Jawel .. laat maar zienquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:47 zei Inu
Een bikini die vastzit dmv een reepje van 10 cm breed fso aan de zijkant Kheb wel een foto, maar das ook weer zoiets om te hier te posten
En soms wil ik niet eens weten hoe je aan dit soort links komt BBquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:03 schreef blieblie het volgende:
Moet je dit eens zien:
www.zoeperzazke.nl/fotos.html
Eerst der vriend en dan haar eens bekijken.
D'r is nog hoop voor mijquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:06 schreef Inu het volgende:
Misschien is zij wel een ontzettend lekker ding en hij de lievste kerel op de wereld...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
En soms wil ik niet eens weten hoe je aan dit soort links komt BB
*Inu de andere wang toekeertquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Wil jij eens even HEEEL snel van mijn quotes afblijven jah*slap*
Nu zie ik je slechte kantquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*Inu de andere wang toekeert![]()
Maak zelf lekker uit wat ik met je quotes doe
Ik heb alleen maar slechte kantenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Nu zie ik je slechte kant![]()
Als je het maar bij quotes houdt![]()
Flow-achtige tafarelen spelen zich afquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:26 schreef omegaproject het volgende:
Is dit een in een dreigement verpakte uitnodiging?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Is dit een in een dreigement verpakte uitnodiging?
Ik kan je verzekeren dat dat wél kanquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:38 schreef febster het volgende:
Een collega van me heeft al een PSP (via Linksang) alleen ik weet niet hoe dat zit met de talen enzo, of je hem ook in het engels kan instellen, zijn msn naam vermoed van niet
'n uur of 9, dan zal ze wel uitgezwommen zijn... lief dat je d'r naar huis wil brengenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
Inu, hoe laat moet ik je op komen halen voor het zwemmen?
Zoiets had ik ondertussen ook al van hem vernomen jaquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat wél kan
Jup ... op deze manier scheelt het me namelijk rond de 100 euro ... best de moeite waardquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:08 schreef NiPpY83 het volgende:
Jullie zijn er wel allemaal lekker vroeg bij, ik heb weer lekker liggen lammen, nu pas uit me nest.
En toch eindelijk de knoop doorgehakt laurens?
En je bent toch niet te gemeen tegen inu he?
Wij is ??quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:05 schreef Inu het volgende:
Ik ga met mn eigen auto hoorWij hebben een hele gave Kangoo
Gaat uw broerke en zussie ook mee?quote:
Ik ben mijn enorm productieve dag aan het vullen met Fok!ken omdat de DNs server hier btje fucked up is, ik niet bij mijn testaccount kan en de systeembeheerder pas omstreeks nu hier zou zijn na een welverdiende vakantie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
En soms wil ik niet eens weten hoe je aan dit soort links komt BB
Mag jij mij laten zien waar ze jouw uitnodigdquote:
Op een voor jou onbekend mediumquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mag jij mij laten zien waar ze jouw uitnodigd.
Hmmm... Waar kan ik dat medium downloaden?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op een voor jou onbekend medium
Noem het paranormale vibesHé Inu?
![]()
Doen jullie via dat medium ook al sex hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op een voor jou onbekend medium
Noem het paranormale vibesHé Inu?
![]()
www.jomanda.nlquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm... Waar kan ik dat medium downloaden?
We are all together nowquote:
Ok, je hebt er 1 spelfout uitgehaald ... nu die andere nogquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mag jij mij laten zien waar ze jouw uitnodigd.
Whatever... van dingen verbeteren wordt het er niet beter opquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok, je hebt er 1 spelfout uitgehaald ... nu die andere nog
iets met bezittelijk enzo
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Doen jullie via dat medium ook al sex hebben?
Jij ook nog de beste wensen PG!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:02 schreef Partygurl het volgende:
Hoiiiiii de beste wensen nog allemaal
Heyyyyy!!!! Werk je pc weer??quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:02 schreef Partygurl het volgende:
Hey stranger! Jij ook nog een happy 2005quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:02 schreef Partygurl het volgende:
Laat dat ding eens fixen danquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:11 schreef Partygurl het volgende:
Nee mijn pc is nog steeds dood, zit nu bij mijn tante, neuj ik ben nie verslaafd
Ja dit werkt dusquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:10 schreef Blueman het volgende:
Argh... hoe doe ik het ook alweer dat ik bv Word opstart als ik ingelogt ben. (en dan op gebruiker nivo he)
Word kopieren naar het opstart mapje?
Simpelste handeling en ik kom er niet op
Nee klopt..quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:29 schreef blieblie het volgende:
Das toch niet handig?
Alssie dat gelijk opstart.
Ik ben het type verkoper die de desbetreffende klant dat toch even ten zeerste afraad.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee klopt..
maar de klant is koning he dus![]()
Je hoeft ook niet altijd het duurste te pakken. Wat jou het beste lijkt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben het type verkoper die de desbetreffende klant dat toch even ten zeerste afraad.
Magoe, wat dat betreft ben ik geen echt goeie verkoper. Ik verkoop het liefste het beste ipv. het duurste.
Tssss ... een goeie verkoper smeert de klant aan wat ie wil hebben + dat wat ie eigenlijk níet wil hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben het type verkoper die de desbetreffende klant dat toch even ten zeerste afraad.
Magoe, wat dat betreft ben ik geen echt goeie verkoper. Ik verkoop het liefste het beste ipv. het duurste.
Juist...quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tssss ... een goeie verkoper smeert de klant aan wat ie wil hebben + dat wat ie eigenlijk níet wil hebben
Heet jij Stijn ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tssss ... een goeie verkoper smeert de klant aan wat ie wil hebben + dat wat ie eigenlijk níet wil hebben
Heb je een stapel sokken te koop liggen? Dan zeg ik ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou een goede plaatsvervanger zijn denk ik![]()
Alleen 2e hands, maar die krijg ik ook wel verkocht als het echt zou moetenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je een stapel sokken te koop liggen? Dan zeg ik ja.
Dan zijn er dus nog geen partities gemaakt. Dat eerst doen en daarna moet je 'm helemaal (Snel) formatteren. Klaar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef blieblie het volgende:
Dat zou in principe niet hoeven volgens den Handleiding.
Er zitten ook alleen maar Win98 drivers bij.
En bij de Device Manager doetie alsof ie het gewoon doet.
Er staat alleen wel bij Computer Management - Disk Management "76,33gb online - Unallocated".
Als je een interne HD in je bak schroeft doet hij het meteen ...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef blieblie het volgende:
Opgelost... Weer een happy stagebegeleider
Dude ... te hard gewerkt denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:17 schreef FlowDesign het volgende:
interne
PES4 op een Crystal Xboxquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:00 schreef febster het volgende:
Oef! Mijn Crystal Xbox is toch wel érg mooi.
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een voetbalspel zuigt. Zoiezo zo niet dat een pc spel zuigt. Wat voor computer heb jij ?quote:
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:05 schreef gazylady2 het volgende:
wow! sexmuseum is echt grappig!
Daar had ze afgesprokenquote:
Ik zie net dit topic. Is ze al weg danquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar had ze afgesproken.
Waarom ben jij er niet bij dan?
Het was toch jouw idee? Een zwemmeet?
Ze wel, me dunkt.... Al heb ik gehoord van een ex dat je in de natuurplassen in de buurt van DB prima kunt naaktzwemmen snachtsquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie net dit topic. Is ze al weg dan![]()
Dude .. neem die pilletjes nou eens gewoon inquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef r8ality het volgende:
*ADTD fokserver
*AD
*AT
*AX server not responding, try again later
Buiten naakt zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze wel, me dunkt.... Al heb ik gehoord van een ex dat je in de natuurplassen in de buurt van DB prima kunt naaktzwemmen snachts...
Kweenie waar de rest uithangt, maar als die er ook heen gingen neem ik aan dat ze eleven o'clock er wellicht ook ergens rondhangen niet waar??
Maareh.... Het kan ook zijn dat ze gezellig met elkaar huiswerk biologie aan het doen zijn natuurlijk. De overige bewoners van dit topic.
Als je maar een flinke speklaag hebt merk je der nix vanquote:
Een die veel beter/mooier/sneller is dan die van jouquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:46 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een voetbalspel zuigt. Zoiezo zo niet dat een pc spel zuigt. Wat voor computer heb jij ?
Koop een groen bandje en sponsor Fok!'s nieuwe server voor 30 cent!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef r8ality het volgende:
*ADTD fokserver
*AD
*AT
*AX server not responding, try again later
Nieuwe servers hebben ze niet nodig hoor... het is de forumsoftware die zo brak is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Koop een groen bandje en sponsor Fok!'s nieuwe server voor 30 cent!!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, dit beter dan? (voor als je geld te veel hebt)
http://www.alienware.com
OMFGquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, dit wordt jouw nieuwe kast:
http://www.nzxt.com/NemesisElite.php
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Ook fout en lelijk.
Gewoon een mooie Lian Li.
That's all i want.
Alienware is kitch, Lian Li is stijlvolquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
alienware is VET! Lian Li is voor mietjes
Yeah right.... Alsof Inu gesteld is op hun aanwezigheidquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef Blueman het volgende:
Hey leven...
waar is iedereen geweest vanavond..
Echt Inu spotten in het water of wat?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alienware is kitch, Lian Li is stijlvol.
Kubisme is goed.
Neeej Chieftec! Das geen massaquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben hier een echt massakonijn!
Stijlvol my ass ....
Chieftec alu dragon-series ... da's pas stijl
Tsss ... mijn alu chieftec was wel mooi duurder dan de meeste Lian Li'squote:Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neeej Chieftec! Das geen massa.
Kijk eens rond op een doorsnee casemod forum.
Mensen die geen Lian Li cq. Alienware kunnen betalen pakken een Chieftec of zo een lelijke X-dingkast.
Mensen met geld kiezen een Lian Li.
De Mercedes mensen onder de people with money gaan voor de Alienware. Lekker kitch en fout.
Show usquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tsss ... mijn alu chieftec was wel mooi duurder dan de meeste Lian Li's
Bovendien is ie na mijn casemod 10x zo vet geworden![]()
quote:
Dan is zelfs mijn cheapass Mycom kast nog mooierquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu heb ik alleen ff geen foto waarop hij aanstaat .... kan wel een beschrijving geven
Blauwe neon achter de grille, LCD (bovenin) heeft blauwe backlight en blauwe neon in mijn kast, zichtbaar door het raampje wat ik in de linker zijpaneel gedremeld heb (op campzone)
Broertje van Guidoquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:17 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
deze kwam ik ook nog tegen
Flow die héél geinteresseerd naar bram's laptop zit te kijken .. met op de voorgrond mijn mini laptop
Broertje van Bert ... niet Guido ....quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Broertje van Guido.
De toekomstig bouwmagnaat.
In welk lokaal zitten jullie??
Tziet er erg R2 uit
Oh jah, bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Broertje van Bert ... niet Guido ....
Dit is in het rokershok in R2 .. waar wij te vinden zijn als we geen les hebben
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh jah, bedoel ik.
Ik kom al te lang niet meer in dat hok. Wil ik graag zo houden.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan is zelfs mijn cheapass BB hoofd nog mooier.
En jullie danquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.
Whehehehehehehehehehehehehequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.
rokershokquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehe![]()
Ik lach je toe, niet uit![]()
nooit iets van gemerkt ...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van de vieze gewoonte genaamd roken.
Dat smaakt vies bij zoenen.
Tjaaaah.... moet je eens stoppen met roken en 2 jaar later met een rookster zoenen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nooit iets van gemerkt ...
* omegaproject gaat slapen
Bah!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaaaah.... moet je eens stoppen met roken en 2 jaar later met een rookster zoenen.
Dude... grab yourself togetherquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:49 schreef febster het volgende:
Het zal wel aan mijn benevelde toestand liggen maar dit is cool![]()
Ich bin Schnappi, das kleine Krokodil. Komm aus Ägypten, das liegt direkt am Nil. Zuerst lag ich in einem Ei, dan schnie, schna, schnappte ich mich frei. Schnie, schna, Schnappi, Schnappi, Schnappi, schnap. Schnie, schna, Schnappi, Schnappi, Schnappi, schnap.
http://213.158.118.36/schnappi/schnappi.mp3
amsterdam.. remind me dat ik het nog een keer vertel dan..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Okee, domme vraag... Welk sexmuseum ben je geweest? En wat heb je allemaal gezien wat je nog nooit eerder had gezien?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van de vieze gewoonte genaamd roken.
Dat smaakt vies bij zoenen.
Met een beetje mazzel over 10 dagen PSP + RidgeRacersquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:42 schreef febster het volgende:
Whoei, nieuwjaarsborrels zijn oke
Maar de helft van dit topic is vanavond wezen zwemmen met Lotte?
Hoe kansloos kun je zijn
Vnv ook nog een PSP werkend gezien, dat ding is GEIL, niet normaal
Ridge Racer rocks
quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:42 schreef febster het volgende:
Vnv ook nog een PSP werkend gezien, dat ding is GEIL, niet normaal
Hoe kansloos kun je zijn
Hmmmquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef blieblie het volgende:
Mwah... Als je je maar een beetje verslaapt hoef je alleen je ontbijt over te slaan.
Een uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef blieblie het volgende:
Mwah... Als je je maar een beetje verslaapt hoef je alleen je ontbijt over te slaan.
Niks kansloos ... dat ding IS gewoon geilquote:
same herequote:Op donderdag 6 januari 2005 09:56 schreef kib het volgende:
Oeps, over verslapen gesproken ...
Maar ja flexibele werktijden roeleren hevig: gewoon ff mailen dat ik om 1 uur begin vandaag en alles is weer goed
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:09 schreef Inu het volgende:
Quoten meid
Ik vind hele andre dingen geil dan handheldsGister nog een leujk gesprek gehad over het woord geil
Als een brabander het uitspreekt ben je op een hele andere manier geil dan wanneer een Amsterdammer het uitspreekt
Dat is net zoiets als wanneer een Amsterdammer tegen Nippy zegt: "Jij bent echt een vette kerel." hij er ook iets heel anders mee bedoelt dan wanneer ik dat zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:09 schreef Inu het volgende:
Ik vind hele andre dingen geil dan handheldsGister nog een leujk gesprek gehad over het woord geil
Als een brabander het uitspreekt ben je op een hele andere manier geil dan wanneer een Amsterdammer het uitspreekt
Dude ...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef kib het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als wanneer een Amsterdammer tegen Lau zegt: "Jij bent echt een vette kerel." hij er ook iets heel anders mee bedoelt dan wanneer ik dat zeg.
Maar wat vind jij geil dan ?
Nee ... we willen het van háár horen, so shut upquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:26 schreef blieblie het volgende:
God me ja... Moet ik als grote n00b, jullie experts vertellen waar een vrouw geil van wordt?.
en waarom niet ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ...
Het begint een beetje te vervelen, die dikke grapjes over mijn persoon
Ik ga toch ook niet continue lopen grappen over jouw 'kleine' probleempje
Ik heb mijn post bewerkt om jou tegemoet te komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij is jaloers ...
Hij wil ook graag 'knuffelbeertje' genoemd worden
Waarschijnlijk die magere egoïstische, oversexte, nog-niet-geheel-wakkere slungel die ik ben.quote:
Is dat een dreigement ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:37 schreef omegaproject het volgende:
* omegaproject gaat ff kippesoep halen in de kantine
*slurp*quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef kib het volgende:
[..]
Is dat een dreigement ?
"Pas maar op of ik maak kippesoep van je..."
En zo ziet een van die 'live ammo' eruit, klaarliggend op een kruisboogquote:As mentioned, Stranger abhors guns--so what does he shoot with? The simple and strange answer is a crossbow loaded with real, live animal ammunition. You'll be able to load your crossbow with two different animals at a time, and each of the many live ammo types has a wildly different function. The surgebug acts as a basic peashooter, letting you fire weak pulses of electricity (or a more-powerful charged shot). You can also equip a rapid-fire wasp launcher that acts as a machine gun of sorts, while explosive bats perform the function of the traditional rocket launcher.
Some of Stranger's live ammo has more unusual and comical uses, however. For instance, the chippunk is a small rodent that really lives up to its name by talking a colossal amount of trash to anyone within earshot. The smug little bastard will even spit the occasional insult at Stranger himself while mounted on the crossbow. Once you fire the chippunk, any nearby enemies will become so enraged that they'll come over and stomp on it, which allows you to lure foes out into the open to deal with them more easily. The skunkbomb is another live ammo type that creates an enormously noxious cloud, causing any enemies caught inside it to heave uncontrollably for a few seconds. Incidentally, the skunkbomb serves as one of the easier ways to incapacitate a bounty and bring it in alive. You'll receive upgrades for your live ammo types as you move through the game. The chippunk, for instance, is equipped with a PA system, increasing its radius of annoyance, while the skunkbomb gets a gas mask that lets it increase its stink output by a ludicrous degree. The cloud smells so bad, in fact, that it creates a vacuum that literally sucks nearby enemies right into its epicenter.
zou ik ook hebben met zo een uursalaris en niemand die zeurt als je pas om 1 uur gaat werken terwijl je der eigenlijk om 9 uur moest zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb fun op mijn werk hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef Pool het volgende:
Ik ben altijd bang dat ergens in de kruipruimte of achter de zolderschotten de opperhoofdvis ronddwaalt. Het zilvervismoederschip van 3 meter lang en 25 centimeter dik met daaromheen miljoenen kleine zilvervisjes die haar van voedsel voorzien.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef kib het volgende:
Ook niet onbegrijpelijk,
maar goed ik ga maar ff een paar uur werken (kan ik mooi zet zoveel verdienen als jij in een week op je stage)
Tjah .. voor 100 euri per dag hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef blieblie het volgende:
[..].
Ach jaah, nog een jaartje, dan ga ik voor het grote geld.
San Andreas op de PS2 is ook mukquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik háát mensen die ongefundeerd gameconsoles haten
beter idee:quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ow ff een kleine tip:
Mocht je ooit nog je PC in DOS op willen starten ofzo maar je hebt geen floppy drive en het lukt niet vanaf USB-stick (), brandt dan met Nero een Bootable CD. Dan kun je booten in DOS en alle apparatuur aanspreken die je maar wil (Ook USB)
Jah, maar deze is nóg veel uitgebreider ... alleen staat op die van jullie ook updates en patches voor windows en drivers enzo. Das dan ook wel weer makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef daNpy het volgende:
Bij Aragorn hebben we zowiezo een bootable CD met allerhande aan tools;
sysinfo, memtest, memtest+, scanbad, powermax, wdoverlay, ghost, diverse virusscanners etc
Erg handig
Niet janken, ik heb ondertussen 4000 euro in mogen leveren aan belasting in 1 maand tijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Kut tyfus tering belastingdienst
In 2003 mocht je maar ¤ 5907 bijverdienen en door m'n van Willigenfonds erbij kom ik op ¤ 6499 in totaal. Dus ik had te veel belasting teruggekregen en nu mag ik weer fijn ¤ 184 aan die kaffers gaan betalen. Alsof we nog niet genoeg belasting betalen ofzo.
En dat terwijl we in 2005 meer dan ¤ 10.000 vrij mogen bijverdienen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Kut tyfus tering belastingdienst
In 2003 mocht je maar ¤ 5907 bijverdienen en door m'n van Willigenfonds erbij kom ik op ¤ 6499 in totaal. Dus ik had te veel belasting teruggekregen en nu mag ik weer fijn ¤ 184 aan die kaffers gaan betalen. Alsof we nog niet genoeg belasting betalen ofzo.
En dat terwijl we in 2005 meer dan ¤ 10.000 vrij mogen bijverdienen.
Wat denk je dat ik gedaan had?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Had je maar niet zo snel teruggave moeten aanvragen
Ik geef gewoon altijd maar de helft op
Dat komt omdat: philips heel lief is en voor jou alvast het VWF bij de belastingdienst opgeeftquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan had?
Ik was het geld dat ik via de BV van m'n Pa had verdiend gewoon echt vergeten (¤ 960) maar die ¤ 1200 geef ik altijd bewust niet op. Alleen jammer dat ze daar toch ieder jaar weer op terugkomen.
De CD die jij bedoelt is de Ara CD, daar staan idd updates en patches op, maar is niet bootable.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah, maar deze is nóg veel uitgebreider ... alleen staat op die van jullie ook updates en patches voor windows en drivers enzo. Das dan ook wel weer makkelijk
4000 euro belasting betalen in 1 maand tijd? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet janken, ik heb ondertussen 4000 euro in mogen leveren aan belasting in 1 maand tijd.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
filmpje (hoop ik)
OMFG ... dat spel is zó vet
werkt niet in FireFox blijkbaar ...
quote:
nee dát is boeiendquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
Er zijn trouwens wel interessante ontwikkelingen wat betreft Blu-Ray. Philips heeft namelijk een module gemaakt die zowel CD's, DVD's als Blu-ray Discs kan schrijven en lezen.bron
Damn skippy!quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
Check die eerste 3 filmpjes ofzo... hoezo terugslag?
Laatste maand van het jaar he, dan ploft er zoon enorme blauwe envelop op de deurmat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
4000 euro belasting betalen in 1 maand tijd? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Oud ....quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
Check die eerste 3 filmpjes ofzo... hoezo terugslag?
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?quote:Oude Aa 18 A, 5701 PZ HELMOND
IN MONUMENTAAL PAND GELEGEN 2-KAMER APPARTEMENT OP DE 2E VERDIEPING. LIGGING OP GEWILDE LOKATIE IN HET HART VAN HET CENTRUM VAN HELMOND. WOONOPPERVLAK CA. 50 M2.
BOUWJAAR MEDIO JAREN DERTIG. GERENOVEERD 2004.
INDELING/AFWERKING:
BEGANE GROND:
Entree op de begane grond met bellen tableau en trappenhuis naar galerij en trap naar 2e verdieping.
2E VERDIEPING:
Hal met aangepaste meterkast, nieuw toilet met fonteintje en nieuwe combiketel , vernieuwde badkamer met douchecabine, wastafel en wasmachineaansluiting.
Woonkamer, opp. ca. 36 m2, voorzien van 2 dakkapellen, open keuken met nieuwe inrichting in rechte opstelling bestaande uit: aanrechtblad (antresiet), oven/grill, gas kookplaat, koelkast met vriesvak en kastruimten met beuken fronten.
Slaapkamer, afm. ca. 3,70 x 2,15m.
ALGEMEEN:
Er kan door verkoper een bankgarantie vereist worden!
Aanvaarding in overleg.
Ehh ... het moet Antreciet zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:![]()
Zoek de fouten
[..]
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?
jóh ! gezellig !quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:46 schreef Inu het volgende:heb het weer overleefd
Ga nu gezellig pannenkoekjes bakken met dinnetjes
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:37 schreef blieblie het volgende:
Hoe lang moeten we vanavond tegen dat 555 gezeik aankijken??
Ik zit RTL5 te kijken, 1 van de weinige zenders waar het niet op is, krijg ik die trut van BZN opeens vol in beeld met de mededeling dat ze vind dat ik naar Ned2 RTL4 of SBS6 moet kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zit RTL5 te kijken, 1 van de weinige zenders waar het niet op is, krijg ik die trut van BZN opeens vol in beeld met de mededeling dat ze vind dat ik naar Ned2 RTL4 of SBS6 moet kijken.
Houw je smoel trut!.
Deels mee eens is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef blieblie het volgende:
Ik ben een egocentrische kwal die alleen aan zichzelf denkt.![]()
.
Maar ik doe dan ook niet aan die hype goede doelen waarmee in het algemeen de mensen er om heen er verrijkter uit komen dan de arme mensjes in Azie enzo.
zondag = xbox mod dag hieroquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:36 schreef blieblie het volgende:
En Bauer zingt niet eens.
Kom op hey, van dit soort praktijken krijg je toch spontaan krimpende ballen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:44 schreef kib het volgende:
[..]
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.
Misschien wil Inu ze wel ff masseren ofzo dan trekt het wel weer bij denk ik.
Hehe, riiiiiightquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:44 schreef kib het volgende:
[..]
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.
Misschien wil Inu ze wel ff masseren ofzo dan trekt het wel weer bij denk ik.
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.quote:
1 kanaal doorzappen is normaliter voldoende, vandaag waren het er 5 maar ook dat lukte nog net.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef kib het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.
Als je een beter idee hebt om BB's krimpende-ballen-probleem op te lossen dan hoor ik het graag
Koken op een halfhoog vuurquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef kib het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.
Als je een beter idee hebt om BB's krimpende-ballen-probleem op te lossen dan hoor ik het graag
Ik zou best in het hartje van Helmond kunnen wonen .... is best mooi gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:02 schreef blieblie het volgende:
LIGGING OP GEWILDE LOKATIE IN HET HART VAN HET CENTRUM VAN HELMOND.
Riiight.
Het is trouwens Antraciet..
Ik heb nog nooit een stuk vlees in de pan gehad wat in volume toe nam bij kokenquote:
ik overweeg het, moet morgen wel werken.quote:
Ik las net dat mailtje en ik heb een mailtje rondgestuurd dat ik volgende week heel de week moet werken en dat ze maar moeten laten weten als ik iets moet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:28 schreef kib het volgende:
Ennuh Flow neem gewoon vrij voor ProAIT maandag
Daar wil jij niet wonenquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?
Nee deel2.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alleen met het eerste gedeelte zeker.
Suc6quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:25 schreef kib het volgende:
[..]
zondag = xbox mod dag hiero
heb nu alle spullentjes geregeld dus als alles goed gaat zondagavond mijn eerste pogingen doen met het spelen van 'backup'-kopietjes
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog nooit een mooi meisje voor me gehad die zo verkondigde dat ze van me hield....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |