Ach je bent teminste niet alleenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Zilvervisjes wie heeft ze ook in huis?
Kut beeste
zo ziet tie eruit
http://ip30.eti.uva.nl/bis/insecten.php?menuentry=soorten&selected=beschrijving&id=178
dan is jouw huis te vochtig, meer luchten en de boel eens goed schoonmakenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kut beeste
zo ziet tie eruit
http://ip30.eti.uva.nl/bis/insecten.php?menuentry=soorten&selected=beschrijving&id=178
Heb je in je vochtige ruimtes (toilet, badkamer) zeil liggen? Zijn ze gek op, zeiden ze tegen mequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:56 schreef RijstNatie het volgende:
Je wil niet weten hoe erg mijn huis gelucht wordt, en schoon is het zeker !
Bij ons zitten ze op de tegelvloeren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:03 schreef RijstNatie het volgende:
Zeil in je huis? nog nooit van gehoord...
Heb gewoon parket ligge op de vloer
Mjammie, zeiden de zilvervisjesquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:03 schreef RijstNatie het volgende:
Zeil in je huis? nog nooit van gehoord...
Heb gewoon parket ligge op de vloer
Ze zijn anders heel snel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Panisch van een insect van 1 cm? hahaha
dat worden ook veel mensen van 1 wesp hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Panisch van een insect van 1 cm? hahaha
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:26 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
dat worden ook veel mensen van 1 wesp hoor(incl. me
)
en dan sla je met dat ding en dan zit dat beest precies in dat gatquote:
Ja,quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:56 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
en dan sla je met dat ding en dan zit dat beest precies in dat gatvet handig! een vliegen mepper met een gat
![]()
Goudvissen zijn voor patsers.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zilvervisjes zijn voor armlastige studenten en bijstandsmoeders, als je een beetje stijl hebt, heb je goudvisjes.
Zolang het geen bakvisjes zijn vind ik het best.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Goudvissen zijn voor patsers.Doe mij maar platinavisjes.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zilvervisjes zijn voor armlastige studenten en bijstandsmoeders, als je een beetje stijl hebt, heb je goudvisjes.
ja heel veel....ik word er schijt ziek van..quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kut beeste
zo ziet tie eruit
Mijn stripsquote:Die beesten kunnen de pest zijn voor je boeken, bij mij hebben ze ooit een halve Michelin-atlas opgevreten
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef Pool het volgende:
Ik ben altijd bang dat ergens in de kruipruimte of achter de zolderschotten de opperhoofdvis ronddwaalt. Het zilvervismoederschip van 3 meter lang en 25 centimeter dik met daaromheen miljoenen kleine zilvervisjes die haar van voedsel voorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |