Doe jij eens even rustig, of mogen we ook al niet meer normaal eten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef StarGazer het volgende:
Gaan jullie modjes FF rondneuzen in het "kankerjood" topic? Of is openlijk anti-semitisme toegestaan op dit forum!!!!
Uitstekende beslissing.quote:Dit topic gaat dicht, het ontkennen van de holocaust is bij wet verboden.
Neh, dat hoort bij KLBquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb een beetje ('n beetje erg) een topic verpest... sorry.
Ov kaart volgende maand pas geldig Slotje? Kan de TS met een schoon topic beginnen en hebben de modjes er nauwelijks werk van.
Posts zijn inmiddels aangepast.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef NewOrder het volgende:
Deze post en die erna komt is toch wel triest. Zelfs in ONZ hoef je niet met dit soort onzin aan te komen.
Er zit poep aan je schoen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef Lu_uK het volgende:
ik kon op dit moment me alleen maar FOK! grappen herinneren.
Ik heb hem nog gezien hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is mijn post in het topic over de mondhygiëniste van Verbal weggehaald?
Waarom zijn topics dan wel toegestaan over "Marktplaats Sukkels" waar al verschillende delen van zijn ?quote:Ik zie echt het nut van een scheld topic niet. Dit heeft niks met klaagbaak te maken.
Ah, echt twee topics die je met elkaar kan vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Gammareactor het volgende:
Dirkh :
[..]
Waarom zijn topics dan wel toegestaan over "Marktplaats Sukkels" waar al verschillende delen van zijn ?
Dat heeft ook niks te maken met de klaagbak
Volgens mij was dit geen uitvechten? Het verhaal slaat nergens op, logician kent 00 niet, die ondertussen wel haar naam kent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef teknomist het volgende:
Het topic is dicht nu.
De rest moeten jullie maar ergens anders uitvechten maar in ieder geval niet op Fok!
Mee eens, ik zou pislink zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:26 schreef freecell het volgende:
Dit is een hele emotionele toestand voor logician en ik vind dit NIET kunnen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:31 schreef teknomist het volgende:
Het is opgelost nu.
Einde discussie.
Nope, als het topic niet meer interessant is om in te posten, dan zakt ie vanzelf wel weer naar beneden. Ik zie geen reden om het te sluiten.quote:
Helaas, ze willen het niet terug hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
teknomist. Als je nou even maar mijn topic kijkt, met de titel MWWaahf blabla, ofzo. Die heb ik helemaal niet geopend in KLB, maar in ONZ . Iemand heeft hem daar perongeluk naartoe verplaatst.
Dus als die ven terug mag naar ONZ en open, dan zou dat puik zijn.
Groetjes, kusjes,
Bioslock.
Ik zie helemaal geen slotje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:45 schreef Orginial het volgende:
Slotje op: Msn wordt verboden in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |