abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25717843
Heb ik vandaag dat ding gehaald met het idee om maandag 40% korting te krijgen en 3 andere met mij is dat ding pas in april geldig ik ben al 18(de 20ste geworden) dus dan heb ik er gvd tog recht op...

is wel effe lekker een eurotje of 24 wat ons dat gaat schelen.. we gaan met een paar man naar tilburg dus dat zijn aardig wat biertjes enzo :'(
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
pi_25717869
je hebt er recht op vanaf de eerstvolgende kalendermaand.
Dus stfu feut
pi_25717929
slaat tog nergens op.. stel nou dat ik elke dag met de trein moest ofzo is ook leuk voor de mensen die hem voor schoolvervoer nodig hebben
pi_25718300
tja, dat ene maandje kan er ook wel af
pi_25718313
weet je hoeveel het kost als het niet 'per maand' was gegaan
pi_25718383
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef Ancientone het volgende:
tog
Je moet idd nog wel 'n jaartje of wat naar school, ja.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25718490
alsjeblieft zeg weer zo'n correct Nederlands schrijvende mierenneuker die ongetwijfelt bij elk voormalig school dictee een 10+ heeft gehaald... daar kan ik me echt zó aan ergeren
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:25:03 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25718516
Huilie. Zo te zien heb je er de komende 20 jaar nog plezier van.
pi_25718714
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:37:46 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25718903
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Ancientone het volgende:
alsjeblieft zeg weer zo'n correct Nederlands schrijvende mierenneuker die ongetwijfelt bij elk voormalig school dictee een 10+ heeft gehaald... daar kan ik me echt zó aan ergeren
"tog"?

Flikker toch op, man... je schrijft het consequent verkeerd.. 't is dat je niet om-en-om met hoofdletters schrijft, anders kon je zo in de categorie "BrEeZaH-SlEt"...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25718992
jij gaat mij echt niet vertellen dat je geheel correct nederlands schrijft, dat doet vrijwel niemand.. toch?
pi_25719046
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Ancientone het volgende:
jij gaat mij echt niet vertellen dat je geheel correct nederlands schrijft, dat doet vrijwel niemand.. toch?
Ik ben er iig niet van bewust dat ik dingen fout schrijf, zoals dat bij jou wel het geval is (tenminste... dat hoop ik voor je, anders is het nog sneuer dan ik dacht)
pi_25719105
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Ancientone het volgende:
Jij in iedergeval niet,stfu
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_25719340
echt wat is dit voor gezeik?

ik open een topic hier om ergens over te klagen omdat ik het er niet mee eens ben dat ik mijn OV nog niet kan gebruiken,

vervolgens maak ik een typfout die ik wel vaker maak (ja sorry ik ben ook eens mensen kom nou zeg) en dan word ik ineens terecht gewezen door de een of andere gast die dat denkt te moeten doen flikker toch op man ga godverdomme iets nuttigs doen ipv mensen afkraken op hun taalgebruik
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:52:12 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25719394
gegeven paard enzo, zeikerd, ga je lekker fietsen of zoals iedereen betalen voor het OV
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:53:36 #16
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25719429
quote:
Je komt pas net kijken man
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25719482
Noem je dat een tiepfout? Hahhha

In plaats van ch tiepte je per ongeluk een G in? !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25719546
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef Ancientone het volgende:
echt wat is dit voor gezeik?

ik open een topic hier om ergens over te klagen omdat ik het er niet mee eens ben dat ik mijn OV nog niet kan gebruiken,

vervolgens maak ik een typfout die ik wel vaker maak (ja sorry ik ben ook eens mensen kom nou zeg) en dan word ik ineens terecht gewezen door de een of andere gast die dat denkt te moeten doen flikker toch op man ga godverdomme iets nuttigs doen ipv mensen afkraken op hun taalgebruik
je bent al achttien, dan weet je toch wel dat "toch" met "ch" wordt geschreven? Het is geen mierenneuken... Mierenneuken is commentaar leveren op geintjes als "ongetwijfelt "... Consequent "tog" schrijven is geen onopzettelijke fout, maar een soort popie-jopie gedrag van flapdrollen die net doen alsof ze niet weten wat de bedoeling is, omdat dat zo poepig staat op msn en/of smsjes.

En dat er dan mensen zijn die vinden dat de jeugd van tegenwoordig niet meer in staat is om normaal te schrijven. Gek, hè?

Ik zou er bijna een apart topic voor openen, maar er staat zo'n zeikerig regeltje in de policy dat dat niet mag.
pi_25719571
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
maar er staat zo'n zeikerig regeltje in de policy dat dat niet mag.
Schijt op de policy, bikkel!
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:59:23 #20
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25719588
Gewoon gebruiken dat ding kerel. Maar niet morgen, want dan is het een "feestdag" en is ie niet geldig. Dat je 't ff weet.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_25719593
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

'k heb al een B&H-ban omdat ik een hoer een hoer noemde... 'k kijk wel uit!
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:00:18 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25719616
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Met z'n allen zo'n topic openen. Das pas vet.
pi_25719623
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb 48 uur gehad voor het posten van uitgemergelde nazi's in concentratiecampen onder de noemer Taalnazi.
pi_25719626
ach laat ook allemaal maar sluit dit topic maar of doe er maar mee wat je wil... echt een leuke sfeer hier ja echt...
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:01:04 #25
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25719634
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hmm, hoeren zijn hoeren. Niks anders over te zeggen. Denk maar aan die Sylvana die hier ergens rondstruint. Uit 1987 en meedoen aan een fucking gangbang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')