Ja, ze spelen geen wedstrijden meer tot aanstaande zaterdag (NAC thuis)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Dit was overigens de enige oefenwedstrijd van psv deze winterstop?
Ja maar Fehér en Lucius (op het middenveld, is overigens een prima rechtsback) verkrachten de balans die er normaliter is in de basis elf van PSV. Fehér is simpelweg te slecht voor PSV en Lucius had rechtsback moeten spelen, dan had Ooijer met Van Bommel en Vogel op het middenveld kunnen spelen. Dat maakt echt wel veel uit hoor voor 90 minuten. Het meeste balbezit speelt zich namelijk af op het middenveld en als je die slag wint, dan heb je de wedstrijd al bijna gewonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:56 schreef twi het volgende:
De Jong viel in, en dat er 2 spelers geblesseerd zijn (Cocu en Farfan) dat kan altijd gebeuren. Je probeert je er weer mooi uit te wurmen. Methodmich geeft je een voorzetje die je alleen maar hoeft in te koppen, en jij begint weer te miepen over spelers die allemaal op z'n minst 10 wedstrijden hebbgen gespeeld (m.u.v. Feher) dat het een B-Elftal is.
Het gaat eigenlijk vooral om die miskoop genaamd Fehér. PSV speelt met een driemans middenveld, al zouden twee middenvelders Gerrard en Iniesta heten, als Fehér daar ook bij hoort, dan loopt het gewoon niet. Je kunt nog beter met tien man spelen dan met elf man waar Fehér er één van is. Het viel me al op bij de Vodafone Cup; Hij viel definitief door de mand tegen Panathinaikos.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:09 schreef twi het volgende:
Ik snap 't, ongeacht welke opstelling, je hebt een excuus als je niet wint op die manier. "Ja, nee, Vogel speelde niet, dus de balans was weg".
Vogel, Park, Bogelund en Lee waren allen nog geen 29. Fehér is geloof ik zelfs bijna 30. Die gaat echt geen bloeiperiode meer krijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waarom Csaba nu al afschrijven? Vogel heeft ook vaak genoeg geklungeld, net als Kasper B. En wat dacht je van Park en Lee in het begin?
Ik heb 3 kaarten voor mn neus liggenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn er trouwens nog andere hier die naar PSV- Monaco gaan?
2 zak hooi, ik heb er ook eentje liggen. Durf je het trouwens wel aan zo'n lange reisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb 3 kaarten voor mn neus liggen
wordt voor mij de 1e keer dat ik naar het stadion ga, het is ook wel een eindje reizen voor me.
Kennelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:55 schreef Zapper het volgende:
Wat heb ik gemist? Is er een nieuw blik PSV'ers open getrokken op Fok!?
]quote:Op zondag 16 januari 2005 13:17 schreef ASSpirine het volgende:
ik doe niet meer aan een fok smsje
niemand heeft die van mij kunnen lezen
en daarbij, mijn naam wordt gecensureerdde eikels
gewoon niet gezien denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
]
niet kunnen of niet willen lezen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:20 schreef Spideyman het volgende:
Kennelijk
Wees je een beetje lief voor ze Zapper?
ik zal zwaaien vanaf de tvquote:Op zondag 16 januari 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
JAAA!! ik heb kaartjes![]()
We zitten helaas niet op X... maar op J... dus dat is weer eens wat anders... maar goed ik ga toch genieten van de wedstrijdik zwaai wel naar de overkant
denk t wel. Dan moeten we hem aan het eind van het seizoen maar verkopen.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef ASSpirine het volgende:
van der schaaf
kans dat hij alsnog naar vitesse gaat is weer kleiner zeker?
hehequote:
quote:17/1/2005 - OB: FC Groningen-PSV verplaatst naar zondag
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
FC Groningen-PSV is op verzoek van de politie en de gemeente Groningen verplaatst van zaterdag 5 naar zondag 6 maart. De wijziging komt PSV slecht uit. De Eindhovenaren kunnen zich nu een dag korter voorbereiden op de return tegen AS Monaco in de Champions League. Eerder heeft de KNVB al de uitwedstrijd van PSV tegen Heerenveen opgeschoven van zaterdag 26 naar zondag 27 februari. Dit gebeurde juist om de Friezen te ontlasten omdat zij een paar dagen daarvoor om de UEFA Cup spelen.
jammer weer een kleine tegenvaller.quote:18/1/2005 - Tegenslag voor Cocu
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat Philip Cocu gisteren de training niet heeft kunnen hervatten omdat de koorts en de klachten van bijholteontsteking in het weekend weer zijn teruggekeerd. Hij zal nu de start van de competitie gaan missen.
Ik vind het wel duur ja, bij Ajax is het goedkoper hoorde ik van een klasgenoot. Maja, fan van Ajax zijn is ook niet allesquote:Op maandag 17 januari 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Ik moet trouwens wel zeggen dat de kaartjes onwijs duur zijnmaar goed daar hebben we het volgens mij al eerder over gehad.
Kan er nu trouwens al zin in krijgenterwijl het nog wel ff duurt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |