Je moet idd nog wel 'n jaartje of wat naar school, ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef Ancientone het volgende:
tog
"tog"?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Ancientone het volgende:
alsjeblieft zeg weer zo'n correct Nederlands schrijvende mierenneuker die ongetwijfelt bij elk voormalig school dictee een 10+ heeft gehaald... daar kan ik me echt zó aan ergeren
Ik ben er iig niet van bewust dat ik dingen fout schrijf, zoals dat bij jou wel het geval is (tenminste... dat hoop ik voor je, anders is het nog sneuer dan ik dacht)quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Ancientone het volgende:
jij gaat mij echt niet vertellen dat je geheel correct nederlands schrijft, dat doet vrijwel niemand.. toch?![]()
Jij in iedergeval niet,stfuquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Ancientone het volgende:
jij gaat mij echt niet vertellen dat je geheel correct nederlands schrijft, dat doet vrijwel niemand.. toch?![]()
Je komt pas net kijken manquote:Geregistreerd op: zaterdag 19 februari 2005 @ 20:53
je bent al achttien, dan weet je toch wel dat "toch" met "ch" wordt geschreven? Het is geen mierenneuken... Mierenneuken is commentaar leveren op geintjes als "ongetwijfelt "... Consequent "tog" schrijven is geen onopzettelijke fout, maar een soort popie-jopie gedrag van flapdrollen die net doen alsof ze niet weten wat de bedoeling is, omdat dat zo poepig staat op msn en/of smsjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef Ancientone het volgende:
echt wat is dit voor gezeik?
ik open een topic hier om ergens over te klagen omdat ik het er niet mee eens ben dat ik mijn OV nog niet kan gebruiken,
vervolgens maak ik een typfout die ik wel vaker maak (ja sorry ik ben ook eens mensen kom nou zeg) en dan word ik ineens terecht gewezen door de een of andere gast die dat denkt te moeten doenflikker toch op man ga godverdomme iets nuttigs doen ipv mensen afkraken op hun taalgebruik
![]()
Schijt op de policy, bikkel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
maar er staat zo'n zeikerig regeltje in de policy dat dat niet mag.
'k heb al een B&H-ban omdat ik een hoer een hoer noemde... 'k kijk wel uit!quote:
Met z'n allen zo'n topic openen. Das pas vet.quote:
Ik heb 48 uur gehad voor het posten van uitgemergelde nazi's in concentratiecampen onder de noemer Taalnazi.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb al een B&H-ban omdat ik een hoer een hoer noemde... 'k kijk wel uit!
Hmm, hoeren zijn hoeren. Niks anders over te zeggen. Denk maar aan die Sylvana die hier ergens rondstruint. Uit 1987 en meedoen aan een fucking gangbang.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb al een B&H-ban omdat ik een hoer een hoer noemde... 'k kijk wel uit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |