quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan is zelfs mijn cheapass BB hoofd nog mooier.
En jullie danquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.
Whehehehehehehehehehehehehequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.
rokershokquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehe![]()
Ik lach je toe, niet uit![]()
nooit iets van gemerkt ...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van de vieze gewoonte genaamd roken.
Dat smaakt vies bij zoenen.
Tjaaaah.... moet je eens stoppen met roken en 2 jaar later met een rookster zoenen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nooit iets van gemerkt ...
* omegaproject gaat slapen
Bah!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaaaah.... moet je eens stoppen met roken en 2 jaar later met een rookster zoenen.
Dude... grab yourself togetherquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:49 schreef febster het volgende:
Het zal wel aan mijn benevelde toestand liggen maar dit is cool![]()
Ich bin Schnappi, das kleine Krokodil. Komm aus Ägypten, das liegt direkt am Nil. Zuerst lag ich in einem Ei, dan schnie, schna, schnappte ich mich frei. Schnie, schna, Schnappi, Schnappi, Schnappi, schnap. Schnie, schna, Schnappi, Schnappi, Schnappi, schnap.
http://213.158.118.36/schnappi/schnappi.mp3
amsterdam.. remind me dat ik het nog een keer vertel dan..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Okee, domme vraag... Welk sexmuseum ben je geweest? En wat heb je allemaal gezien wat je nog nooit eerder had gezien?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van de vieze gewoonte genaamd roken.
Dat smaakt vies bij zoenen.
Met een beetje mazzel over 10 dagen PSP + RidgeRacersquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:42 schreef febster het volgende:
Whoei, nieuwjaarsborrels zijn oke
Maar de helft van dit topic is vanavond wezen zwemmen met Lotte?
Hoe kansloos kun je zijn
Vnv ook nog een PSP werkend gezien, dat ding is GEIL, niet normaal
Ridge Racer rocks
quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:42 schreef febster het volgende:
Vnv ook nog een PSP werkend gezien, dat ding is GEIL, niet normaal
Hoe kansloos kun je zijn
Hmmmquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef blieblie het volgende:
Mwah... Als je je maar een beetje verslaapt hoef je alleen je ontbijt over te slaan.
Een uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef blieblie het volgende:
Mwah... Als je je maar een beetje verslaapt hoef je alleen je ontbijt over te slaan.
Niks kansloos ... dat ding IS gewoon geilquote:
same herequote:Op donderdag 6 januari 2005 09:56 schreef kib het volgende:
Oeps, over verslapen gesproken ...
Maar ja flexibele werktijden roeleren hevig: gewoon ff mailen dat ik om 1 uur begin vandaag en alles is weer goed
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:09 schreef Inu het volgende:
Quoten meid
Ik vind hele andre dingen geil dan handheldsGister nog een leujk gesprek gehad over het woord geil
Als een brabander het uitspreekt ben je op een hele andere manier geil dan wanneer een Amsterdammer het uitspreekt
Dat is net zoiets als wanneer een Amsterdammer tegen Nippy zegt: "Jij bent echt een vette kerel." hij er ook iets heel anders mee bedoelt dan wanneer ik dat zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:09 schreef Inu het volgende:
Ik vind hele andre dingen geil dan handheldsGister nog een leujk gesprek gehad over het woord geil
Als een brabander het uitspreekt ben je op een hele andere manier geil dan wanneer een Amsterdammer het uitspreekt
Dude ...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef kib het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als wanneer een Amsterdammer tegen Lau zegt: "Jij bent echt een vette kerel." hij er ook iets heel anders mee bedoelt dan wanneer ik dat zeg.
Maar wat vind jij geil dan ?
Nee ... we willen het van háár horen, so shut upquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:26 schreef blieblie het volgende:
God me ja... Moet ik als grote n00b, jullie experts vertellen waar een vrouw geil van wordt?.
en waarom niet ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ...
Het begint een beetje te vervelen, die dikke grapjes over mijn persoon
Ik ga toch ook niet continue lopen grappen over jouw 'kleine' probleempje
Ik heb mijn post bewerkt om jou tegemoet te komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij is jaloers ...
Hij wil ook graag 'knuffelbeertje' genoemd worden
Waarschijnlijk die magere egoïstische, oversexte, nog-niet-geheel-wakkere slungel die ik ben.quote:
Is dat een dreigement ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:37 schreef omegaproject het volgende:
* omegaproject gaat ff kippesoep halen in de kantine
*slurp*quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef kib het volgende:
[..]
Is dat een dreigement ?
"Pas maar op of ik maak kippesoep van je..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |