Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik fiets naar school om 7.30 AM, zie dezelfde mensen naar de school fietsen die achter onze wijk ligt, komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.quote:
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik weet het, het is te gek voor woorden, wou dat Balkenende es wakker werd maargoed. Maar als je wat terug doet kun je of verkracht worden of je kunt vermoord worden. Die GORE TERINGLUI denken alles te kunnen flikken. Helaas valt er weinig tegen te doen. Ik raad je aan niks terug te doen, anders kun je goed de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongoolquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:14 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongool
Als je nog in je ochtendroes zit, en een tegenligger slaat je in je gezicht, en fietst daarna snel door.. voordat je kan reageren ben je al 2 seconden verder, moet je je fiets nog omdraaien, ook 3 seconden, en dan moet je nog op vaart komen.. Tenzij jij superman bent ofzo maar die gozer kan ik dus nevernooit inhalenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef DarkElf het volgende:
morgen gaan er doden vallen....
yeah rightje laat je eerst slaan en dan ineens stoere taal uitslaan?
Medelander? slecht geïntegreerde allochtoon zou je bedoelenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef MakzBokz het volgende:
Erik1985, wat ben je aggresief in dit topic, zo ken ik je helemaal niet! (Wacht, ik KEN je ook helemaal niet... )
Slechte ervaring gehad met de medelanders (mooi kotswoord ook, btw)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |