Nee, ik heb het verhaal een beetje aangepast. Dalijk gaan mensen nog denken dat ik gek ben!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:39 schreef petre86 het volgende:
waar is je stoeptegel?
kun je ook een topic over openen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:39 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, ik heb het verhaal een beetje aangepast. Dalijk gaan mensen nog denken dat ik gek ben!
Wat moet ik doen als het weer gaat sneeuwen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef cyberstalker het volgende:
Hij is nu toch open?
Bah! Ziektes wegmodereren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb even de TT wat duidelijker gemaakt.
Nou, zo duidelijk vind ik het niet. Het kan nu ook "naar het raam" zijn. Vond de oorspronkelijke titel duidelijker.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb even de TT wat duidelijker gemaakt.
Handdoek ervoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als het weer gaat sneeuwen?![]()
Huiliequote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef DePresident het volgende:
Hou eens je bek allemaal over de TT en maak je druk om de echte problemen in de wereld. Zoals mijn raam![]()
Nou ehh... denk maar niet dat ik geld ga betalen om dat kutraam te fixenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat nu?
Naar een warmer land emigrerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als het weer gaat sneeuwen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |