jah inderdaad... Ik moet/steeds mezelf herhalen...ooh jah.. en dat was hij niet wat schelde... ik begin ze doorelkaar te smijtenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De discussie is inderdaad wel beland in het herhalen van stappen. Kwestie van niet meer op elkaars posts ingaan, tenzij er weer wat nieuws gepost wordt en kijken of er iemand bij komt met een ander zicht op dit onderwerp.
Sterker nog, je posts uit het topic waar je iemand een kneus noemt omdat ie te snel op invoeren klikte, zijn verwijdert en je verdere offtopic reacties ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:11 schreef Marietje_ het volgende:
Maar natuurlijk ik moet 'opbokken' quoten en dan niks zeggen
En kneuzen die topics vergallen met dat achterlijke gedrag van quoten en dan niks zeggen kunnen hun gang gaan he?goedzo yvonne, GOEDEMORGEN!!
Oh gut daar hebben we de moderator weer die het goed vindt dat mensen met een tintje apen worden genoemdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sterker nog, je posts uit het topic waar je iemand een kneus noemt omdat ie te snel op invoeren klikte, zijn verwijdert en je verdere offtopic reacties ook.
Waar ben ik zogenaamd vervelend?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef yvonne het volgende:
Hoi marietje_ je bent de hele ochtend al vervelend, laatste waarschuwing bij deze.
ik zei kneus en held poe poe... je zou je aandacht eens moeten vestigen op users die het forum verpesten met die lame quotes. en op moderators die racisme goed vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:
Nee, je scheldt en je trollt, niet de methode,
jij hoeft niemand ergens op aan te spreken.
Ja, schelden dus,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:04 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
ik zei kneus en held poe poe... je zou je aandacht eens moeten vestigen op users die het forum verpesten met die lame quotes. en op moderators die racisme goed vinden
RealRico vergiste zich en heeft daadwerkelijk wel een ontopic reactie gegeven. Daar heeft ie verder geen hulp bij nodig en het topic werd er door verpest. Klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:04 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
ik zei kneus en held poe poe... je zou je aandacht eens moeten vestigen op users die het forum verpesten met die lame quotes. en op moderators die racisme goed vinden
Hallo mod die racisme goed vindtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
RealRico vergiste zich en heeft daadwerkelijk wel een ontopic reactie gegeven. Daar heeft ie verder geen hulp bij nodig en het topic werd er door verpest. Klaar.
marietje_ ik lees nu ongeveer een jaar fok! en het valt me op, waarom ben jij ALTIJD saggerijnig?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:10 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Hallo mod die racisme goed vindtik heb het natuurlijk over het algemeen: je hoeft niet zo gepikeerd te reageren.
En Yvonnetje: last van een ochtenddipje? dat je zo heftig reageert op 2 keer het woordje kneus? Ik heb wel ergere scheldpartijen gezien op fok hoor
* Marietje_ geeft yvonnetje een glaasje vitamientje rode vruchten en zegt zo schatje, en nu weer lief doen
ach jah maar daar heeft een niet nader te noemen crew lid ook stevig last van.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:37 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat ze een permanente vorm van PMS heeft.
Heel zeldzaam.
Het beste te behandelen met een permban.
En ik dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:37 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat ze een permanente vorm van PMS heeft.
Heel zeldzaam.
Het beste te behandelen met een permban.
Wat Lu_uK zegt, Yvonne... beter je best doen!quote:
Namenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ach jah maar daar heeft een niet nader te noemen crew lid ook stevig last van.
Dat levert ook geen problemen, hoewel het bij haar niet zo opvalt.
inderdaad, het begint een beetje in te kakken met dat gezeik van jou. (dat ik dat nog eens mocht zeggen)quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:41 schreef Lu_uK het volgende:
Dat levert ook geen problemen, hoewel het bij haar niet zo opvalt.
Grmbl.quote:
Die ondertitelquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:09 schreef addie84 het volgende:marietje is idd weer flink aan het zeiken
wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:11 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Die ondertitel![]()
dat wil ik ook, met mijn vriendin dan
tuurlijk, en wat doe jij nu dan? zeiksnor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:09 schreef addie84 het volgende:marietje is idd weer flink aan het zeiken
Ik mot geen vitamientjesquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:18 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
tuurlijk, en wat doe jij nu dan? zeiksnor.
ik gaf yvonne godverdomme een glaasje drinken, en dan nog doet ze stom
als je mij nou nog een glaasje gafquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:18 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
tuurlijk, en wat doe jij nu dan? zeiksnor.
ik gaf yvonne godverdomme een glaasje drinken, en dan nog doet ze stom
Ja DirkHomo houdt wel van racisme, als je vaak hier post moet je dat onderhand wel wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:39 schreef paultjuhhh het volgende:
mag racisme tegenwoordig op fok Mijn gezicht, WAT DOE JE!!
Racisme is een groot woord. Ik ben ook niet blij met het woordgebruik van TS, maar daar kan je niet zomaar het labeltje racisme aanhangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:39 schreef paultjuhhh het volgende:
mag racisme tegenwoordig op fok Mijn gezicht, WAT DOE JE!!
Ik had je al verwacht met je vooringenomen houding. Zat je even niet op te letten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:09 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ja DirkHomo houdt wel van racisme, als je vaak hier post moet je dat onderhand wel weten
De meest racistische dingen laat ie staan, maar als je eens een keertje gaat 'schelden' en iemand kneus noemt issie er als de kippen bij om de berichten weg te halen
Of je leest het topic nog eens goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Dirkh idioot, mod eens goed, goeie topic in ONZ sluit je altijd en dit soort gelul laat je open
.
Mensen met een tintje aap noemen is heel normaal natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je leest het topic nog eens goed.
Of je blijft uit het topic.
Of je reageert in dat topic. (op een normale manier)
Dit is namelijk een forum, daar kunnen mensen hun mening ergens over geven zonder dat hun mond gesnoerd wordt omdat een of ander usertje of modje vindt dat iets niet kan.
Er zijn grenzen, en zijn volgens mij niet door betreffende TS overschreden. Of vinden jullie dat ieder topic waar het woordje KUT en Marokkaan per definitie een racistisch topic is en dat iedereen zijn/haar mond maar gesnoerd moet worden? Lang leve het vrije woord?
Het verbaggert! Snel! Slotje!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en? We gaan geen topics sluiten omdat de TS dat zomaar wil.
Done, probeer dan ook zelf ontopic te blijven door niet op dat soort reacties in te gaan. Voer en zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:01 schreef op_dreef het volgende:
Call-center slaven
Kunnen de onzin-reakties even verwijderd worden ?
Ik zo niet weten waarom ik inhoudelijk op jouw opmerkingen in moet gaan. Het slaat kant nog wal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:44 schreef Marietje_ het volgende:
En vooral niet reageren he racist?
Jij keurt het goed dat mensen met een tintje aap worden genoemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zo niet weten waarom ik inhoudelijk op jouw opmerkingen in moet gaan. Het slaat kant nog wal.
Dus ga maar een ander proberen uit te lokkken. Dag Marietje_
Doe jij eens even rustig, of mogen we ook al niet meer normaal eten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef StarGazer het volgende:
Gaan jullie modjes FF rondneuzen in het "kankerjood" topic? Of is openlijk anti-semitisme toegestaan op dit forum!!!!
Uitstekende beslissing.quote:Dit topic gaat dicht, het ontkennen van de holocaust is bij wet verboden.
Neh, dat hoort bij KLBquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb een beetje ('n beetje erg) een topic verpest... sorry.
Ov kaart volgende maand pas geldig Slotje? Kan de TS met een schoon topic beginnen en hebben de modjes er nauwelijks werk van.
Posts zijn inmiddels aangepast.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef NewOrder het volgende:
Deze post en die erna komt is toch wel triest. Zelfs in ONZ hoef je niet met dit soort onzin aan te komen.
Er zit poep aan je schoen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef Lu_uK het volgende:
ik kon op dit moment me alleen maar FOK! grappen herinneren.
Ik heb hem nog gezien hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is mijn post in het topic over de mondhygiëniste van Verbal weggehaald?
Waarom zijn topics dan wel toegestaan over "Marktplaats Sukkels" waar al verschillende delen van zijn ?quote:Ik zie echt het nut van een scheld topic niet. Dit heeft niks met klaagbaak te maken.
Ah, echt twee topics die je met elkaar kan vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Gammareactor het volgende:
Dirkh :
[..]
Waarom zijn topics dan wel toegestaan over "Marktplaats Sukkels" waar al verschillende delen van zijn ?
Dat heeft ook niks te maken met de klaagbak
Volgens mij was dit geen uitvechten? Het verhaal slaat nergens op, logician kent 00 niet, die ondertussen wel haar naam kent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef teknomist het volgende:
Het topic is dicht nu.
De rest moeten jullie maar ergens anders uitvechten maar in ieder geval niet op Fok!
Mee eens, ik zou pislink zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:26 schreef freecell het volgende:
Dit is een hele emotionele toestand voor logician en ik vind dit NIET kunnen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:31 schreef teknomist het volgende:
Het is opgelost nu.
Einde discussie.
Nope, als het topic niet meer interessant is om in te posten, dan zakt ie vanzelf wel weer naar beneden. Ik zie geen reden om het te sluiten.quote:
Helaas, ze willen het niet terug hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
teknomist. Als je nou even maar mijn topic kijkt, met de titel MWWaahf blabla, ofzo. Die heb ik helemaal niet geopend in KLB, maar in ONZ . Iemand heeft hem daar perongeluk naartoe verplaatst.
Dus als die ven terug mag naar ONZ en open, dan zou dat puik zijn.
Groetjes, kusjes,
Bioslock.
Ik zie helemaal geen slotje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:45 schreef Orginial het volgende:
Slotje op: Msn wordt verboden in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |