quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die ook PSV supporter zijn en daar ook naar toe willen?
Luxe Touringcar staat toch niet synoniem aan VIPbus of wel?quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kan een luxe touringcar nou aan 50 man vervoeren ? Die VIPbussen hebben toch maar 35 plekkenVrienden van mij vliegen vanaf Dortmund met easyjet en hebben ergens een hotelletje aan de Cote.
hehe waar spidey precies woont weet ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef PyTh het volgende:
Misschien kunnen Spidey, Pascal en Appelsientje een Fok! PSV clubje oprichten.
Kunnen jullie mooi met z'n 3en wedstrijden bezoeken.
Zo ver wonen jullie volgens mij niet bij elkaar vandaan of heb ik dat verkeerd?
Of bedoel je gewoon een Royal Class bus? Moet morgen met zon gevaarte naar Frankrijk en zie er nu al tegen op, zo luxe is dat niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Luxe Touringcar staat toch niet synoniem aan VIPbus of wel?
Voor zover ik weet is er een luxe touringcar geregeld voor 50 mensen.
Moeten er nog 9 bijkomen want we hebben pas 41 man maar dat gaat wel goedkomen na aankomende Zaterdag
Wij zitten ook nog eens met 35 van de 41 man in hetzelfde Hotel in Nice a 30 Euri per nacht.
Zal me een lekkere zooi worden daaro![]()
quote:20/1/2005 - OB: Frits in plaats van Philips op de borst
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV wil bij de eerste thuiswedstrijd na de honderdste verjaardag van Frits Philips met de naam Frits op het shirt spelen. Frits Philips wordt op zaterdag 16 april honderd jaar. Om de beste man te eren, prijkt voor één keer niet zijn achternaam, maar zijn voornaam op de borst van de spelers. Als klein jongentje verrichte Frits in 1911 de aftrap bij de eerste wedstrijd van het Philips team (de voorloper van PSV). Doorweeks staat de halve finale van de beker gepland, zaterdag 23 april speelt PSV thuis tegen Vitesse.
Volgens mij een Royal Class bus ja.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of bedoel je gewoon een Royal Class bus? Moet morgen met zon gevaarte naar Frankrijk en zie er nu al tegen op, zo luxe is dat niet.
De organisator van vorig jaar nam zn zoontje mee. Ideetje?
Eens kijken hoe slagvaardig de Eindhovenaren zijn.quote:'PSV volgt Zweedse verdediger Granqvist'
Volgens Expressen volgt PSV nauwlettend de verrichtingen van de Zweed Andreas Granqvist. De international van Zweden onder 21 jaar speelt momenteel voor Helsingborgs IF en staat tevens in de belangstelling van Celtic en Liverpool.
PSV lijkt echter de beste papieren te hebben. "De Nederlandse competitie lijkt mij een goede eerste stap", zegt de Zweedse verdediger. "Alledrie de clubs volgen mij al een tijdje, maar ik doe rustig aan. Ik verwacht niet dat ik al voor de zomer vertrek. Mijn contract bij Helsingborgs loopt door tot medio 2008."
Naar verluidt willen de Eindhovenaren 1,5 miljoen euro neertellen voor Granqvist
Bron: onze vrienden van Voetbalzone
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef PyTh het volgende:
Misschien kunnen Spidey, Pascal en Appelsientje een Fok! PSV clubje oprichten.
Kunnen jullie mooi met z'n 3en wedstrijden bezoeken.
Zo ver wonen jullie volgens mij niet bij elkaar vandaan of heb ik dat verkeerd?
Ik woon in Deventer. Het idee om een keer met z'n allen naar een wedstrijd te gaan ligt er al een tijdje trouwens. Is er alleen nog niet van gekomen, maar ik weet dat de intentie er zeker is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe waar spidey precies woont weet ik nietmaar pascal is niet echt om de hoek zeg maar, als ik met OV zou gaan, ben ik volgens mij nog eerder in Eindhoven
nee geen PSV'ersquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die ook PSV supporter zijn en daar ook naar toe willen?
je zult er vast minder dan 2,5 uur met de trein over doenquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe waar spidey precies woont weet ik nietmaar pascal is niet echt om de hoek zeg maar, als ik met OV zou gaan, ben ik volgens mij nog eerder in Eindhoven
Ja we moeten dan echt eens doen.... maar we moeten nog steeds een wedstrijd afspreken....quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in Deventer. Het idee om een keer met z'n allen naar een wedstrijd te gaan ligt er al een tijdje trouwens. Is er alleen nog niet van gekomen, maar ik weet dat de intentie er zeker is.
en nu echt slapen
oquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
zo 13-3 12.30 PSV - ADO Den Haag
deze wedstrijd staat op de nominatie voor een meet
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
odaar las ik ff overheen..... hehe
het is al laat
das jammer dan kan ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]het moest een zondag wedstrijd worden, dat was het makelijkste voor iedereen. En dit is de eerste zondag thuis wedstrijd
jij regelt maar gauw dat je kanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das jammer dan kan ik nietmaar als iedereen gaat probeer ik wel wat te regelen.... lijkt me wel gezellig namelijk.... volgens mij zitten we echt zo vaak bij elkaar in de buurt tijdens de CL wedstrijden
wil nu iedereen wel eens zien.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das jammer dan kan ik nietmaar als iedereen gaat probeer ik wel wat te regelen.... lijkt me wel gezellig namelijk.... volgens mij zitten we echt zo vaak bij elkaar in de buurt tijdens de CL wedstrijden
wil nu iedereen wel eens zien.
hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]aankomende keer zit je niet echt in de buurt, o wacht, jij zit ik sta
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahawrijf het er maar in, gooi maar zout in de wonden... maar ik ben er wel bij
dat is al weer heel wat.......
quote:Hiddink doet wellicht al weer beroep op Cocu
21/1/2005 11:27
Door omstandgigheden gedwongen moet PSV-coach Guus Hiddink komend weekeinde al weer een beroep doen op Philip Cocu. De (gedeeld) koploper van de HC Eredivisie kampt namelijk met een aantal twijfelgevallen in de selectie, waarbij de problemen zich vooral op het middenveld concentreren.
Johann Vogel en John de Jong zijn niet helemaal wedstrijdfit. Bovendien trainen Jefferson Farfán en Arvid Smit nog apart van de groep.
Cocu daarentegen werkte donderdag weer zijn eerste complete training af, nadat hij kampte met een bijholteontsteking. Cocu doorstond die oefensessie echter met glans.
Ondanks de conditionele achterstand die Cocu nog steeds heeft, overweegt Hiddink niettemin een beroep op hem te doen.
Nou nou wat een drama.quote:
PSV is een stuk dreigender met Jefferson in het team.quote:
Zeker wel, maar het is niet iets om droevig over te zijn DDquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit nog net niet te janken nee.
Wel jammer hoor, gewoon een hele goede speler.
true true, maar de eerste slag is een daalder waard (of zoiets ) we zullen morgen wel zienquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:23 schreef ASSpirine het volgende:
ooh, helemaal vergeten
leuke uitslag
maareh, NAC, angstgegner...
dat kon hij niet anders, maar k ben het met je eens dat ze flink punten zullen gaan laten liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanwege de domme zet van Co om zijn vertrek nu al bekent te maken
Daar heb je inderdaad een punt. Ik vind dat ook een beetje een vorm van minachting tegenover zijn spelersgroep.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanwege de domme zet van Co om zijn vertrek nu al bekent te maken
erg offtopic hierquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt. Ik vind dat ook een beetje een vorm van minachting tegenover zijn spelersgroep.
Hij had het subtieler aan kunnen pakken. Hij had het gewoon met Van Geel en Scheringa moeten regelen en de spelersgroep en pers niet in moeten lichten, dan was die groep meer gemotiveerd gebleven, denk ik dan als AZ-leekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg offtopic hier
maar wat had hij dan moeten doen, de club aan het lijntje moeten houden tot juni?
Klopt,hij kon misschien niet anders en dan kan op 2 manieren uitpakken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kon hij niet anders, maar k ben het met je eens dat ze flink punten zullen gaan laten liggen
Kan je ook niet maken denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
Cultheld, zoiets hou je niet geheim, dat lekt uit, dat zou echt naief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |