondag 27 februari aanstaande in het Abe Lenstra stadion op het ongebruikelijk tijdstip van 16.30 uur gespeeld worden. Oorspronkelijk stond het duel in Heerenveen voor de zaterdagavond op het programma.
Omdat sc Heerenveen de uitwedstrijd in de eerste knock out-ronde van het UEFA Cup-toernooi tegen Newcaslte United op 24 februari speelt is het duel één dag verschoven. In verband met een rechtstreekse televisie-uitzending op Canal+ is voor het tijdstip van 16.30 uur gekozen.

Ik meen me te herinneren dat Hiddink gezegd heeft dat hij dit een ideale tijd vind om te voetballen.
quote:
VI: 'PSV neemt als beste de vrije trappen'

12 januari 2005 15:45

Voetbal International heeft deze week in haar weekblad alle cijfers en feiten van de eerste seizoenshelft op een rij gezet. Een van de feiten die naar boven kwam was dat PSV van alle clubs de meeste doelpunten uit standaardsituaties maakt.
Maar liefst elf keer scoorde PSV in de eerste zeventien wedstrijden uit standaardsituaties. Ook in het klassement met het hoofd gescoorde doelpunten scoort PSV goed. SC Heerenveen voert die ranglijst aan met elf doelpunten, PSV is tweede met tien met kopbaldoelpunten. Het 'slechtst' scoort PSV ondermeer in het klassement zwakste start, maar in een dergelijk klassement is dat uiteraard alleen maar positief te noemen. PSV heeft namelijk de wakkerste verdedigers, want de Eindhovenaren kregen in het eerste kwartier van alle zeventien competitiewedstrijden geen enkel doelpunt tegen.

Meer statistieken
Voor de volledigheid nog een aantal interessante statistieken op een rij: PSV is na AZ de meest aanvallende ploeg. De Eindhovenaren hadden 205 doelpogingen in zeventien duels. AZ (1) kwam tot 263 en sc Heerenveen (3) tot 191 pogingen een doelpunt te scoren. In 20,49% van de gevallen was het voor PSV raak. De Eindhovenaren scoorde tot nu toe 42 doelpunten. AZ is ook de meest trefzekere ploeg (26,35%). Ranglijsten waar we PSV verder nog onderaan tegenkomen zijn die van meest kwetsbaar in het doelgebied (1x), meest kwetsbaar voor combinaties (5x) en meeste overtredingen (slechts 234). De Graafschap maakte de meeste overtredingen in de eerste seizoenshelft, namelijk 351.

Alle feiten en cijfers kun je terugvinden in VI, nummer 2.

En dan zeggen ze dat PSV defensief speelt...
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:30:35 #121
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24533395
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
Leandro mag ook weg..............
Daar noem je ook wat zeg, Leandro heeft PSV miljoenen gekost en kost PSV miljoenen.

Rendement = 0
pi_24533574
Leandro het wonderkind...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24534700
het is idd te erg voor woorden...
Zo veel hoop, en dan komt er niks uit...

trouwens, 3 kaarten zijn binnen
pi_24534806
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Leandro het wonderkind...
Leandro zou die status pas waar maken, wanneer Scheveningen in de Copa Cabana zou veranderen en z'n hele familie en al z'n vrienden naast het stadion zouden wonen. Heimwee is de enige reden voor z'n huidige vorm.
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:09:49 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24534807
Ik heb vrienden een maat wilt voor mij het kaartje betalen dus ik kan alsnog naar de wedstrijd van PSV
Nu nog de kaartje echt in m'n handen en ik ben helemaal blij
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')