Ach je bent teminste niet alleenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Zilvervisjes wie heeft ze ook in huis?
Kut beeste
zo ziet tie eruit
http://ip30.eti.uva.nl/bis/insecten.php?menuentry=soorten&selected=beschrijving&id=178
dan is jouw huis te vochtig, meer luchten en de boel eens goed schoonmakenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kut beeste
zo ziet tie eruit
http://ip30.eti.uva.nl/bis/insecten.php?menuentry=soorten&selected=beschrijving&id=178
Heb je in je vochtige ruimtes (toilet, badkamer) zeil liggen? Zijn ze gek op, zeiden ze tegen mequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:56 schreef RijstNatie het volgende:
Je wil niet weten hoe erg mijn huis gelucht wordt, en schoon is het zeker !
Bij ons zitten ze op de tegelvloeren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:03 schreef RijstNatie het volgende:
Zeil in je huis? nog nooit van gehoord...
Heb gewoon parket ligge op de vloer
Mjammie, zeiden de zilvervisjesquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:03 schreef RijstNatie het volgende:
Zeil in je huis? nog nooit van gehoord...
Heb gewoon parket ligge op de vloer
Ze zijn anders heel snel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Panisch van een insect van 1 cm? hahaha
dat worden ook veel mensen van 1 wesp hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Panisch van een insect van 1 cm? hahaha
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:26 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
dat worden ook veel mensen van 1 wesp hoor(incl. me
)
en dan sla je met dat ding en dan zit dat beest precies in dat gatquote:
Ja,quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:56 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
en dan sla je met dat ding en dan zit dat beest precies in dat gatvet handig! een vliegen mepper met een gat
![]()
Goudvissen zijn voor patsers.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zilvervisjes zijn voor armlastige studenten en bijstandsmoeders, als je een beetje stijl hebt, heb je goudvisjes.
Zolang het geen bakvisjes zijn vind ik het best.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Goudvissen zijn voor patsers.Doe mij maar platinavisjes.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zilvervisjes zijn voor armlastige studenten en bijstandsmoeders, als je een beetje stijl hebt, heb je goudvisjes.
ja heel veel....ik word er schijt ziek van..quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kut beeste
zo ziet tie eruit
Mijn stripsquote:Die beesten kunnen de pest zijn voor je boeken, bij mij hebben ze ooit een halve Michelin-atlas opgevreten
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef Pool het volgende:
Ik ben altijd bang dat ergens in de kruipruimte of achter de zolderschotten de opperhoofdvis ronddwaalt. Het zilvervismoederschip van 3 meter lang en 25 centimeter dik met daaromheen miljoenen kleine zilvervisjes die haar van voedsel voorzien.
Zijn ook vieze beestenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:56 schreef NiTiN het volgende:
kutbeesten zijn het... ik vind ze vies :S
als jij de verzendkosten betaald wil ik er wel een paar voor je vangen en opsturenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:59 schreef teknomist het volgende:
Hmmm, tot nu toe veel ranzige dingen gehad hier. Maar deze nog niet.
Ze staan zeker op mijn verlanglijst.
amateurquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef P-Style het volgende:
Ik zag er toevallig gisteren nog eentje lopen in de badkamer. Ik wilde 'm pletten, maar die beesten zijn zo ontzettend snel... toen verdween 'ie onder de wasmachine.
Vét handig.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:51 schreef Marcel1984 het volgende:
ik maak alle insekten dood met een elektrische vliegenmepper, vet handig
Dat idee heb ik dus ookquote:In mijn vorige huis had ik opeens ook veel last van die griezels. De oorzaak was eigenlijk het huis van de benedenbuurvrouw, ze woonde meer bij haar vriendje dan in haar eigen huis dus geen verwarming aan, niet luchten en de boel lekker vochtig laten worden etc.
ze kunnen niet zwemmen (*heeft geprobeerd*)quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:06 schreef lj_lightning het volgende:
welke boer'n lul noemt dat nou zilver visjes? wedden dan ze niet kunnen zwemmen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef Pool het volgende:
Ik ben altijd bang dat ergens in de kruipruimte of achter de zolderschotten de opperhoofdvis ronddwaalt. Het zilvervismoederschip van 3 meter lang en 25 centimeter dik met daaromheen miljoenen kleine zilvervisjes die haar van voedsel voorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |