denk t wel. Dan moeten we hem aan het eind van het seizoen maar verkopen.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef ASSpirine het volgende:
van der schaaf
kans dat hij alsnog naar vitesse gaat is weer kleiner zeker?
hehequote:
quote:17/1/2005 - OB: FC Groningen-PSV verplaatst naar zondag
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
FC Groningen-PSV is op verzoek van de politie en de gemeente Groningen verplaatst van zaterdag 5 naar zondag 6 maart. De wijziging komt PSV slecht uit. De Eindhovenaren kunnen zich nu een dag korter voorbereiden op de return tegen AS Monaco in de Champions League. Eerder heeft de KNVB al de uitwedstrijd van PSV tegen Heerenveen opgeschoven van zaterdag 26 naar zondag 27 februari. Dit gebeurde juist om de Friezen te ontlasten omdat zij een paar dagen daarvoor om de UEFA Cup spelen.
jammer weer een kleine tegenvaller.quote:18/1/2005 - Tegenslag voor Cocu
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat Philip Cocu gisteren de training niet heeft kunnen hervatten omdat de koorts en de klachten van bijholteontsteking in het weekend weer zijn teruggekeerd. Hij zal nu de start van de competitie gaan missen.
Ik vind het wel duur ja, bij Ajax is het goedkoper hoorde ik van een klasgenoot. Maja, fan van Ajax zijn is ook niet allesquote:Op maandag 17 januari 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Ik moet trouwens wel zeggen dat de kaartjes onwijs duur zijnmaar goed daar hebben we het volgens mij al eerder over gehad.
Kan er nu trouwens al zin in krijgenterwijl het nog wel ff duurt....
Mooi waardeloos dat PSV dit overkomt. De westrijd tegen Groningen zal geen moeilijke wedstrijd worden, maar zo kort voor een CL duel, dat zou gewoon niet mogen. Kan PSV hier tegen in beroep gaan bij de KNVB? En is Groningen-PSV een risico wedsrijd dan? Dacht het toch echt van niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
jammer weer een kleine tegenvaller.
Ik denk niet dat een beroep zal helpen. Het gebeurt wel vaker dat je zondag gespeeld hebt en dan woensdag weer moet voetballen. Leuk is het natuurlijk niet, maar er is niks aan te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Mooi waardeloos dat PSV dit overkomt. De westrijd tegen Groningen zal geen moeilijke wedstrijd worden, maar zo kort voor een CL duel, dat zou gewoon niet mogen. Kan PSV hier tegen in beroep gaan bij de KNVB? En is Groningen-PSV een risico wedsrijd dan? Dacht het toch echt van niet.
Dan hoop ik maar dat ze dan vanaf vliegveld Eelde naar Monaco kunnen vliegen. Scheelt weer een lange terugreis.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een beroep zal helpen. Het gebeurt wel vaker dat je zondag gespeeld hebt en dan woensdag weer moet voetballen. Leuk is het natuurlijk niet, maar er is niks aan te doen.
Yep!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef ASSpirine het volgende:
iemand die een trip naar Frankrijk gaat maken?
jaloers isquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep!
Luxe touringcar voor 50 personen en hotelovernachting zijn al geregeld.
Moet alleen het kaartje voor de wedstrijd nog halen.
duur grapje zegquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep!
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
duur grapje zeg
iig, leuk voor jou
quote:19/1/2005 - Gomes geselecteerd voor nationale elftal Brazilië
(Van onze verslaggever JV)
De Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira heeft Heurelho da Silva Gomes geselecteerd voor de oefenwedstrijd in en tegen Hongkong op 9 februari. De doelman van PSV is opgeroepen in plaats van de geblesseerde eerste keus Dida van AC Milan. Gomes moet de concurrentie aan met Julio Cesar van Flamengo. Het is voor het eerst dat Gomes wordt geselecteerd.
Gomesquote:
leuk manquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep!
Wie had dat aan het begin van het seizoen kunnen denken..?quote:
Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die ook PSV supporter zijn en daar ook naar toe willen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk man
Had ook wel willen gaan maar alleen gaan schiet ook niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |