Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een voetbalspel zuigt. Zoiezo zo niet dat een pc spel zuigt. Wat voor computer heb jij ?quote:
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:05 schreef gazylady2 het volgende:
wow! sexmuseum is echt grappig!
Daar had ze afgesprokenquote:
Ik zie net dit topic. Is ze al weg danquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar had ze afgesproken.
Waarom ben jij er niet bij dan?
Het was toch jouw idee? Een zwemmeet?
Ze wel, me dunkt.... Al heb ik gehoord van een ex dat je in de natuurplassen in de buurt van DB prima kunt naaktzwemmen snachtsquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie net dit topic. Is ze al weg dan![]()
Dude .. neem die pilletjes nou eens gewoon inquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef r8ality het volgende:
*ADTD fokserver
*AD
*AT
*AX server not responding, try again later
Buiten naakt zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze wel, me dunkt.... Al heb ik gehoord van een ex dat je in de natuurplassen in de buurt van DB prima kunt naaktzwemmen snachts...
Kweenie waar de rest uithangt, maar als die er ook heen gingen neem ik aan dat ze eleven o'clock er wellicht ook ergens rondhangen niet waar??
Maareh.... Het kan ook zijn dat ze gezellig met elkaar huiswerk biologie aan het doen zijn natuurlijk. De overige bewoners van dit topic.
Als je maar een flinke speklaag hebt merk je der nix vanquote:
Een die veel beter/mooier/sneller is dan die van jouquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:46 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een voetbalspel zuigt. Zoiezo zo niet dat een pc spel zuigt. Wat voor computer heb jij ?
Koop een groen bandje en sponsor Fok!'s nieuwe server voor 30 cent!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef r8ality het volgende:
*ADTD fokserver
*AD
*AT
*AX server not responding, try again later
Nieuwe servers hebben ze niet nodig hoor... het is de forumsoftware die zo brak is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Koop een groen bandje en sponsor Fok!'s nieuwe server voor 30 cent!!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, dit beter dan? (voor als je geld te veel hebt)
http://www.alienware.com
OMFGquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, dit wordt jouw nieuwe kast:
http://www.nzxt.com/NemesisElite.php
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Ook fout en lelijk.
Gewoon een mooie Lian Li.
That's all i want.
Alienware is kitch, Lian Li is stijlvolquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
alienware is VET! Lian Li is voor mietjes
Yeah right.... Alsof Inu gesteld is op hun aanwezigheidquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef Blueman het volgende:
Hey leven...
waar is iedereen geweest vanavond..
Echt Inu spotten in het water of wat?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alienware is kitch, Lian Li is stijlvol.
Kubisme is goed.
Neeej Chieftec! Das geen massaquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben hier een echt massakonijn!
Stijlvol my ass ....
Chieftec alu dragon-series ... da's pas stijl
Tsss ... mijn alu chieftec was wel mooi duurder dan de meeste Lian Li'squote:Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neeej Chieftec! Das geen massa.
Kijk eens rond op een doorsnee casemod forum.
Mensen die geen Lian Li cq. Alienware kunnen betalen pakken een Chieftec of zo een lelijke X-dingkast.
Mensen met geld kiezen een Lian Li.
De Mercedes mensen onder de people with money gaan voor de Alienware. Lekker kitch en fout.
Show usquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tsss ... mijn alu chieftec was wel mooi duurder dan de meeste Lian Li's
Bovendien is ie na mijn casemod 10x zo vet geworden![]()
quote:
Dan is zelfs mijn cheapass Mycom kast nog mooierquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu heb ik alleen ff geen foto waarop hij aanstaat .... kan wel een beschrijving geven
Blauwe neon achter de grille, LCD (bovenin) heeft blauwe backlight en blauwe neon in mijn kast, zichtbaar door het raampje wat ik in de linker zijpaneel gedremeld heb (op campzone)
Broertje van Guidoquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:17 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
deze kwam ik ook nog tegen
Flow die héél geinteresseerd naar bram's laptop zit te kijken .. met op de voorgrond mijn mini laptop
Broertje van Bert ... niet Guido ....quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Broertje van Guido.
De toekomstig bouwmagnaat.
In welk lokaal zitten jullie??
Tziet er erg R2 uit
Oh jah, bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Broertje van Bert ... niet Guido ....
Dit is in het rokershok in R2 .. waar wij te vinden zijn als we geen les hebben
Waarom? Dat is het enige hok waar geen nerds zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh jah, bedoel ik.
Ik kom al te lang niet meer in dat hok. Wil ik graag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |